Aivan. Mullakin jäi se Vesan kommentti vähän auki. Mä en Lara Croft -tekniikasta tiedä muuta kun sen et siinä tietokonepelissä se loikkii vähissä varusteissa ampuen kaikkea. Ja siinä pelissä Laran muodot on sellaset, että Barbie-nukkekin pitää sitä seksistisenä.
Epäilemättä tämä on juuri sitä mitä monet miehet haikailevat ;)
Raiskaus on minun käsityskyvyn mukaan enemmän henkinen juttu, kuin fyysinen suoritus. Ja olen kuullut ihan sellasia tapauksia, että esmes yksi kaveri oli kävelemässä Pohjois-Helsingissä kotiinsa yöllä ja vastaan tuli just sellanen pimee kuja ja siellä semmonen hiippari. Se hiippari matalalla, mureella äänellä kuulemma oli puhunut tyyliin "onpas tytöllä sileännäköinen iho. Tuollaista lihaa olisi kiva maistaa. Kyllä tuossa v#tussa miehen kalu olis kovilla." yms. mutta oli jäänyt puheeksi ne jutut. Silti oli tämä ystäväni hieman herkkänä tapahtuneen jälkeen, vaikkei kyseinen sääliö* edes koskenut. Mut kai se äijä sai siitä jotain kiksei. Ystäväni ei katsonut kovinkaan tarkasti sitä äijää vaan oli keskittynyt enemmänkin pakoreitin etsimiseen. Ei ollut ihan varma oliko miehen käsi housuissa, mutta kuulemma saattoi olla. Tuli seisomaan eteen ja sen verran liikku, että ei vapaasti päässy ohi.
Tilastoissa ei kuitenkaan listata raiskausta lievempiä ahdistelutilanteita. Jos sosiopaatti ahdistelee naista pimeällä kujalla, tämä on erittäin traumaattista, varsinkin kun nainen ei tiedä, mitä saattaa tapahtua.
* - Sääliö = oma lyhennelmäni käsitteestä "säälittävä ääliö".
Juu, mäkään en oikeesti tienny et "käytsä tääl usein?" on oikeesti iskurepliikki ja lopetin sen käyttämisen ravintoloissa kun huomasin, että jotku tosissaan yrittää iskee itselleen seuralaisen sillä avauksella. Mä luulin ennen, et se on vaa vitsi. Nykyään mun avausrepliikki on aika usein "Does your bellybutton gather fluff?"
Ja sitten ne rasittavat tapaukset kutsuvat tytöksi, typykäksi etc, etc...