Olen kaveripiirini ainoa jp8000 omista, en ylpeä sellainen. Mulla ei yksinkertaisesti ole yhtään ihmistä, joka neuvoisi mulle mitä kannattaa koettaa/mitä pitäisi tehdä, että homman saa toimimaan. Täällä taas on paikka täynnä ihmisiä, jotka tietävät asiasta melkein kaiken, joten pliis auttakaa minua...alan olla epätoivoinen.
Ööh. Vaikea kyllä tietää mitä oikein yrität siitä koneesta saada irti, mutta jos onnistut perustoiminnot siitä opettelemaan niin pystyt kyllä vääntämään supersahaliidejä hetkessä.
Perustoiminnothan ovat samat kuin sadoissa muissa analogi tai virtuaalianalogi laitteissa.. on oskillaattorii, envelopeja, filtterii, älläffoota yms yms. (Lue manuaali!)
Ja se kaikkein tärkein kaiken uuden oppimisessa on että Uskaltaa Kokeilla Miten Se Laite Toimii!
Ja siis niitä trancesoundejahan on loputon määrä erilaisia..
Ei siihen mitään ihmeempää kaavaa ole. Mutta testaa nyt ensin jos saisit vaikka sen supersahan kuulumaan ja säädät detunea hieman ym. Noin simppeli laite pitäisi kyllä itseopiskelulla oppia.. tai vaihtaa harrastusta.
Ei siinä kyllä oo mun mielestä mitään järkeä et latailee vaan soundit koneeseen kun sitten jää se osaaminen hankkimatta. Syntikathan on nimenomaan siitä hyviä että niillä voi Tehdä! soundeja.
Rupee dj:ks.. siinä ei tarvi osata juuri mitään. :hah:
;)