Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 508,221 views

Marjo

Posts: 1,796

#701 • • Marjo pupuTupuna
Viime yönä nähtyä:
Mun piti käristää taskurapuja elävältä semmosessa isossa pannussa. Niitä oli tosi paljon ja hyvä, että ne mahtu siihen pannuun. Yksi taskurapu ei sitten ollutkaan kuollut siihen, mutta sillä oli jäljellä enää kaksi toisen puolen jalkaa. Se alkoi sitten vikistä ja mua alkoi säälittää se kauheasti. Olisin halunnut säästää sen hengen, mutta ymmärsin, etten voi, kun ei se voisi elää ilman jalkojaan. Käänsin sen selälleen ja painoin keittiöveitsellä sen halki, että se kuolisi nopeasti eikä sen tarvitsisi kitua.

Heräsin ja mulla oli tosi outo fiilis. Mielessä kävi ennen kuin nukahdin uudestaan, että nyt mä alan kasvissyöjäksi.

*ding*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#702 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

pupuTupuna, 17.8.2007 11:00:
Viime yönä nähtyä:
Mun piti käristää taskurapuja elävältä semmosessa isossa pannussa. Niitä oli tosi paljon ja hyvä, että ne mahtu siihen pannuun. Yksi taskurapu ei sitten ollutkaan kuollut siihen, mutta sillä oli jäljellä enää kaksi toisen puolen jalkaa. Se alkoi sitten vikistä ja mua alkoi säälittää se kauheasti. Olisin halunnut säästää sen hengen, mutta ymmärsin, etten voi, kun ei se voisi elää ilman jalkojaan. Käänsin sen selälleen ja painoin keittiöveitsellä sen halki, että se kuolisi nopeasti eikä sen tarvitsisi kitua.

Heräsin ja mulla oli tosi outo fiilis. Mielessä kävi ennen kuin nukahdin uudestaan, että nyt mä alan kasvissyöjäksi.

*ding*



*nauru* Sä oot selkeesti jo meidän rapukesti fiilareissa..Mut Marjo rakas, ei hätää. Ne on jo kuolleet ne pakasteravut. Me ei keitetä niiltä elävältä!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Marjo

Posts: 1,796

#703 • • Marjo pupuTupuna

Super-Kerttu, 17.8.2007 11:03:
---
pupuTupuna, 17.8.2007 11:00:
Viime yönä nähtyä:
Mun piti käristää taskurapuja elävältä semmosessa isossa pannussa. Niitä oli tosi paljon ja hyvä, että ne mahtu siihen pannuun. Yksi taskurapu ei sitten ollutkaan kuollut siihen, mutta sillä oli jäljellä enää kaksi toisen puolen jalkaa. Se alkoi sitten vikistä ja mua alkoi säälittää se kauheasti. Olisin halunnut säästää sen hengen, mutta ymmärsin, etten voi, kun ei se voisi elää ilman jalkojaan. Käänsin sen selälleen ja painoin keittiöveitsellä sen halki, että se kuolisi nopeasti eikä sen tarvitsisi kitua.

Heräsin ja mulla oli tosi outo fiilis. Mielessä kävi ennen kuin nukahdin uudestaan, että nyt mä alan kasvissyöjäksi.

*ding*

---


*nauru* Sä oot selkeesti jo meidän rapukesti fiilareissa..Mut Marjo rakas, ei hätää. Ne on jo kuolleet ne pakasteravut. Me ei keitetä niiltä elävältä!



Joo, siis ihan selvästi. *nauru* Sillon aikasemminhan näin kanssa että yritin pyydystää Tiinan mökillä isoa rapua ruohomäessä. Ja tossa pari yötä sitten mun unessa oli semmosia outoja rapuja, jotka ei käyneet syötäviksi. *nauru*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#704 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

pupuTupuna, 17.8.2007 11:06:


Joo, siis ihan selvästi. *nauru* Sillon aikasemminhan näin kanssa että yritin pyydystää Tiinan mökillä isoa rapua ruohomäessä. Ja tossa pari yötä sitten mun unessa oli semmosia outoja rapuja, jotka ei käyneet syötäviksi. *nauru*




REPS!!!! *nauru* Onneksi pääset huomenna jo vähän treenaa niiden rapujen kanssa!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

AleXI

Posts: 114

#705 • • AleXI Wormrider

pupuTupuna, 17.8.2007 11:00:
Viime yönä nähtyä:
Mun piti käristää taskurapuja elävältä semmosessa isossa pannussa. Niitä oli tosi paljon ja hyvä, että ne mahtu siihen pannuun. Yksi taskurapu ei sitten ollutkaan kuollut siihen, mutta sillä oli jäljellä enää kaksi toisen puolen jalkaa. Se alkoi sitten vikistä ja mua alkoi säälittää se kauheasti. Olisin halunnut säästää sen hengen, mutta ymmärsin, etten voi, kun ei se voisi elää ilman jalkojaan. Käänsin sen selälleen ja painoin keittiöveitsellä sen halki, että se kuolisi nopeasti eikä sen tarvitsisi kitua.

