Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 520,089 views

$

Posts: 1,802

#661 • • $ Destination weekend!
Näin unta että olin jossain pönde-tivolissa (iso lato ja kaikki) ja mulla oli musta jänis sylissä. Se yritti koko ajan karkuun mutta sain sen aina kiinni. Jotkut tytöt halusivat myös silittää sitä.
Verano

Posts: 4,649

#662 • • Verano Merituuli

pirpeli, 20.7.2007 09:29:
On sulla joskus livenäkin*hihu*



Nojoo, ei se tossa unessa ollu pointtina. Sitä paitsi unipoikaystävä oli niin ihana, etten tiedä onko livenä sellasia olemassa *nauru*
Chatte

Posts: 4,085

#663 • • Chatte Team Teknolipat :)
Toissa yönä minulle selvisi, että kaikki opettajat, ainakin kielten, ovat näyttelijöitä. Eräskin miesopettaja oli tehnyt elämänsä aikana jo 166 leffaa (amerikkalaista) ja yksi naisopettaja vasta vähän alle sata. Kertoivat, että kaikki opettajat ovat näytelleet ainakin muutaman leffan. *justjoo*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#664 • • Chatte Team Teknolipat :)
Olin tuossa joku yö sitten myös tivolissa, jossa yhdessä laitteessa ei minun kopin turvalaitteet toimineet. Roikuin käsivoimilla laitteesta ja toivoin, että se lopettaisi pyörimisen ennen kuin minun voimani loppuvat.

Sen jälkeen olin jossain isolla asemalla, jossa lähes jokainen ohikulkija yritti ryöstää minulta jotain. Jälleen sain käyttää kaikki voimani siihen, että yritin suojella tavaroitani, joita pitkäkyntiset onnistuivat vähän väliä nappaamaan olkalaukustani.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#665 • • Chatte Team Teknolipat :)
Sitten ehkä pahin: Oltiin Viipurissa. Menin nukkumaan Korolenkolle (laivahotelli). Joku tyttö tuli nukkumaan viereeni ja putosin sängystä seinän ja sängyn väliin. Ajattelin, että nyt on parempi siirtyä vieressä olevaan Druzhbaan. Kun poistuin Korolenkolta, se rupesi uppoamaan. Tajusin, etten ehtisi pelastaa tyttöä, ja lähdin kiireesti Druzbaan.

Druzhba oli muuttunut hienoksi keskiaikaiseksi linnaksi. Tuskin ehdin omaan kerrokseeni, kun huomasin, että käytävät syttyivät tuleen. Koko hotelli oli tulessa. Lähdin juoksemaan karkuun ja juoksin ilmeisesti Kajaaniin asti, koska olin siellä heti seuraavassa hetkessä jälleen nukkumassa ja heräsin siihen, kun siskoni heitti jotain niin painavaa päälleni, että meinasin kuolla. Tässä kohdassa heräsin oikeastikin aivan kauhuissani.

Vähän liian rankkaa tuo nukkuminen. Nyt on parin viikon ajan ollut vähän turhan villit unet.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#666 • • Chatte Team Teknolipat :)
Heräsin juuri. Yöllä matkustin Sortavalasta Petroskoihin tukkirekan kyydissä. Tukkirekka oli kuitenkin linja-auto, jossa penkit oli täynnä tukkeja ja lattialla makasivat matkustajat.

Olin Sortavalassa nähnyt ilmoituksen kyydistä ja ostanut siihen lipun. Tukkirekassa matkustaminen oli kuitenkin kiellettyä. Myös suomen puhuminen Venäjällä oli kiellettyä. Meitä oli muutamia naispuolisia matkalaisia rekassa, osa kavereitani Suomesta. Puhuimme varmuuden vuoksi kuitenkin rekassakin vain venäjää - myös kaverini, jotka eivät kyllä valve-elämässä venäjää osaa.

Toiset rekkakuskit kyyläsivät koko ajan automme sisään ja välillä pysäyttivät meidät tien sivuun, koska epäilivät, että meillä oli matkustajia. Yhdessä pysäytyksessä olin niin kiinnostunut käymään ulkona, että lopulta menin pällistelemään toisen rekan vierelle. Kuljettajamme selitti juuri, että ei meillä lattialla maannut yhtään naista. En tiedä, mikä minuun meni, mutta kaikesta salailusta huolimatta tokaisin jotain suomeksi. Toisen rekan kuljettaja rupesi huutelemaan perääni, mutta pääsimme kuin ihmeen kaupalla lähtemään. Näin ajelimme sitten menemään pitkin yötä, aina välillä pysähtyen epäiltyinä tien laitaan.

