...Mä heittäydyin maahan ja otin nuolista koppeja heti
kun ne tulivat ulos piipusta. Tabi totesi että: "Sä oot helvetin hyvä tossa"
Mies toivoo huomiota Tabin suunnalta :king:
198 posts, 10 pages, 36,931 views
...Mä heittäydyin maahan ja otin nuolista koppeja heti
kun ne tulivat ulos piipusta. Tabi totesi että: "Sä oot helvetin hyvä tossa"
Itse näen aika harvoin unia (tai siis muistan niitä), mutta saan "unihalvauksia", en muista onko niille joku virallinen nimi. Eli olen puoliunessa, herään ja mikään raaja tai muu toiminto ei toimi, en voi avata silmiä, liikuttaa käsiä tai jalkoja tai mitään muutakaan. Puhettakaan ei tule, jos yritän huutaa, niin kuuluu vain pientä ininää tms (tyttöystävä kuullut joskus). Nuo on todella ahdistavia. Sitten siinä vain odottelee muutaman minuutin että kohtaus menee ohi tai nukahtaa uudelleen. Jos oikein kovasti keskittyy "repäisemään" itsensä hereille, niin sitten voi onnistua.
Unihalvausta tutkitaan vissiin aika kuumeisesti, koska jotkut doktorit selittää että jos herää ns."halvaantuneena" ja säilyttää malttinsa eikä panikoi, niin voi tehdä tietoisesti unessa mitä lystää...
Avain unimaailmaan... :excellent:
Tuohon on myös lääkkeitä, mutta esim. kyljellä nukkumisen pitäisi auttaa. Moiset tapahtumat ovat yllättävän yleisiä, vaikkakin niiden voimakkuus ja yksityiskohdat vaihtelevat rankasti.
Hmm ettet nyt sekottaisi unihalvausta valveuniin? Unihalvauksessahan ollaan jo kohtalaisen hyvin hereillä, mutta keho on tavallaan vielä unessa. Pienen unihalvauksen oon kokenu vaan kerran, eikä valveuniakaan oo aikoihin ollut.
Unihalvaus = Uniparalyysi?
aina kun nukahdan selälleni niin näen painajaisia.
:confused:
Pienen unihalvauksen oon kokenu vaan kerran, eikä valveuniakaan oo aikoihin ollut.
:confused:
Toinen havainto on kans sellanen, niinku oli jo topicin alussa, että jos näkee unta, jossa juoksee pakoon tai pakenee, niin liikkeet on ihan sika hitaita. Siis tuntuu että jalat ei liiku yhtään....
Joo, näkispä jotain kivaa unta ens yönä.....
Toinen havainto on kans sellanen, niinku oli jo topicin alussa, että jos näkee unta, jossa juoksee pakoon tai pakenee, niin liikkeet on ihan sika hitaita. Siis tuntuu että jalat ei liiku yhtään....
Joo, näkispä jotain kivaa unta ens yönä.....
Mietipä, mitä yhteistä on The Matrixilla ja buddhalaisuudella, meditaatiolla, todellisuudella... Silloin liikkeet hidastuu, mutta kun sen oivaltaa, että miksi ne hidastuvat ja mitä silloin voi tehdä... ;) Aivan sama, onko unessa vai valveilla, perimmäisen todellisuuden, syvimmän tietoisuuden kannalta sama asia.
Kyl sä näet kivaa unta ens yönä, jos näet sen kivana ;)