Se, että nykypäivänä ihmiset kuksii vähän miten päin sattuu on tehnyt sen alkuperäisen takaapäin asennon yhä vähemmän merkitykselliseksi, joten kiihokkeita tarvitaan yhä enemmän ja eri puolilla. Näin käsittäisin. Ja sitä kautta tuo quottaamani kommentti toimii oman teoriani tukena, eikä sitä vastaan kuten näemmä yritit. Ja niinhän minä kirjoitin, että rinnat olisivat karkeasti sanottuna "varapeppu", ja kyllähän se aito kumminkin... Ja niinhän se oli seksitopicissa, että jaettiin miehet karkeasti peppu- ja tissimiehiin. Jalkamiehet ja käsivarsimiehet on harvemmassa. Itse asiassa itse pidän hyvämuotoisia käsiä erittäinkin... no jopa peppua paremmassa asemassa.
(Vielä tänä päivänäkin pylly tuntuu olevan useimmille miehistä mitä suurimmassa määrin kiihoittumisen kohde, joten se siitä tissien kompensoinnista!)
Juu, varmasti kuulostaa. Omaankin korvaan kuulostaisi erittäin seksistiseltä, jos sen joku minulle tulisi selittämään. Ymmärrän hyvin. Omien pähkäilyjeni ja lukemieni juttujen perusteella en vain keksi mitään muuta järkevää vaihtoehtoa tuohon. Olen miettinyt, mutten löytänyt muuta ratkaisua.
Ylipäätään toi ajatus naisen tissien evoluutiosta lähinnä miehisiksi ihailuvälineiksi tuntuu, anteeksi vain, aika seksistiseltä ajatukselta.
En kuitenkaan pidä itseäni tuossa tapauksessa seksistisenä, vaikka näin uskonkin. En pyri luokittelemaan naisia rintojen koon perusteella, enkä pyri pakottamaan rintoja niiden minun katsomalleni tarkoitustavalle ominaiseen muotoon. Katson, että sosiaaliset taitomme ovat kehittyneet asteelle, jolla joudumme tasapainoilemaan luonnon ja omien lakiemme väliin pujotetun ohuen langan välillä. Uskon yksilövapauteen ja sitä kautta minun mielestäni nainen saa pitää rintojaan tarkoitettuna ihan mihin hän itse sen parhaimmaksi katsoo. Luonnon kannalta ajateltuna kuitenkin jatkan matkaani uskossa, että näin se rintojen tarkoitus vain on.
Tässä me sit ollaa luettu eri kirjoja. Mä olen lukenu, kuten mainitsin, että pienirintaisen on helpompi imettää (lapsen kannalta) kuin muhkearintaisen. Mun käsityskyvyn mukaan naisen ylimääräinen rasvakudos ei ole rinnoissa mitenkään lasta helpottaakseen. Se toimii enemmänkin päin vastoin. Käsittääkseni. Sinulla ei tainnut olla lasta? Hm, olisikohan joku jo imettänyt parempi kertomaan tähän? Onko täällä ketään imettäväistä, joka osaisi kertoa? Varsinkin jos on kaksi lasta ja toisen lapsen jälkeen rinnat kasvaneet huomattavasti.
Paljon todennäköisempää on, että rinnat ovat kehittyneet lapsen imemisen tarpeita ajatellen.
Jos lattarintainen nainen saa lapsen, niin kovin useasti rupee ne maitorauhaset tuottamaan maitoa.
(Laittakaapa muuten kokeeksi kädet syliin siihen asentoon jossa vauvaa pidetään, ja miettikää kuinka vauvan pitäisi kurotella ja kiertää jotta suu osuisi täysin rinnattomaan nänniin. Nyt rinta muodostaa sopivan liikuteltavan tuttipullon jota voi säätää oikealle korkeudelle.)
Just tätä mäkin hain takaa.
enemmän se taitaa muistuttaa sukkaan pujotettua tennispalloa tai hernesäkkiä. Tällainen muoto on kuitenkin omiaan juuri siihen imetykseen!
Jep. Siis en nyt tarkoittanut samanlaista, kun esmes siinä italialaisessa Emmanuelle sarjakuvassa, toisen albumin (Emmanuelle II) se tennistä pelaava tyttö.
Itse uskoisin että Taediumin kommentoima "lattarinta" tarkoittaa tässä tapauksessa siis ennemminkin hieman riippuvaa, pienehköä rintaa, verrattuna kiinteään isoon puolipalloon.