Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 502,106 views

Miss Piggy

Posts: 75

#521 • • Edited Miss Piggy
Näin pitkästä aikaa 2 yötä sitten valveunen vai miksikä niitä sanotaan*ding* Oli tosi pelottavaa...

Heräsin ja olin jossain aivan vieraassa asunnossa, eikä mulla ollut kuin pieni yöpaita eikä mitään mukana ja asunto oli sellainen että sinne sai tulla ihan kuka tahansa. Olin aivan paniikissa siitä miten pääsisin asunnosta kotiin kun ei ollut mitään mukana ja vaatteenakin vain yöpaita. Ensiksi kuitenkin päätin varmistaa ettei asuntoon tulisi ketään hengailijoita nukkumaan kadulta ja menin ulkoovelle missä oli onneksi varmistusketju oven sisäpuolella jonka laitoin kiinni. Ja silloin vasta heräsin täysin ja tajusin olevani omassa asunnossani. Olin silti aivan kauhuissani loppu yön.

Tätä ennen olen nähnyt yhden valveunen aiemmin, olin silloin n.18 ja asuin ekassa omassa kämpässä. Heräsin yöllä ja näin n. 25 vuotiaan miehen istumassa sohvani kaiteella. Pelästyin tosi paljon ja aloin huutamaan juuri ja juuri ulos tulevalla äänellä, miten hän oli päässyt asuntooni? (Mies oli ulkonäöltä hyvin komea ja hänellä oli vaaleat kiharat hiukset). Mies vain totesi että on enkelini, jonka jälkeen laitoin vielä silmät kiinni varmistaakseni että olin hereillä ja kun avasin ne olin oikeasti herännyt eikä ketään ollut missään.

Molemmissa unissa olen luullut olevani hereillä ja tietoinen mitä teen. Aika hurjaa, toivottavasti en enään ikinä näe tälläisiä unia ja ne jäävät näihin kahteen. Molemmat unet olen kuitenkin nähnyt silloin kun mula on ollut aivan mieletön stressi.
sapeli

Posts: 11,768

#522 • • sapeli jokukukamikä?

Miss Piggy, 20.8.2006 00:09:
Näin pitkästä aikaa 2 yötä sitten valveunen vai miksikä niitä sanotaan*ding* Oli tosi pelottavaa...
Aika hurjaa, toivottavasti en enään ikinä näe tälläisiä unia ja ne jäävät näihin kahteen. Molemmat unet olen kuitenkin nähnyt silloin kun mula on ollut aivan mieletön stressi.



Eikös siinä tapauksessa kannattais panostaa siihen että välttää stressiä? Mulla ei oo ollu moneen vuoteen mitään sairauksia tai muita terveysongelmia paitsi silloin kun on ollut stressiä jostain asiasta, ja oon oppinu pistämään stressittömän elämän aika korkealle tärkeyssijalle. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miss Piggy

Posts: 75

#523 • • Miss Piggy

sapeli, 20.8.2006 00:13:
---
Miss Piggy, 20.8.2006 00:09:
Näin pitkästä aikaa 2 yötä sitten valveunen vai miksikä niitä sanotaan*ding* Oli tosi pelottavaa...
Aika hurjaa, toivottavasti en enään ikinä näe tälläisiä unia ja ne jäävät näihin kahteen. Molemmat unet olen kuitenkin nähnyt silloin kun mula on ollut aivan mieletön stressi.

---


Eikös siinä tapauksessa kannattais panostaa siihen että välttää stressiä? Mulla ei oo ollu moneen vuoteen mitään sairauksia tai muita terveysongelmia paitsi silloin kun on ollut stressiä jostain asiasta, ja oon oppinu pistämään stressittömän elämän aika korkealle tärkeyssijalle. *hymy*

Juu, oon kyl yrittäny minimoida stressin... Tiedän et oon pienenä aina kävelly ja tehny asiota unissa jos oon ollu tosi väsyny ja nukkunu huonosti. Onneksi noi on jäänny tohon kahteen uneen. Enkä yleensä edes näe painajaisia...
sapeli