Seuraavaksi sitten olinkin kaverini häissä, jotka ovat oikeasti tänään. Toivottavasti häät menevät hieman paremmin irl kuin unessani. *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Miinapiina

Posts: 3,494

#667 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mun unet on houreita *tirsk*
oon nähnyt nyt muutamana yönä niiiin kummallisia unia, et aamulla on aina ihan *ding*

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#668 • • Freja Sihteeri
Pakoilin viime yönä godzillaa. Oli muuten hemmetin tuskanen ja kauhee uni. Tällä kertaa se oli viel sellanen uni, missä en ajatellut et "tää on vaan unta". Mä todellakin pakenin, ja olin koko ajan kauhun vallassa, mua itketti, mut mun oli vaan pakko paeta.

Se oli kauheeta *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Abysmal

Posts: 17

#669 • • Abysmal Kaaosteoreetikko
Suomi-Norja _SOTA_ mummulan takapihalla, x-wing työpaikan parkkipaikalla ja jabba the hut toisen mummulan takana. Että tällasia nuorempana, ja pahempaan suuntaan ollaan menty. :)
Jago

Posts: 4,039

#670 • • Jago un-trained monkee
Näin unta että i <3kiksuissa vikana artistina oli sean tyas ja sen kone myöhästy. Ihmiset rupes mellakoimaan siellä lavalla ja jotkut rupes tappelemaan siinä metsässä ja autotiellä joka on sen valkosensalin yläkerran tanssilattian vieressä(you know the one i'm talking about*lmao*)

Mä sitten ajattelin lähtee pois sieltä, mutta huomasin että alakerrassa oli hedelmäcocktail-standi ja mä ostin siitä muutaman semmosen(ne makso 2e). Huomasin myös että siinähän se tyas jutteli tän standid pitäjän kanssa ja selvis että ne on lapsuuden ystäviä ja selvis muitakin juttuja*nauru*

Tyas ja lapsuuden ystävä näytti ihan okilta*hihu*

Että tällästä tälläkertaa*ding**nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Pätkis

Posts: 1,038

#671 • • Pätkis Pikkis
Toissayönä näin unta että vanhemmat kuoli. En muista enää miten se tapahtu, mutta itkin kauheesti unessa. Viimeyönä näin unta että poikaystävä petti mua jonkun blondin kanssa, joiden menoa mä sitten salaa seurasin ja vakoilin. Mitä perkelettä seuraavana yönä*eikä*

Mä en ole enää vähään aikaan ollut unessani kaupunkitaistelussa kotikulmilla, hyppinyt vallihaudoissa konekiväärin kanssa vihollisia ampumassa. Nythän mulla on hyvinkin koko yö aikaa jahdata vaikkapa kuvitteellista pettäjämiestä o_O

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#672 • • titityyt Guest
Tais olla viime viikolla, kun näin unta, että seurustelin Kertun kanssa (terkkujaa) Kerttu se vaan haikaili Casperin perään ja katseli karaokevideoita missä Casper esiintyi *nauru*
Videoissa Casper lauloi jotain sydäntä riipaisevia nyyhkyhitaita*nyyh*

Aamulla sai hyvät naurut!

Monta vuotta sitten näin unta, että synnytin kadulle kahdeksan kultaisennoutajan pentua. Kun pennut oli tippunut kadulle, mä jatkoin kylmän viileästi kävelyä...
sunbeam

Posts: 205

#673 • • Edited sunbeam santa`s little helper
Huh huh minkä unen näin eilen töissä ottamillani päikkäreillä! *eiei*

Olin mafialle velkaa aika lailla ja velkojat saivat mut kiinni, Rahaa kun ei ollut niin kolme isoa karpaasia Mursi mun selän nyrkkiraudoilla kolmesta kohdasta... -lopputuloksena neliraajahalvaus ja hirvittävä kipu... *nyyh*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#674 • • Aurinkoneiti
Olin miehen kanssa ex-avopuolisoni makuuhuoneessa. Keskenkaiken ex tuli kakaroidensa kanssa kotiin. Minä ja mies painuimme sängyn alle piiloon.
Jago

Posts: 4,039

#675 • • Jago un-trained monkee
Mä en muista kaikkee viimeyöstä, mutta ensin näin unen jossa en ensin muistanut mitään, mutta mistä kaupassa tuli tosi selkee muistikuva. nimittäin siinä unessa varastin jotain värikästä ja kaunista jostain liikkeestä. Se laukasi siinä unessa todella voimakkaita tuntemuksia ja siksi se tulikin myöhemmin todella voimakkaana tuntemuksena esiin.

Loppupuoliskolla yöstä näin todella outoja ja hämäriä unia jotka ei pysynyt tarinassa edes yhtä sekunttia.

