Naiskehon esineellistäminen mediassa

178 posts, 9 pages, 33,455 views

#141 • • hund Guest
Mä oon takakiree silloin kun mun takana seisoo joku joka haluaa ratsata mun perää ja mä blokkasin ton biisin jo 90-luvun alussa, silloin kun sä kuuntelit Vanilla Iceä. Jos sä haluat viittauksia pop-kulttuuriin, niin tässä on sulle: leave your name and your number, and I'll get back to you. Tai oikeasti jätä se numero antamatta, kyllä mä sut kadulla tunnistan siitä kusivanasta, joka valuu sun punteista. Vaikka yrität kovasti feikata, että se tulisi sun päästä, niin kyllä kaikki tajuavat, että se tulee sun housuista.
#142 • • hund Guest
Macho, macho maaan, I wanna be a machoouu maaan. Taidat olla skidisti homofobinen, kun luulet, että jengi haluaisi oikeasti ratsata sun perää. Mä mainitsin tuolla ylempänä rambon ja sä taidat olla oikeasti aika rambo. Hihaton paita ja huivi päässä? Näätsä unia konekivääreistä?
#143 • • hund Guest

Mä mainitsin tuolla ylempänä rambon ja sä taidat olla oikeasti aika rambo. Hihaton paita ja huivi päässä? Näätsä unia konekivääreistä?

Luulet sä oikeasti, että mä olisin lukenut kokonaan, mitä sä oot kirjoitellut? Sä oot viel spedempi, kun miltä sä kuulostat. Ja ei, mä en näe unia konekivääreistä, mä nään unia sun mutsista.
#144 • • hund Guest
Kiva. Tsemii sulle.
#145 • • Jokke Guest
Hund pääsi monologillaan juuri ennätysten kirjaan - 8 postausta 7 minuutuissa. Doping-testi pitäisi vielä läpäistä, tai voihan tää olla automaattikirjoitustakin.
#146 • • hund Guest

Hund pääsi monologillaan juuri ennätysten kirjaan - 8 postausta 7 minuutuissa. Doping-testi pitäisi vielä läpäistä, tai voihan tää olla automaattikirjoitustakin.

Emmä muuten, mut toi alotti..
#147 • • Felis Guest
Jahas, Hund voi mun puolestani mennä vetämään monilogiaan jonnekin, missä se ei häiritse asiallista keskustelua. Ensimmäinen varoitus spämmäyksestä.
#148 • • hund Guest
No nyt sä sait feliksenkin suuttumaan ja vieläpä ihan aiheesta. Seuraavaksi sä varmaan rupeat dissaamaan sitä sen nimestä? Tsemii vaan sullekin pelle.
#149 • • hund Guest
En mä sitä sillä lailla tarkoittanut. Mä vaan yritin näyttää noita rooleja konkreettisesti, ehkä vähän surrealistisella otteella, mutta ihan chillisti kuitenkin. Ei taida felis olla mikään suuri Tzara-fani.
#150 • • hund Guest

surrealistisella otteella

Surrealistisella otteella?! Kaikki taitelijat, jota mä olen tavannut, on ollut käsittämättömän urpoja dandyjä, jotka luulee liikaa itsestään. Oisko kannattanut laittaa arts&productions-alueelle häh? Tuolla on sille varattu ihan oma alueensakin. Mitä sä tänne hyvään topikkiin tuut urpoilee? Spammi on spammia vaikka sen kusessa keittäisi.
#151 • • hund Guest

Oisko kannattanut laittaa arts&productions-alueelle häh? Tuolla on sille varattu ihan oma alueensakin.

Eihän se sitten ois ollut surrealistista vitun spede. Kaikennäköistä kyrpää täälläkin. Noh, eipä oo kauaa.
#152 • • hund Guest
Ai sä oot drama queen! Meidän ihka oma koti-William Shatner. Kait tääkin on parempi kuin, että oisit postannut kovalevyltäs sen members gallerystä napatun FM:än kuvan, johon on editoitu korskuva sika. Kameran tilalle on karjun niskavillat ja FM hymyilee irvokkaasti, kun ahtaa itseänsä poloiseen eläimeen alistaja-lasit päällä. Sä oot likainen jätkä.
#153 • • hund Guest
Turpa kiinni, se on se viimeinen oljenkorsi. Pitäähän tarinalle saada lopetus. Onneksi mua lohduttaa edes se, että sä tuut mun messissä!:002:
#154 • • Fusione Guest

Ai sä oot drama queen! Meidän ihka oma koti-William Shatner. Kait tääkin on parempi kuin, että oisit postannut kovalevyltäs sen members gallerystä napatun FM:än kuvan, johon on editoitu korskuva sika. Kameran tilalle on karjun niskavillat ja FM hymyilee irvokkaasti, kun ahtaa itseänsä poloiseen eläimeen alistaja-lasit päällä. Sä oot likainen jätkä.