Heräsin ja mulla oli tosi outo fiilis. Mielessä kävi ennen kuin nukahdin uudestaan, että nyt mä alan kasvissyöjäksi.

*ding*



Mun mielestä kaikki vikisevät ravut on luonnonoikkuja ja niistä on hyvä päästä eroon.

--
Home can be anywhere, for it is part of one´s self.

-Zensunni Fire Poetry

Mark

Posts: 7,311

#706 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

pupuTupuna, 17.8.2007 11:06:
Joo, siis ihan selvästi. *nauru* Sillon aikasemminhan näin kanssa että yritin pyydystää Tiinan mökillä isoa rapua ruohomäessä. Ja tossa pari yötä sitten mun unessa oli semmosia outoja rapuja, jotka ei käyneet syötäviksi. *nauru*



Ruohomäki *slurps*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Marjo

Posts: 1,796

#707 • • Marjo pupuTupuna

Mark, 17.8.2007 11:10:
---
pupuTupuna, 17.8.2007 11:06:
Joo, siis ihan selvästi. *nauru* Sillon aikasemminhan näin kanssa että yritin pyydystää Tiinan mökillä isoa rapua ruohomäessä. Ja tossa pari yötä sitten mun unessa oli semmosia outoja rapuja, jotka ei käyneet syötäviksi. *nauru*

---


Ruohomäki *slurps*

-M



Repesin. *nauru*
Klabi

Posts: 1,423

#708 • • Klabi HUGC
Tämä nyt ei varsinaisesti ole unta:

Toissayönä olin menossa nukkuman. Tapansa mukaan Emilia nukkui X-asennossa parisängyssämme, joten totesin ääneen: "Sä nukut munkin puolellani, siirryhän hieman." Siihen Emilia sitten vastasi (aivan kuten valvella ollessaan), pienen tuhahduksen jälkeen "Joo-oo, pidä mun puolia!" ja käänsi kylkeä ja "jatkoi" uniaan...
aivastus

Posts: 499

#709 • • aivastus Ärsyttävä
Paras uni ehkä ikinä tapahtui tuossa jo jonkun aikaa sitten. Olin säilykepersikka, sellainen puolikas. Olin lautasella ja joku yritti pyydystää mua lusikalla. No se lautanen oli tietysti siitä mehusta liukas ja itse vaan luiskahtelin siitä lusikan alta pois.

Jos joku haluaa tulkita mitä toi uni tarkoittaa, niin kuuntelen mielelläni :D

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

pyllyjumala

Posts: 469

#710 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Mä nänä hirveen usein painajaisia kissoista. Yhessä unessa mun piti suojella kissanpentuja ku pari koiraa yritti syödä niitä. Ja edellisyönä näin unta mun kissasta ja sen korvasta tuli ulos kieli *whaat*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

asdf

Posts: 3,155

#711 • • asdf

xcft, 17.8.2007 13:16:
Paras uni ehkä ikinä tapahtui tuossa jo jonkun aikaa sitten. Olin säilykepersikka, sellainen puolikas. Olin lautasella ja joku yritti pyydystää mua lusikalla. No se lautanen oli tietysti siitä mehusta liukas ja itse vaan luiskahtelin siitä lusikan alta pois.

Jos joku haluaa tulkita mitä toi uni tarkoittaa, niin kuuntelen mielelläni :D



Päivän :D
kissi

Posts: 2,436

#712 • • kissi niihä?

Super-Kerttu, 17.8.2007 10:10:
Näin tän viime yönä. Ei ihme, että nyt väsyttää! *haukottel* *nauru*

Olin jatkoilla Peksin (Pepé Le Pew) kanssa. Oltiin ihan kahden ja meillä oli tosi tylsää! Yritettiin soittaa kaikille kavereille mm. Ronielle et voitais liittyy seuraan. Tiedettiin, et muitakin on jatkoilla. Mut ketkään ei halunneet meitä seuraansa!? (Ollaan vissiin aika tylsää seuraa, niin ja kiitti Ronie..*justjoo* *nauru*) Jossain vaiheessa kävin viemässä eväsleivän Annalle (töölön prinsessa) ja Jannelle (radiac) johonkin omakotitaloon, missä he olivat töissä. He lupasivat tulla meidän seuraksi, kunhan pääsevät töistä. Menin takaisin sinne jatkoille, mikä olikin nyt Mejan (kissi) koti. Mielettömän hieno merenranta rivitalohuoneisto. Meri oli aivan lähellä! Talo oli samainen, jonka itse olisin joskus halunnut jossain toisessa unessa ostaa joskus kesällä nähdyssä unessa (niin siis vanha ja uusi uni sekoittuivat!! *ding*) Olin kateellinen Mejalle asunnosta! Kasper liittyi tässä vaiheessa mun ja Peksin seuraan, kello oli jo iltapäivällä neljä. Me kierreltiin taloa ja jokainen huone oli täynnä antiikkisia sänkyjä. Meja siis keräili sänkyjä! Jossain vaiheessa myös Anna ja Janne liittyivät seuraamme. Tähän uni päättyikin!

Olipas harvinaisen tylsät jätkot! *nauru*



Heh, no toisaalta tuo antiikkisten huonekalujen keräily ei oo niin kaukana totuudesta, sillä nimittäin tykkään kyl antiikista tosi paljon ja keittiön tuolit onkin sellaiset! *hih* Mut kyl noi unet on hassuja! *nauru*
-Casper-

Posts: 1,363

#713 • • Edited -Casper- FADE / React^ resident DJ

pupuTupuna, 17.8.2007 11:00:
Viime yönä nähtyä:
Mun piti käristää taskurapuja elävältä semmosessa isossa pannussa. Niitä oli tosi paljon ja hyvä, että ne mahtu siihen pannuun. Yksi taskurapu ei sitten ollutkaan kuollut siihen, mutta sillä oli jäljellä enää kaksi toisen puolen jalkaa. Se alkoi sitten vikistä ja mua alkoi säälittää se kauheasti. Olisin halunnut säästää sen hengen, mutta ymmärsin, etten voi, kun ei se voisi elää ilman jalkojaan. Käänsin sen selälleen ja painoin keittiöveitsellä sen halki, että se kuolisi nopeasti eikä sen tarvitsisi kitua.

Heräsin ja mulla oli tosi outo fiilis. Mielessä kävi ennen kuin nukahdin uudestaan, että nyt mä alan kasvissyöjäksi.

*ding*


kuulostaa hauskalta*nauru*millaisiakohan unia näät kun järjestetään seuraavaksi sikajuhlat*tirsk*
spoinkel

Posts: 398

#714 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Oli eräs sukulainen, wanha mummo (joka oikeassa elämässä taisi poistua yhdeksänkymppisenä). Tänä yönä näin unta, jossa tapasin hänet (elossa) pitkän tauon jälkeen, ja huomasin että hänelle oli kehittynyt jonkinlainen gigantismi: hän oli kolmemetrinen, raajat paksuja kuin elefantilla, ja hän käveli niin isolla ja painavalla kävelykepillä ettein kyennyt edes nostamaan sitä. Kadulla hän joutui koko ajan tsekkaamaan ettei astu muiden päälle. Aika jännää, että ihmisille voi yhdeksänkymppisenä tulla sellainen kasvuspurtti.

Tänä yönä näin myös unen, jossa talooni hyökkäsi jättimäinen ruumis, joka oli maatunut suossa todella pitkään ja haisi pahemmalle kuin kukaan voi kuvitella (hassua miten unissa muutenkin tunto-, maku- ja hajuelämykset ovat niin tarkkoja). Arvioisin, että tämä uni oli saanut inspiksen äskettäin katsomastani NEKRomantik-leffasta. No, tapettuani tämän ruumiin uudestaan en pitänyt kokemusta mitenkään kuvottavana vaan mennessäni pesemään käsiä totesin, että olipas hauskaa.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#715 • • Aurinkoneiti
Lihava mies aikoo hypätä luukun läpi alakertaan. Hän sanoo minulle: "Hypätään yhtaikaa". Sanon hänelle, että hyppäisi yksin. Mies hyppää alas, mutta ei tipahdakkaan patjalle, vaan lattialle sen viereen. Mies kuoli.
Sitten olen isolla hevostilalla. Sen omistaa entinen romaninaapurini. Selvisi, että nainen onkin lesbo. Exäni on menossa neuvottelemaan jostain asiasta naisen ja tämän puolison kanssa. Kävelen omakotitalon pihan poikki, josta maansiirtokone oli mennyt ennen minua tietä tehden.
Elmiira

Posts: 1,446

#716 • • Elmiira
Äsken kun eräs työtoverini käveli vastaan,
niin muistuipa mieleen viimeöinen painajainen,
jossa hän haukkui minut ihan pystyyn.