Posts: 11,768

#524 • • sapeli jokukukamikä?
Taas tosi veikeitä unia *hihu*

Yhessä pitkässä unessa olin vastuussa jonkin suuren tapahtuman järjestämisessä - samasta budjetista piti kehittää sekä jonkinlaiset messut että lähettää raketti kuuhun! Ja sitten messuvieraat alkoivat vineemään siitä kun heillä ei ollut kosteuspyyhkeitä tms luksusta, ja sit rähjäsin heistä yhdelle että jos tuollaisiin turhuuksiin käytetään rahaa niin tuhannet ihmiset saattaa kuolla (koska ilmeisesti sen kuuraketin ja sen miehistön tehtävä oli jotenkin aloittaa kuun asuttaminen). Loppujen lopuksi tuossa unessa hukuin yksityiskohtiin ja en jaksanut sitä loppuun asti. *nauru* Sen siitä kyllä vielä muistan että oli pirun vaikea suunnitella sitä kuurakettia kun ei tiedä asiasta mitään (ja apua en saanut), ja sen että sain koko hommasta itse vaivanpalkaksi vain irtiksiä (mut hyviä sellasia *slurps*).

Toinen uni mikä näin viime yönä oli vielä oudompi - tai lähinnä siitä yks tietty osio. Tämä saattoi liittyä tuohon toiseen uneen mutta en muista miten, ja kohtelenkin tätä erillisenä unena. Henkilö A (miespuolinen, varattu) antoi minulle niskahierontaa kielellään ja huulillaan (siis kyllä, aivan viatonta niskahierontaa) samalla kun tämän puoliso näki ja ei tuntunut olevan moksiskaan. Hiukan myöhemmin, henkilö A synnytti minulle sekä henkilö B:lle (miespuolinen) lapsia - siis yksi minulle ja yksi henkilö B:lle - ja henkilö A:n puoliso oli paikalla tsemppaamassa. Minun lapseni syntyi kuolleena mutta henkilö B:n lapsi terveenä. Henkilö A:n puoliso kommentoi että normaalitilanteessa hän odottaisi minun pitävän puheen mutta tällä kertaa hän ymmärtää jos jätän väliin.

*whaat* *nauru*

Tuon jälkeen näin vielä yhden unen mutta en jaksanut painaa sitä mieleen kun alkoi herätyttämään. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Wanna B

Posts: 259

#525 • • Wanna B Rattopoika
Tästä o aikaa, mut jäi elävästi mielee. Olin ent. tyttöystävän sohvalla, johon sit nukahdi, yhtäkkiä havahduin siihe et irtaannuin mun ruumiista ja leijuin katon rajassa. Katselin siinä itteeni nukkumassa ja ent. eukon sisko oli samassa huoneessa, koitin huutaa sille et herättäis mut, mutta en pystyny huutaa, ei tullu ääntä. Sit loppu hengittämine, ei pystyny hengittää, tuntu niinku tukehtuisin just, sillon ku tuntu et kohta lähtee henki jos en saa hengitettyä, heräsin. Olin sit hetken pienen paniikin oloisessa tilassa, vittumaista, en halua enää sitä kokee.....

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

luode

Posts: 287

#526 • • luode
unet on kyllä parhaita aina. *joo*

mie nään aina mitä kummalisimpia unia. tosin nyt vähään aikaan en ole nähnyt mitään, tai sitten vaan en muista. sisko lainasi kerran kaveriltaan sellaisen unitulkintakirjan. oli kyllä ihan mielenkiintoista luettavaa. tosin melkein jokaiseen tulkintaa liittyi jotain seksuaalisuuteen viittaavaa. örh. noh freudia.
vaavu

Posts: 1,324

#527 • • vaavu vara-vana
Viime yönä näin unta siitä, että mulla ja Villellä oli ihan pieni vauva, jonka nimi oli Vilma. Unessa olin vauvasta onnellinen, muistan hyvin sen ihanan tunteen kun vauvaa hellitteli sylissä. Sitten kesken kaiken uni muuttui niin, että olimme Villen kanssa junassa, matkalla Turkuun Koneistoon viikonlopuksi. Kun juna oli jossain Kirkkonummella, tajusin yhtäkkiä, että olimme jättäneet Vilman yksin kotiin. Rupesin itkemään ja huutamaan aivan hulluna: "Vilma jäi kotiin". Syyllisyyden tunne oli ihan hirveä: miten saatoin jättää vauvan yksin ja lähteä hummaamaan. Hyppäsimme junasta ulos ja otimme taksin takaisin kotiin.