Mistä näitä löytyy? Platinum on nykyään kuin joku avohoitolaitos...
#155 • • Edited Taedium Guest

Mistä näitä löytyy? Platinum on nykyään kuin joku avohoitolaitos...

Nii-i. Ja jos vahingossa vaihtuu Imocurit Prozaciks, ni ei vituta vaikka olisi paskat housussa.

Mentäskö takasin naiskehoon? (Tää ei ollut sitten mikään freudilainen kommentti...)

Mul tuli vaan mieleen, että moni on kertonut aika hyvin sellaisia malleja mitä ei halua nähdä mainoksissa. Ja sitten on ollut hassuja tempauksia rumista ja lihavista ihmisistä. Mutta jokin järkevä ratkaisuehdotus monia kalvavaan ongelmaan on jäänyt.

Miten järkevästi muutetaan mediakuvaa? (Kysyn heiltä, jotka kokevat nykyisen tilanteen esineellistämisenä.)

edit: Älyttömän hyvä pointti.
#156 • • Ana-- Guest

edit: Älyttömän hyvä pointti.

Joo, toi on totta toi hintakysymys, mutta sitä vastaan voitaisiin
taistella ammattiyhdistysliikkeellä, laissa säädetyllä minimipalkalla
sun muilla...
#157 • • Edited kilobitti Guest
summaten, toi Taediumin NYT-linkki kertoi että laillisuus koventaisi kilpailua jolloin prostituoitujen palkat putoisivat.

Joo, toi on totta toi hintakysymys, mutta sitä vastaan voitaisiin
taistella ammattiyhdistysliikkeellä, laissa säädetyllä minimipalkalla
sun muilla...

Kääntäen: jos lähdetään siitä, että useimmat prostituoidut
tekevät työtä ainoastaan rahan vuoksi eikä niinkään
kutsumusammattina, eikö yhtäkkinen palkkakuoppa merkitsisi
prostituoitujen määrän laskua? Kuka hommaa enää tekisi, jos
siivoamalla tienaisi paremmin? Kysyntää ja tarjontaa jäisi
varmasti sen verran että bordellinkin pitäminen kannattaisi, joka
taas vähentäisi katumarkkinoita.
#158 • • LindaGP Guest

Kuka hommaa enää tekisi, jos siivoamalla tienaisi paremmin? Kysyntää ja tarjontaa jäisi varmasti sen verran että bordellinkin pitäminen kannattaisi, joka taas vähentäisi katumarkkinoita.

Jos olet yksityisyrittäjä-prostituoitu määräät kai itse työaikasi tai teet töitä silloin kun sinulle sopii/ sinua huvittaa. Jos taas siivoat, olet työnantajassa kiinni, kuten me muutkin ns. normaalit työntekijät. Palkaa en rupea kommentoimaan.
#159 • • kilobitti Guest

Jos olet yksityisyrittäjä-prostituoitu määräät kai itse työaikasi tai teet töitä silloin kun sinulle sopii/ sinua huvittaa. Jos taas siivoat, olet työnantajassa kiinni, kuten me muutkin ns. normaalit työntekijät. Palkaa en rupea kommentoimaan.

Pointtina olikin että alempi palkka houkuttelisi vähemmän, jolloin
prostituoitu saattaisi tehdä työnteko-päätöksensä alan
todellisten hyötyjen/haittojen pohjalta eikä rahanhimon
ajamana. Tämä saattaisi johtaa siihen että vain
prostituutiota kutsumusammattina pitävät prot jäisivät alalle joka
on hyvä asia.
#160 • • Revelation Guest
Jos joku alkaa rahan takia prostituoiduksi, vaikka olisi muitakin vaihtoehtoja, niin eikö se silloin ole oma tietoinen valinta (eikä muiden asia)? Tietenkin voidaan ajatella henkilön syyllistyvän oman kehonsa esineellistämiseen, mutta eipä sen silti pitäisi muita liikuttaa? Onkos ihan virallisesti tutkittu (onko linkkejä tuloksiin kenelläkään?) sitten sitä puolta miten tämä vaikuttaa ihmisiin henkisesti (siis jos kyse on todellakin _omasta_ valinnasta eikä pakosta), jos toimii prostituoituna pidemmänkin aikaa? Muita tunnettuja ongelmia?