Tää homma kävi mullekin, mut sit mä jotenkin muutuin takas ihmiseks ja paikalle ilmesty uusii ihmisii. Jotenkin yks näistä onnistu vangitsee muutaman niistä olennoista joihinki läpinäkyviin astioihin ja sit tän kans paettiin salista ja saatiin loput olennoista lukittuu sinne.
Sitten koko tapahtumapaikka muuttu maan päälle jonkinnäköseen suunnitteluhuoneeseen, jonka keskellä oli pari vangittuu olentoo näissä astioissa. Siel sit yritettiin keksii et miten ne olennot vois tappaa. Sit se jätkä, joka oli onnistunu vangitsee ne muutamat olennot tekikin kunnon takinkäännön ja vapauttiki ne, jonka jälkeen ne sano et nyt ne vallottaa maan.
Tietenkin pelästyin ihan saatanasti ja lähin juoksee karkuun jotain 2km korkeeta mäkee pitkin, ja ei oo hajuukaan mist sekin ilmesty. Yks olento jahtas mua koko matkan takaa ja hitaasti saavutti mua. Kun mä pääsin huipulle se oli jo melkein saanu mut kiinni, joten mä päätin hypätä taaksepäin ja aloin vierii kuperkeikkaa sitä mäkee alas ihan pohjalle asti.
Sitten tää uni muuttu ihan kokonaan. Mä siirryin jonkun armeijan rekan rattiin ja oli hirvee kiire ehtii johonkin varastoon ennen ku alikessu ehtis sinne. Onnistuin pääsemään sinne ennen kyseistä henkilöö ja lähin sit käymään suihkussa. Täs vaihees mun "tietoisuus" erkani mun ruumiista ja jäi parkkeeratun rekan viereen, jonka luona oli muutama muu henkilö. Kohta mun ruumis tuli takas suihkusta ja mun tietoisuus sulautu takas siihen. Sit paikalle tuli lisää ihmisii ja nää oli kaikki jotain yli-innokkaita sosialisteja. Puheista en muista mitään mut sitä jatku vähän aikaa kunnes jostain alko kuulu teknoo ja sit mä heräsin.
Alkaa tosiaanki mietityttää mistä nää unet oikein tulee:confused: