Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 524,689 views

wiwi

#481 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Heräsin eilen aamulla siihen, että itkin hysteerisesti ja olo oli todella toivoton. Tyyny oli ihan märkä ja itkeä tihrustelin siinä hereillä mutta pöhnäisenä jonkin aikaa. Meni hetki ennen kuin tajusin alkaa miettimään, mikä oikeastaan on vialla. Olo oli pitkään aika kolkko.

Viime yönä taas näin unta, että aloin seota ja pahasti. Se oli aika ahdistavaa, kun tajusi itse mitä tapahtuu muttei voinut vaikuttaa siihen; puhe puuroutui ja jutut menivät todella sekaviksi, vajosin lattialle (luokan edessä) ja yritin liikkua ryömimällä. Uni päättyi niin, että menin kotiin ja poliisit olivat poissa ollessani tehneet ratsian huoneeseeni. Seiniltä oli viety kaikki ystäviäni esittävät valokuvat sekä kaikki piirrustukseni joissa oli jotain epäilyttävää (kuten sieniä *nauru*) tai paljon psykedeelisiä kuvioita ja värejä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

akiapina

#482 • • akiapina apinaki
Ei nyt oudoin uni, mutta harvoin on tullut nähtyä (tai muistettua) mitään klubiaiheisia unia :)

Oltin Homegroven kanssa soittamalla klubilla b2b:ta, mutta klubin tanssilattian keskelle oli rakennettu pyöreä dj-koppi a la barbi. Aina kun menin hakemaan uutta biisiä niin piti juosta pitkän tunnelin läpi varastoon, missä oli pinottain vinyylejä. Takaisintulomatkalla piti juosta täysillä ja hypätä muutaman aitajuoksuesteen yli.

Vaihdot meni sitte samaan tyyliin kuin Kevin & Perry go large-leffassa, eli vaihto tehtiin lisäämällä toisen levarin pitchiä ja laskemalla toisen, biisit vaihtu automaagisesti. Ja biitin hakemiseen ei ollut tietty aikaa kun piti ohitella esteitä o_O

Heräsin siihen kun Homegrove sano et vittu sul on huonoja levyjä, koitin selittää et eihän ne oo mun ku hain ne sieltä pinkasta mihin Hannu vaan tuhahti, käveli dj-koppiin ja pisti Tieston soimaan :D
Bio

#483 • • Bio The Bullies / Pinky

Aki A., 15.4.2006 13:29:
clip

*lmao*

haha, olipas uni..

joo, yleensä mun soittamisunet on sellasii, et en löydä levyjä mistään ja sit miksaaminen menee ihan perseelleen tai soittimet on ihan paskana :D
Homegrove

#484 • • Homegrove Further

Aki A., 15.4.2006 13:29:
Ei nyt oudoin uni, mutta harvoin on tullut nähtyä (tai muistettua) mitään klubiaiheisia unia :)

Oltin Homegroven kanssa soittamalla klubilla b2b:ta, mutta klubin tanssilattian keskelle oli rakennettu pyöreä dj-koppi a la barbi. Aina kun menin hakemaan uutta biisiä niin piti juosta pitkän tunnelin läpi varastoon, missä oli pinottain vinyylejä. Takaisintulomatkalla piti juosta täysillä ja hypätä muutaman aitajuoksuesteen yli.

Vaihdot meni sitte samaan tyyliin kuin Kevin & Perry go large-leffassa, eli vaihto tehtiin lisäämällä toisen levarin pitchiä ja laskemalla toisen, biisit vaihtu automaagisesti. Ja biitin hakemiseen ei ollut tietty aikaa kun piti ohitella esteitä o_O

Heräsin siihen kun Homegrove sano et vittu sul on huonoja levyjä, koitin selittää et eihän ne oo mun ku hain ne sieltä pinkasta mihin Hannu vaan tuhahti, käveli dj-koppiin ja pisti Tieston soimaan :D

Tiesto. *sydän*

Niissä unissa mitä mä näen Aki susta me ei suinkaan soitella levyjä.

--
Forward thinking house music

Lallu

#485 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
Oon jo monena peräkkäisenä yönä nähny kunnon painajaisia työpaikasta :/ viimesimmässä esimies pakotti mut itkien paistamaan sille lettuja kopiokoneella*ding* Jokaikinen kerta herään itkien, ne unet on jotenki oudosti tosi spykoja mis pelkään ihan hulluna.
viimeyön uni olikin sit vähä parempi.. odotin vauvaa viimeisilläni ja olin mielettömän onnellinen. Pelkäsin kuitenkin et se vatsa poksahtaa ja vauvalle tapahtuis jotain ni en uskaltanu puhua kenellekään. Unessa oli ihana lämmin olo ja vielä herätessäkin. Täydellistä herätä onnellisin mielin, oli oikeen pakko tarkastaa vatsan koko ku sama fiilis jatkus vaan :)
ravec

#486 • • ravec
Luin muiden juttuja ja sinänsä aika monien unet tuntuvat myös selkeiltä ja ilmeisesti muutkin muistavat niitä hyvin.