Olin unessa hänen mukaansa ihan paska,
täysin väärällä alalla, enkä osannut tehdä
yhtään mitään. Lisäksi asenteeni oli huono,
olin luuseri, joka pitäisi erottaa heti.
En edes osaa kuvailla, kuinka pahasti hän
unessa haukkui minut.

Musta tuntuu, että se uni kesti ikuisuuden. Lopussa
oltiin siinä jo melko sovussa, kun yritin mielistellä
häntä ja aloin itsekin olla sitä mieltä, että en tosiaan
osaa mitään.

Enkä edes tee kyseisen henkilön kanssa töitä.
Tai kerran olen tehnyt ja palaute oli tylyä, siitä
kai tämä unikin johtunee. Vaikka hänen asenteensa
kaikkia kohtaan on tyly...

Tuli kyllä kauhea olo kun hän käveli oikeasti
vastaan, niin todelliselta uni tuntui yöllä.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

luode

Posts: 287

#717 • • luode
näin unta mein paikallisen alkoholistista omistajasta. ei tästä sen enempää. *poks*
gerry

Posts: 979

#718 • • gerry
Viime aikoina vissi sen verran väsynyt ettei ole tullu ees kunnon unia nähty..... Kiva se olisi aamul herätä jonku seikkailun päätteeksi kun että lakkaa yöksi olemastaja aamul vaan herää....


Hmm.... viimeks tuli vissi jotaki kolmiodraama unta nähtyä josta ei jääny ku vitutus aamul päälle;D

--
by B.C.S

Freja

Posts: 8,775

#719 • • Freja Sihteeri
Heräsin aamul 3 vaille 7 (niinkuin eilenaamullakin), mutta nukahin vielä uudelleen.

Sitten alkoikin painajaiset. Olin kuin jossain elokuvassa, mutta huusin ohjaajalle että "en halua tehä näin koska muhun sattuu", kyse oli siis jostain kauhuelokuvasta missä joku friikki vanha pappa haluaa tappaa mut, kiduttamalla ensin muutaman viikon. Sitten päätinki ottaa "käsikirjoituksen" omiin käsiini, ja karkasin huoneen ikkunasta (siinä vaiheessa juttu jotenki ei ollu enää elokuvaa, vaan ihan totta). Friikki vanha pappa heitti vielä ison puukon alas ikkunasta, mikä ei osunu muhun.

Hyppäsin maahan ja lähin juoksemaan. Piha oli sellane piiri, eli 4 taloa kätki sisälleen pihan. Siellä oli useita ihmisiä, joille kiljuin ja huusin "apua", mutta mua vaa katottiin hölmösti tai ei välitetty laisinkaan. Sitten kuulin kahen pojan puhuvan, ja he puhui numeroilla. "Kolme kuusi kuusi kaksi" "nii nii, kahdeksan viisi yksi". (aika outoa muuten numeroilla puhuvat ihmiset jotka silti osaa sanoo "nii nii").

Juoksin silti täysillä eteenpäin, ja kiitin itseäni parhaista juoksijan lahjoista. Juoksin johonkin pellolle päin, mutta en ollut edes kunnolla pihapiiristä päässyt pois, kun huomasin taas vanhan papan. Ja kas kummaa, se oli pyörällä. Siinä ei pahemmin juoksemiset enää auttaneet. Tyyppi sai mut hetkessä kiinni, ja mä yritin vielä jotain viimeisiä epätoivoisia yrityksiä, otin papan pyörän eturenkaasta kiinni ja yritin siitä saada tukea (suunnittelin potkaisevani häntä päähän). Suunnitelma ei oikee onnistunut, kun pinnat katkaisivat kaikki sormeni. Potkusta tuli sellainen, että hyppäsin suoraa tyypin kainaloon, ja se sai mut kiinni. Tyyppi viilsi ensin korvani irti, ja mä vaan kiljuin. Näin kun muutkin pihapiiristä rupesivat kokoontumaan lähelleni.


Sit mä vaan väkisin avasin silmäni ja olin iha kauhuissani.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

vivesteri

Posts: 309

#720 • • vivesteri karmea mörkö
Viime öinä on tullut nähtyä niin kummallisia unia, ettei niitä kehtaa edes kenellekään kertoa.
Myös eroottisen unet jostain livenä vastenmielisestä tyypistä aiheuttavat "wtf"-hetken *ding*