Siis mikä morphing? Mistä toi löytyy? Mul on siis 8000.
Ja eiks delay/chorus oo erillisillä prossuilla, joten ei pitäis vaikuttaa oskillaattoritoimintaan juuri millään lailla?
245 posts, 13 pages, 57,649 views
eiks delay/chorus oo erillisillä prossuilla, joten ei pitäis vaikuttaa oskillaattoritoimintaan juuri millään lailla?
Mä en saanu toimii tota napsutuksen häviämistä muulla kuin attack&releasen säädöllä :(
Siis mikä morphing? Mistä toi löytyy? Mul on siis 8000.
Ja eiks delay/chorus oo erillisillä prossuilla, joten ei pitäis vaikuttaa oskillaattoritoimintaan juuri millään lailla?
CM, Siis itse joudun kikkaileen sekä ton attackin, releasen ja delayn kanssa, jotta saan napsumisen pois. Pelkkä delayn mixin nollaan kääntäminen ei riitä, vaan myös attackia ja releasea joudun kääntämään. Ja tarkoitin tolla delayn pois laittamisella sitä mixin kääntämistä nollaan. Mulla kuitenkin pätkii aivan hervottomasti ilman tota delayn pois-laittamista, vaikka olisin säätänyt envelopet "oikein", kun alan pudottaa cutoffia. Tosin ilman delayta tulee 100% napsuntavapaata soundia ja saan delayn efektilootasta.
Mites ton softan version saa tsekattua ja mistähän ton 1.05 version sais ladattua? Luulisin, että tätä ei ole päivitetty, kun edellinen omistaja oli rumpali, joka ei muutenkaan konetta ollut oikeen käyttänyt, eli kaapissa oli ollut 2 edellistä vuotta.
CM, Siis itse joudun kikkaileen sekä ton attackin, releasen ja delayn kanssa, jotta saan napsumisen pois. Pelkkä delayn mixin nollaan kääntäminen ei riitä, vaan myös attackia ja releasea joudun kääntämään. Ja tarkoitin tolla delayn pois laittamisella sitä mixin kääntämistä nollaan. Mulla kuitenkin pätkii aivan hervottomasti ilman tota delayn pois-laittamista, vaikka olisin säätänyt envelopet "oikein", kun alan pudottaa cutoffia. Tosin ilman delayta tulee 100% napsuntavapaata soundia ja saan delayn efektilootasta.
Joo, mun versio-numero on 1.02, eli vois vaikka päivittää. Siinä on näköjään kuitenkin omat riskinsä. Ohjeissa viimeisessä kohdassa todetaan, että jos päivitys epäonnistuu, joutuu piirikortin vaihtamaan koneeseen. Ja noi omat soundit häippäsisivät. Taidan siis tyytyä toistaiseksi nykyiseen, kun ei siitä mulle mitään haittaa ole, kun en delayta käytä.
otat kaikki mahdolliset bulkit koneelle varmuuden vuoks...
Siis pääsenks mäkin johonki oikeisiin sjuiduihin? ;)
OK, täytyy sit toi kai päivittää. Meneekö noi mun kaikki performancet yms. soundit bulk dumpatessa ja valittaessa all, sekvensseriin, vai mitä sinne menee? Onko user data siis sama asia kuin mun soundit? Näin ainakin luulisin. Olen kyllä muillakin koneilla noita bulk dumppeja tehnyt ja päivittänyt käyttiksiä jne. mutta jp:n kans en ole joutunut vielä tekemään mitään sellasta.
Eli saanko mun soundit talteen nauhoittamalla sekvensseriin user datan jp:stä? That's all. Kun tähän saan vastauksen, niin alan päivittämään.;)
Taidanpa jatkaa naatiskelua JP:ni kanssa...