Uni ei kertonut, mitä kotona sitten tapahtui, ja oliko Vilma vielä kunnossa.
gerry

Posts: 979

#528 • • gerry
Näin ihan omituisen unen viime yönä... Näin et menin eräälle naispuoliselle kaverille yöksi. No loikoiltiin siel sänkyl ja pusuteltiin ym. sitten se tarras yhtäkkiä lantiostani kiinni ja hetti yli inhimillisillä voimilla mut kirjoituspöydän alle (kuitenkin niin ettei ote herpaantunut vaan hän lensi kans samaisen pöydän alle) sitten se jotakin murisi saatanallisella äänellä jolloin heräsin tyylin huutaen*pahis*


Sen jälkeen näin unta et skeittasin jonkun uuden ihastuksen perässä niin kauan kun laudast tippuivat pyörät.... Kannattais siis hakeudua hoitoon varmasti pian*pepsodent*

Aika omituisia unia siis välil*justjoo*

--
by B.C.S

Bio

Posts: 4,429

#529 • • Bio The Bullies / Pinky
Mä näin kerran sellasta unta et menin johonkin kioskiin ostaa jotain.. sit siin oli pihalla lastenvaunut, jossa oli vauva. Sit melkeen heti se vauva alko huutaa ja itkee kauheen paljon. Aattelin et äippä/iskä on varmaan sisällä kioskissa, et jos vaikka otan sen siks aikaa syliin ja koitan rauhoittaa. No kun otin sen syliin niin siltä irtos pää ja se tippus maahan. Menin ihan shokkiin, nostin sen pään ylös ja koitin laittaa sen takaisin paikalle (en tiä kyl miks ihmeessä) sit se loppus siihen kun sen äiti tuli kioskista ja yritti tappaa mut O_o

Semmonen vauvauni..
Avatar
#530 • • Reetta Guest
Mä nään aina ihan sairaata unia; millon oon joku supervoimia omaava maailman pelastaja, joka taistelee örkkejä vastaan, välillä saatan olla pikku-lapsi joka ihmettelee vaan kaikkea. Oon ollu oikeesti ihan mikä tahansa asia tai esine unissa ja tehny ihan kaikkee mahdollista maan ja taivaan välillä *tirsk* ja se jos joku on pimeetä!!! mut ainakin mielikuvitusta riittää ja ei tuu elämä tylsäksi. viime yönä tosin olin unessa 40asteen kuumeessa...oon lukenu unikirjaa iät ajat ja etsinyt selityksiä tälle kaikelle ja siinä on pitkällä tähtäimellä ottaen jotain järkee. tosin kaikki perustuu jotenkin psykologiaan ihan samoin ku horoskoopit. mitäköhän kivaa tänää näkis??????? *pepsodent*
gerry

Posts: 979

#531 • • Edited gerry

Reetta, tosin kaikki perustuu jotenkin psykologiaan ihan samoin ku horoskoopit. mitäköhän kivaa tänää näkis??????? *pepsodent*



Aika jännää... Vaik en oo taikauskoinen eikä mitään mut oon huomannut et noi henkilöhoroskoopit pitävät todella hyvin paikkansa. Ainakin mitä olen oma sekä parin kaverin horoskooppejä tutkinut niin ne ovat todella lähellä kyseistä ihmistä. Elleivät perätti kokonaan totta!

Toisaalt aika nihkee kuvitella et kun näen kivan kaksoistytön tiedän heti et jooh, turhaa yrittää sillä horoskooppimme eivät toimi=) Mutta eri horoskooppit sisältävät eri ominaisuuksia/piirteitä ihmisis. Ja jos kummassakin horoskooppimerkissä on toisiaan hylkiviä ominaispiirteitä (eivät täydentä toisiaan) se ei toki toimi.


Uskon et psykologia toimii kans jonku kaavan mukaan.. Eli en sulje pois mitään, varsinkin kun oon huomannut et horoskoopitkin jonku kaavan mukaan toimii, selittäneen ettei maailmas voi olla rajattomasti persoonia vaan ne on lokeroitu.

--
by B.C.S

Jago

Posts: 4,039

#532 • • Jago un-trained monkee
huomaa että mun unet on aina ihan skitsoja sekotuksia ennen tapahtuneita, nähtyjä ja kuultuja juttuja*justjoo*

olin just:mooreissa(oli avannu jo, mutta kello oli tosi vähän ni väkee ei ollu paljoo) ja se pelinaisten kaikkeen intialaiseen hörähtänyt muija oli siellä frendiporukassa ja se alko yhtäkkii ilman syytä jotian skitsoo mulle. no mut sitten heitettiin sieltä vekka, vaikka se olikin alottanut koko jutun. sitten soitin omistajalle jonka ilmeisesti tunsin*justjoo* ja portsarille sanottiin että se muija pitää heivaa ja mut tuoda tilalle.