Kirjoitan tänne jossain vaiheessa pikkasen noita hulluja unia....mutta ovatko ne unia...
Olen jo yli 20 vuotta välillä pystynyt jatkamaan unta seuraava yönä.

Monesti unet ovat niin realistisia ja selkeitä, että mietin unessa olenko vielä unessa.
Pystyn kuvailemaan unessa esim. vain vilaukselta olleen henkilön vaikka olisin ajanut hänestä ohi autolla kovaa. Tai jonkun esineen fyysisiä mittasuhteita tai määritteitä.

En ole koskaan kävellyt unissani ja muutekin nukun rauhallisesti...kun minua on kuulemma tarkkailtu.... (luulisin että se on Jenz, eikä esim. pojo tai arttu)

Joskus näen saman unen seuraavana yönä, mutta...kesken tapahtumien muutan sen kulkua, tai ainakin voin muuttaa sitä miten / mitä teen unessa. <-- tuo on sellainen juttu...mitä olen yrittänyt aina kun näen samaa unta. Välillä uni puuroutuu ja en pääse niihin kohtiin, joita yritän muuttaa. Mutta välillä unesta tulee looppi.
Mellu-

#487 • • Mellu-
nään taas pitkästä aikaa toistuvasti ihan kamalaa painajaista *uuh* siinä meijän kotitalo palaa koko mun perhe siel sisällä ja mä saan tietää asiasta vasta seuraavana päivänä ja meen kattomaan raunioita jne .. uuh..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

TanyaK

#488 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Mä näin useampi kk sitten jatkuvasti painajaisia. Ja aina kun heräsin olin vielä kovin sen unen vallassa. Jotenkin nää unet oli niin todellisia että jäin elämään niitä ja olin ihan pihalla aina kun heräsin. Ja kun oli vielä vähän masenutunutkin niin tuli koko päiväks paha mieli. Ilalla ei tehnyt mieli mennä edes nukkumaan kun pelkäs. Seuraavaksi aloin näkemään myös useimmin seksiunia mikä ei ollut ollenkaan paha juttu. Aloin pystyä hallitsemaan noita seksiunia niin että laukeilin usein unissani. Ja sen jälkeen pystyin alkaa unissani hallitsee myös painajaisia..nyt sit on painajaiset jääny oikeestaan kokonaan.
Sssan*

#489 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Viime yönä....
Poikaystäväni nousi pystyyn ja sanoi kovaan ääneen "Me törmättiin siihen"..... Ja minä luulin että rakas oli oksentanut sänkyyn ja huusin pelästyneesti "mihin törmättiin, Mihin me törmättiin"...Sen jälkeen kuului vain mutinaa ja molemmat nukahdettiin uudestaan....Se oli OuToA *igor*

Toissa yönä näin että avaruusolennot halusivat kidnapata mut....kolmisormisia olioita hiippaili ja kuiskutteli joka paikassa..jopa kosketteli....... todellinen liskojen yö!yritäpä sitten ymmärtää mistä näissä on kyse.....*whaat*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Tiura

#490 • • Tiura Taika
Heh..
mulla oli viime yönä kissanpentuja joilla kaikilla oli erivärinen irokeesi.
Ne oli aika siistejä :)
enkeliina

#491 • • enkeliina kiksurinsessa
Mä kovin harvoin muistan uniani ollenkaan. Toisaalta se on hyvinkin helpottavaa. Silloin muistaa jos herää eksken painajaisen tai säpsähtää hereille. Sit ei teekään enää mieli nukkua...
40 asteen kuumeessa kun olin ala-asteella niin aina se sama harha tuli, minkä aina vanhempieni sängyllä nukkuessani sain. Sellaiset vaatekaapin säleovet lähestyivät koko ajan ja kaatuivat päälle, aina sama harha uudestaan, että ne ahdisti mut kasaan. Se oli kyllä jotenkin tosi sairas tila. Sitä sitten halusin lähteä kevätjuhlaan esiintymään ja äiti oli mun mielestä niin tyranni, kun ei päästänyt. Nousin sängystä ja koko huone alko pyöriä ja lainehtia alla ja ympärillä, meinas taju lähtee, niin päätin että ehkä se äiti olikin ihan oikeessa *iloinen*

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

Trixie

#492 • • Trixie
Mä vedin viime yönä mopolla karkuun kaikkia ja ihan vaan huvikseen ja loppujen lopux se meni sit siihen et jengi alko toden teolla ajaa mua takaa ja se ei nyt sit ollukkaan hyvä juttu*ding*

--
face your fears and live your dreams

aleksisi

#493 • • aleksisi
Kun on viimesen viikon aikana on tullu tekemisen puutteessa pelattua battlefieldiä paljolti, niin vaikea arvata jatkuuko se tetsaaminen unissakin..

