yksi hauska muisto on unesta jossa olen meinigeissä sinisen ufo-olento pumpattavan barbaran kanssa.
ja minun kauhu-uneni väri on ruskean punainen ja se sisältää sieniä mistä tulee savua ja hauen lätäkössä.
198 posts, 10 pages, 36,886 views
...olin kävelemässä synnyinkotini portaita ylös Joken(!) kanssa...
Kun näin sisääni, niin se ei ollut mitenkään normaalin näköistä, vaan näytti silleen muumioituneelta ja kuivettuneelta. Ja jotain kuivuuteen kuolleita valkoisia matojakin siellä oli. Vähän näytti ilkeältä, kun näki rintakehänsä sisään ja siellä näkyi vain vähän kuivunutta, muumioitunutta (ehkä lihaksistoa?) juttua ja homerihmastoa yms.
Wau! Muutkin näkee tommosia unia. Nyt jostain unikiria pakko saada. Tai ainakin psykologi paikalle. Jos tämä onkin joku joka tarkoittaa jotakin, niin haluan tietää.
Tosin itse näin oman käteni sisään, iho lerpatti ja tsekkasin sitten mitä sieltä löytyy oli nahan alla melko homeisen/pizzaisen näköistä.
Unessa voi kuulemani mukaan nähdä seksuaalispainotteisia unia omaa seksuaalisuuttaan vastaan, jopa omaa lajiaan vastaan. Oidipus unethan on kuulemma myös melko yleisiä. Niillä ei käsittääkseni kuitenkaan ole mitään tekemistä sen kanssa mikä on oma seksuaalinen preferenssi.
Tietääkseni en ole myöskään homo/kaappi- tai piilohomo.
Painajaiset ovat usein pakounia tai liittyvät työhön. Pakenemiseen ja työhön liittyvät painajaiset ovat aika yleisiä...tai ainakin mun kohdalla on näin. Ehkä kaksosilla on taipumusta nähdä painajaisia duunista ja pakenemisjutuista...?
Ainakin tällä kaksosella!:018:
Tällä kaksosella myös. Syntymäpäivä liippaa aika läheltä...mulla on 16.06.1977.