kuitenkin kun olin menossa sisään mun takana oli yks klubbarilainen muija joka sano ettei se haluu olla enää missään tekemisissä mun kaa ja mun pitäis pitää näppini erossa sen frendistä(jäbä)

no mä sittne päätin lähtee käppäilemään sietä snelluu pitkin stadiin päin ja siinä heti vierressä oli lasten vesiliukumäki, jossa yks klubbarilainen jäbä usikenteli. se yritti saada mua sinne uimaan kanssa, mutta se oli tosi leväsen ja limasen näköstä ni en menny vaikka uikkareillani siinä vaiheessa olin(*täh*). sitten se sano siihen omaan tyyliinsä että tuutsä meille ja teki sen pää liikkeen minkä se tekee ja sitten se nousi ylos sieltä, ja mä katoin kun sen kroppa oli muuttunut semmoseks ihan kuolleen ruumiin näköseks kalvakaks, vähän fosforoivan näköseks ja turvonneeks.

myöhemmin mä olin päätynyt ratikkaan jossa olin menossa alppipuistoon muutamien tyyppien kaa ja mulla oli tosi kamala olo. mun nää tutut sitten vaan päätti jäädä sillä pysäkillä ja jättää mut siihen, mutta ne pölli muovikassin jossa mulla oli montalitraa juotavaa*justjoo*

mä nukahdin siihen ratikkaan ja seuraavalla pysäkillä(sillä munmielestä alpparin pysäkillä[ne jäi siinä lintsin]) 2 vartijaa tuli siihen taluttamaan mua ulos, mä sanoin et venaa mun reppu on tossa, mutta ne ei antanut mun ottaa sitä, joten sanoin että soitan poliisit jos ne ei anna sitä mulle ja aloin näppäillä numeroita..

sitten ne hakkas mut ja heitti verisenä ulos ratikasta ja repun perään.. mä sitten hoipertelin aivan tajuttoman veressä alppariin missä kävin heivaa tavarani frendilleni ja sittne päätin soittaa ambulanssin. nää muut tutut ei reagoinu mitenkänä vaikak mä olin aivan veressä, mut tää yks sitten otti mun tavarat ja tollee(se vaikutti vähän ees huoestuneelta) no anyway. mä sitten lähin hoipertelemaan takasin sinne pysäkille ja koetin irrottaa veristä paitaa päältäni ja multa putos selästä lihoja roikkumaan ihon ja lihasten varassa... ilmeisesti mä sitten kuolin ja joku tajus parin kuukauden päästä sen että oon kadonnut jne..

the end



tässä ois hirveesti clubbarilaisten niccejä ja nimiä mukana, mutta en nyt tiiä viittiikö niitä lisätä, vaikka tää fiktiota onkin

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

kml

Posts: 1,142

#533 • • kml Keyhole Markup Language
Tossa yks yö viime viikolla näin unta, että pesin hampaita. Unessa ei ollu mitään muuta kuin se hampaiden pesu. Hammastahna vaahtos aika paljon, sit yhtäkkiä huomasin et hammasharjasta rupes irtoo tupoittain niitä karvoja. Niit lähti ihan vitusti, lopulta ne kaikki oli mulla suussa ja sit syljeskelin niitä pitkän aikaa pois. *ding*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Bio

Posts: 4,429

#534 • • Bio The Bullies / Pinky
hohhoijakkaa.. taas on tullu nähtyy ihan sekoi unia

Pari yötä sitten näin sellasta, että menin yhtä kaveria moikkaamaan. No jutskailtiin siinä puolisen tuntia, kun huomasin et eihän toi oo se mun kaveri, se on ihan erinäköinen. Kysyin tältä tuntemattomalta et missä mun frendi on. Tää vastas et ei oo nähny. No, en uskonu sitä ja lähin ettii sitä siitä kämpäst, joka oli ihan oudonnäköinen. Siel oli paljon erikokoisisa huoneita ja joissain huoneissa oli pelottavannäköisiä ihmisiä. Yks oli joku vanha akka, joku taas kalju aneeminen mies. Siin sit kiertelin enkä löytäny kaveria niin menin takas sen tuntemattoman tyypin luo ja aattelin et kysyn uudestaan. Sen huoneessa oli tällä kertaa kaks tai kolme ihmistä, jotka vuorotellen söi toistensa kasvoja. Lähin siit sit vikkelään menee ja löysin ulos talosta. Kävi ilmi et olin jossain ison hotellin keinotekoisella uimarannalla joka oli suojattu lasikuvulla.