--
siellä missä jatkot..

Unik

#494 • • Unik
Lähiaikoina unissani on ollut seksiä ja väkivaltaa...mistä lie sit johtuu moinen *ding*
Hyzenthlay

#495 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Heh, alkaa kai pääsykokeet vähän jännittää, kun olin unissani yo-kokeessa. Laskin unohtu kotiin, enkä edes osannut juurikaan niitä tehtäviä. Palautin sit tyhjän paperin kun en voinut mielestäni saada laudaturia *justjoo* sit muistin, et jatko-opiskelemaan ei oo asiaa, jos ei oo yo-todistusta...

Että hyviä unia mullekin *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

#496 • • Edited sapeli jokukukamikä?
UNET
ennenkuin unohdan

Eka uni: matkustelen paljon, on yö, on kylmä, mulla on paljon tavaraa mukana, matkat maksaa hirveesti. Meen vuoroin bussilla, vuoroin junalla, joudun maksamaan tuplaseutulisiä ja junalippuja ees taas ja eksyn matkalla, jonka takia olen vielä keskellä yötä metsästämässä vieraalla seudulla bussia (ja taas lisää maksuja), kunnes lopulta veljeni tulee hakemaan mua autolla. Soitan kaverille, jonka luo olin siis näköjään menossa. Kaveri ei vastaa, mutta vastaajassa on viesti että hän ei ole edes kotona vaan jossain rantatontilla tjsp, ja kehottaa kaikkia tuttujaan miettimään tarkkaan
aikataulunsa ja nukkumisensa (!), että ainoastaan sillä tavalla on mahdollista järjestää hänen aikataulunsa EHKÄ sopiviksi tapaamiselle.

Toinen uni: olen Lostia vastaavassa tilanteessa - pieni eristetty yhteisö johon olen jostain syystä joutunut. Olen jonkinlainen opettaja, ohjaaja, esikuva, ainakin yhteisön lapsille. Minut nakitetaan heidän kaitsijakseen ja opettajakseen ja lapset pitävät minusta, ja onnistun jopa pitämään jonkinlaista auktoriteettia asettamalla itseni eri tasolle lasten kanssa, noudattamalla eri sääntöjä. Sitten, valitsen yhden lapsista "pomojen pomoksi", jonka tehtävänä on tarkkailla kaikkia outoja tapahtumia, ja erityisesti niitä jotka liittyvät vampyyreihin (!). Seuraavana päivänä kun soitan hänelle, hänen lauseensa jää kesken enkä saa enää yhteyttä puhelimella. Huolestun, mutta kun saavun ulos näen noin kuusi oppilaistani muutettuina vampyyreiksi, ja heillä on selkeästi kana kynittävänä kanssani. Pakenen heitä koska en halua tuhotakaan heitä, ja olen vain hädin tuskin nopeampi, ketterämpi ja voimakkaampi, hyppien valtavilla loikilla puiden latvoihin ja samalla koittaen soittaa apulaiselleni. Lopulta joudun satuttamaan takaa-ajajiani, mutta tässä vaiheessa herään koska he ovat saamaisillaan minut kiinni.

Yleensä jos näen tällaisia unia, hiukan painajaismaisia, voin vain kohdata takaa-ajajani ja antaa heidän tappaa minut, jos he sitä haluavat. Tällä kertaa se olisi kuitenkin unessa jättänyt yhteisön täysin suojattomaksi - ilmeisesti olin ainoa vampyyri joka pystyi heitä suojelemaan. Sen takia en voinut kohdata TILANNETTA SELLAISENA KUIN SE ON.

