Olin koko ajan kotona, mutta täällä ravasi paljon ihmisiä, ja näin paljon pahoja harhoja. Aluksia harhat olivat kummituksia, joiden läpi saatoin kävellä, mutta pian ne olivat täyttä lihaa ja verta. Unessa itkin ystävälle puhelimessa, että mihin mun pitää mennä, koska nyt mulla on jokin vakava mielisairaus ja se pelotti mua unessa mielettömän paljon. Kotini oli hyvin sotkuinen, lattia täynnä postia, enkä saanut selvää kenelle posti oli osoitettu. (toi postijuttu oli toissayönäkin mun unessa
) Jossain välissä taisin häröillä ulkona, etsin kadonnutta pikkusiskoani (mulla ei ole pikkusiskoa...) ja seikkailin mihin suuntaan tahansa liikkuvissa hisseissä.Yöllä herätessäni oli kamala olo. Näen todella harvoin painajaisia, yleensä kun olen kipeänä. Nytkin viime yönä oli kuumetta, että varmaan nuo unet johtuivat siitä... mutta silti tollaset unet saisi loppua, yök
Onneks oli seuraa vieressä, niin ei pelottanut nukahtaa uudestaan

, kunnes sain postissa laskun kaikista meidän yhteisistä päivistä, koska uusi ystäväni oli tietysti geisha. Vieläpä korkea-arvoinen sellainen, joten laskun maksamiseen meni kaikki rahani ja olin ihan paskana.