Voitahansa käydä "neuvottelemassa" hinnoista :)
Sattuneesta syystä olen joutunut hetken verran seisomaan pihalla, ja siinä sattui olemaan myös ilotalo. No kun kerran oli aikaa käsissä, niin tottakai seurasin sitä toimintaa ja näytti siltä, että se hintakeskustelu hoidettiin sormimerkein siitä ulkopuolelta. Kysyin yhdeltä, että mitä ne viuhtoo ja hän neuvoi, että sormet on kymppejä. Ja ne tytöt vilkutteli koko kättä ja tietty asiakkaat aloitti voitonmerkillä. Jossain 3-4 sormee oli yleensä hinta, jonka sopivat ja jannu menee sisään. En sitten tiedä miten se neuvottelu siellä sisällä sitten menee, kun en sisälle mennyt.
Ajastahan ne laskuttaa eikä sitä mitä te teette joten luulisi että ne haluu sen saman 50e pelkästä haastattelusta.
Sepä se, kysyin myös miten se toimii ja sillä hinnalla saa aina vartin kerrallaan. Eli joko vartti tai laaki, kumpi vaan tulee ensin. Ja minä en kyllä itse omista rahoista rupee tuommoiseen haastatteluun maksuja maksamaan. Ei kiinnosta niin paljoa.
Tosin mitä niitä on joskus siellä tullu kateltua niin ei niillä näytä mikään hirvee kiire olla,
Eipä näyttänyt olevan. Ja kyl siinä ku mäki seisoin pihalla ja odotin ihan jotain muuta, niin kyl siinä yks neito iski silmänsä minuun. Ehkä siksi että olin ainoa valkoihoinen koko paikassa... miten mä joudun sellaseen tilanteeseen, että sovittu odottamispaikka on Hollannissa, pikkukaupungissa, kahden aikaan yöllä, yksin, ilotalon edessä, jossa minä olen ainoa valkoihoinen? - Onneks en ollu humalassa. No mut kumminkin se sieltä ikkunasta viuhto ja kahtakin sormee näytteli ja kävi sieltä ovelta huutelemassaki mua paikan päälle. No parikymppii ei olis paljo, mut ku ne perhanan periaatteet... Mut mitähän ihmettä se oikeesti musta halus, varsinkin ku mä näytin, ettei kiinnosta. Ei mulla mikää Fabio-kroppa ole, että ei se kyl ihan seksin vuoksi voinu huitoo.