Olin hetken hereillä ja menin vielä päikkäreille; kolmas uni: pyydystän huoneeseeni kolme lokkia, tainnutan ne ja pistän uuniin. Otan ne sitten mukaan ja "perkaan" niistä syötävät lihat johonkin kommuunivoimin toimivaan kirppariin missä on tosi mukavia ihmisiä. Yksi heistä, kivanoloinen poika, vie minut ulos kun siellä juuri alkaa satamaan. Otetaan kiinni pilviä ja tuulahduksia ja sateenpisaroita, ja sitten siellä alkaa ulkobileet - iloinen psyke ja happy hc soi, tanssin kuin kala vedessä. Lopulta kommuunin johtaja ("vanhin") kiittää osanottajia ja muistan ikäänkuin olleeni näissä bileissä aiemminkin, mutta silloin en osannut vielä olla siellä luontevasti (deja vu?). Johtaja kiittää vaimoaan jonka nimen muistaakin sitten väärin, ja palaa sitten "arkityöhönsä", eli jonkin suuren firman johtajaksi, ja hänen täytyy juuri sillä hetkellä esitellä paikkoja joillekin japanilaisille bisnesmiehille. Minulle annetaan tehtävä: he ovat keränneet sata pientä pehmoista pörröistä kissanpentua ja minun on johdatettava ne jahtaamaan naruja ja ilahduttamaan bisnesmiehiä. ^_^ Ihhh *hellokitty*

Uni jatkuu hetken kuluttua, olen joidenkin bileiden loppukohdassa Sparkyn kanssa, Tab soittaa. Hän aloittaa soittamaan erästä tuttua biisiä mistä minulle tulee haikea olo - sillä on tunnearvoa. Sparky sanoo: "All the good moments are gone; the rest are being divided among the rest of you according to what you deserve."

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

#497 • • gnomex Guest
On muuten helvetin pelottavaa kun huomaa että uni oli enneuni. Vielä pelottavampaa on se että isosiskoni näki saman unen samana yönä *whaat**ding*
Jammailija

#498 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Olin johdattamassa joukkojani turvaan vihollisilta. Joukkoihini, joiyta oli satoja, kuului kavereita, tuntemattomia ja karjaa, joka koostui kaksijalkaisista keltaisista linnuista, joilla ei ollut siipiä. Niillä oli pitkät jalat, joilla ne loikkivat vaivatta eteenpäin ja keltainen pörröinen turkki. Juostessamme eteenpäin linnun pitkän kaulan pystyi ottamaan kainaloon eikä se tykännyt pahaa siitä. Oikein kivoja ja halattavia lintuja. *hellokitty*

Juostessamme mäkien välistä näin kaukaa kaksi potkureilla varustettua lentokonetta. Viholliset!
Jatkoimme matkaa kyykyssä seuraavan mäen trinteen vierestä ja näin loistavan paikan, joka koostui korkeista puista, jotka antoivat tarvittavan suojan isolle joukolle piiloutua ilmatiedusteluja varten.

Olin melko levoton ja minusta tuntui, että meidän tuli valmistautua puolustautumiseen. Jonkin aikaa leiriä pidettäessä huomasin lähellemme suojaan ilmestyvän valtavien isojen paloautojen. Paloautojen miehistö oli amerikkalaisia tummia isoja iloisia äijiä pukeutuen tummansiniseen ja keltaisiin isoihin kypäriin. Nyt aloin olla huolissani. He tulivat kuitenkin meidän jälkeen ja isoja kovaäänisiä paloautoja ei voinut olla kaukaakaan huomaamatta. Totta oli, että meidän tuli puolustautua ennemmin tai myöhemmin.

Ja tähän uni loppui...

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

josbe

#499 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Jammailija, 2.8.2006 10:15:
Olin johdattamassa joukkojani turvaan vihollisilta. Joukkoihini, joiyta oli satoja, kuului kavereita, tuntemattomia ja karjaa, joka koostui kaksijalkaisista keltaisista linnuista, joilla ei ollut siipiä.

Meidän Mooses! *hali*
Ja ehkis vähän Nooakin *nauru*
Bio

#500 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Viime yön uni:

Olin jossain Motonet/Biltema tyyppisessä kaupassa kiertelemässä, jotakin autonosaa olin ostamassa. Sitten yhdessä kaupan nurkassa meni portaat alas ja ylhäällä luki "Music". Aattelin, että meenpä tsekkaamaan. Siellä olikin paljon vinyylejä ja cd:itä, sekä kolme levaria joilla pääsi kuuntelee. Siinä kun selailin vinyyleitä, niin löysin Delerium - Heaven's Earth 2006 version, jossa oli kaks Matt Dareyn remixiä. Toinen oli se vanha ja toinen uus, jonka nimi oli Matt Darey's Heavens Sent remix :D (ainakin muistaakseni tollanen nimi).
Sitku piti alkaa kuuntelee sitä ni aloin huomaamaan et alkoi siitä unesta ääni vaieta ja mua alkoi joku voima vetää pois sieltä levykaupasta. Heräsin unesta ja koitin uudestaan nukahtaa siihen samaan uneen. Perkele, olisin halunnu kuulla millanen se uus remixi on *grr*

^_^