Loppujen lopuks heräsin siit unesta ja ajattelin et perhana haluan selvittää mitä mun kaverille on tapahtunut, joten nukahdin samantien. Pääsin taas sinne samaan asuntoon ja tällä kertaa tiesin et se on unta. Menin sinne samaan huoneeseen jossa ne tyypit söi toisiansa ja huusiin niille täysillä et missä mun kaveri on. Menin myös toisiin huoneisiin ja huutelin, mut mikään ei auttanu. Se uni loppus jossain vaihees, enkä siis ikinä löytäny sitä kaveria :(
Verano

Posts: 4,649

#535 • • Verano Merituuli

Bio, 22.8.2006 17:47:
No kun otin sen syliin niin siltä irtos pää ja se tippus maahan. Menin ihan shokkiin, nostin sen pään ylös ja koitin laittaa sen takaisin paikalle (en tiä kyl miks ihmeessä) sit se loppus siihen kun sen äiti tuli kioskista ja yritti tappaa mut O_o

Semmonen vauvauni..



o_O ja :D ja :/

Mä olen nähnyt viimeset kolme-neljä kuukautta todella paljon unia aka muistan ne joka ikiseltä yöltä. Joka yö kertyy vaikka kuinka paljon matskua. Normaalisti muistan ehkä parin yön unet viikossa, mut nyt on sit ollut tällanen buumi päällä. Ja edelleenkin suurin osa unien jutuista/ teemoista liittyy erittäin suoraan siihen mitä päivän aikana on tapahtunut.
Elmiira

Posts: 1,446

#536 • • Elmiira
Kaksi hyvää ystävääni on raskaana.
Toisen lasketusta ajasta on tänään tasan
kaksi viikkoa ja toisen laskettu aika on
ensi torstaina.

Näin muutama viikko sitten unta, että he saivat
molemmat poikavauvat, peräkkäisinä päivinä.
Ensin tämä ystävä jonka laskettu aika oli jo
ajat sitten ja sitten tämä toinen ystävä heti
perään.

Nyt kuumeisesti odottelen käykö uneni toteen,
koska se on käytännössä ihan mahdollista.
Kummastakaan ei oo vielä kuulunut mitään.
Ensimmäisen pitäis syntyä tänään tai ihan lähipäivinä,
kun on jo niin paljon yli... *jännittel*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Elmiira

Posts: 1,446

#537 • • Elmiira

Elmiira, 9.9.2006 13:01:
...Näin muutama viikko sitten unta, että he saivat
molemmat poikavauvat, peräkkäisinä päivinä...
Nyt kuumeisesti odottelen käykö uneni toteen...



Pieleen meni,
tyttö tuli ensimmäiselle.
*plur* SILTI!

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Elmiira

Posts: 1,446

#538 • • Elmiira

Elmiira, 9.9.2006 15:53:
---
Elmiira, 9.9.2006 13:01:
...Näin muutama viikko sitten unta, että he saivat
molemmat poikavauvat, peräkkäisinä päivinä...
Nyt kuumeisesti odottelen käykö uneni toteen...

---


Pieleen meni,
tyttö tuli ensimmäiselle.
*plur* SILTI!



No ei sittenkään niin pieleen,
tänä aamuna syntyi toisellekin tyttö *plur*
Erehdyin siis vain molempien vauvojen sukupuolesta.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

pirpeli

Posts: 5,533

#539 • • pirpeli
Jahas, menin sitte tossa tunnin aikana, mitä äsken nukuin aamusen heräämisen jälkeen tohon Merirosvoon hakee pitsaa. Ei ne myyny mulle. Ja siinä sitte istuin ja mietin, että oonko ihan tosissaa täällä. Niillä oli kaiken lisäksi niin korkee baaritiski, etten nähny sen yli ja muut asiakkaat oli ihan kuutamolla. Että sellanen uni.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

r0n

Posts: 2,258

#540 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Muutaman kerran vuodessa näen sellaista unta jossa pystyn tavallaan vaikuttamaan tapahtumien kulkuun. Toissayönä taas näin sellaista unta ja pitkään...
Henkilöt ja tapahtumat ovat aina erilaisia vaikka peruskuvio on yleensä aika sama. Ihan vitun mageeta, venaan vaa seuraavaa kertaa *pihkassa*

--
6er reihe