Aika värikkäitä unia tullut nähtyä viime aikoina kun oon nukkunut joka yö 9-12h..
Viime yönä näin unta että olin huipuissa bileissä, joissa eräs vieras ihminen tutustui minuun omasta aloitteestaan (like that would ever happen) ja oli mielenkiintoinen ja innostava ja olin niiiin mielissäni uudesta ystävästäni, että halusin tavata hänet bileiden jälkeen uudestaan ja uudestaan. Kaikki oli hauskaa ja ihanaa ja mahtavaa
, kunnes sain postissa laskun kaikista meidän yhteisistä päivistä, koska uusi ystäväni oli tietysti
geisha. Vieläpä korkea-arvoinen sellainen, joten laskun maksamiseen meni kaikki rahani ja olin ihan paskana.
Onneksi heräsin ennen kuin olisi pitänyt selittää miehelle, että olen hassannut kaikki rahani maksulliseen seuralaiseen, enkä siksi pysty venyy vuokran maksuun!
Toi uni selittyy mm. sillä että kirjoitin eilen taidehistorian opelle esseen japanin kielestä & japanilaisesta kalligrafiasta, mutta silti.. Oishan se kiva kun aivoissa ois joku suodatin eikä ihan
kaikki lukema/ kuulema/ näkemä siirtyi aina suoraan uniin. Vain ne parhaat palat!