Viimeisessä unessa olin ostamassa kukkia kukkakaupasta ja soitin sapsun kanssa paikalle(antamaan siunausta ostoille) ja siinä kun olin valinnut ostokseni päätin mennä takahuoneeseen kattomaan siellä olevia kukkia. Siellä ei ollutkaan kukkia vaan akvaarioita joista kiinnostuneena vilkuilin mm.villejä taistelukaloja(niitä luonnon lajeja), tetroja, rasboroita, kirjoahvenia yms, kunnes tulin altaalle jossa oli kääpiöahvenia. Siinä pudotin kukkaruukut ja päätin että hankin niitä ja heräsin.

Herättyäni menin heti kirjottamaan suunnitelmaa akvaarioon*hihu*
Hassu yksityiskohta unessa oli että se "kääpiöahven" johon rakastuin oli itseasiassa muodoltaan kuin musta-aavetetra ja läpinäkyvä, muutamalla mustalla kuviolla, josta jäi mieleen serpatetrat*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

-Kerttu-

Posts: 4,542

#676 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

titityyt, 26.7.2007 12:33:
Tais olla viime viikolla, kun näin unta, että seurustelin Kertun kanssa (terkkujaa) Kerttu se vaan haikaili Casperin perään ja katseli karaokevideoita missä Casper esiintyi *nauru*
Videoissa Casper lauloi jotain sydäntä riipaisevia nyyhkyhitaita*nyyh*



Tää on kyl ihan paras uni! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Kukkei

Posts: 48

#677 • • Kukkei Sekai
Näin la-su-yönä unta, että lähdin jostain kesätapahtumasta himaan päin autolla. Moottoritiellä oli laumoittain kääliöitä, jotka tönivät toisiaan ja vaikuttivat yliagressiivisilta noin muutenkin. Niitä känniläisiä oli niin paljon, että jatkuvasti joutui väistämään johonkin suuntaan, etteivät ne olisi työntäneet minua pois motarilta... Juuh, työntäneet pois tai tulleet autoon sisälle, vaikka ajelin sellaista 140 km/h.

Jossain vaiheessa yksi mukana olleista ystävistäni (*ding* hän on tosielämässä kanttori), hermostui tappelijoihin tiellä, hyppäsi pois kyydistä ja lähti takomaan niile järkeä päähän. Ajelin eteenpäin ja odottelin, että milloin ystäväni tulee takaisin. Siinä vaiheessa alkoi samaa kaistaa minun kanssani tulla humalaisia autoilijoita vastaan. Ei riittänyt, että piti jalkautuneita kääliöitä väistellä vaan sitten niitten piti hyökätä vielä autoillakin.

Uuh, heräsin tässä vaiheessa hikisenä ja janoisena *nauru*.. Ja hyppäsin auton rattiin, luottokuski kun olen *hih*

--
Mä oon duunis täällä

Avatar
#678 • • titityyt Guest
Viime yönä seikkailin agentti meiningeissä: lapsuudenkodin leikkimökkiin oli piilotettu saksalaisen vakoojan ruumis ja mun piti piilotella sitä uteliaalta äidiltäni. Mun tehtävänä oli myös ruumiin rahojen ja erityisesti visa electronin jemmaus, joka ei mitenkään onnistunut! Jotain ruumiin taskusta saatuja salakirjoituksia onnistuin piilottamaan rappusten alle.

Hommat meni ihan puihin siinä vaiheessa, kun lähimetsästä löytyi toinen ruumis jonka päällä oleva läppäri paljasti kaiken! Onneks heräsin, kun olin niin toivoton agentti.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#679 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tää nyt ei ole mitenkään erikoinen uni, mut siinä tuli niin selkeesti esille päivämäärä ja kellon aika (mitkä tosin on jo menneet) et kerrompa sen teille. (Ehkä mun kandeis ostaa tänään arpoja noilla numeroilla *vink*)

Olin raskaana, mulla oli tosi iso maha. Tuli synnytyksen aika ja Kasper oli mukana synnytyksessä. Koko synnytys meni tosi kivuttomasti ja olin kuin huumattuna. Maailmaan tuli kaunis poikalapsi 07.07.2007 klo 09.07.. Ja tätä päivämäärää ja kellonaikaa mietittiin useaan otteeseen unessa ja itseasiassa ne olivat unen selkein kohta.

Mitä sitten lie nuo luvut tarkoittavatkaan..*ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mark

Posts: 7,311

#680 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 1.8.2007 08:03:
Mitä sitten lie nuo luvut tarkoittavatkaan..*ding*



Ootsä salaillu jotai, häh?! *pepsodent*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!