Kävin Illuissa Kaikki muu touhu (kavereiden luona hengailu, RTC, lintisille tehty iltakävely, Säde..) jäi vähän alakynteen illuihin verrattuna vaikkakin oli ihan hauskaa Tulipa vaan pitkästä aikaa tanssittua niin fiiliksissä - joka paikkaa kolottaa
Pe olin selvinpäin ja kattelin ku kaverit oli aivan perseissä.. ja La sitten menin perheen kanssa klo 10 aamulla ullanlinnanmäelle ja alotettiin ryyppäämään. siinä oli kiva humala klo 16 aikoihin kun istuttiin siskopuolen kanssa terassilla.. nooh, ja illalla olin jo selvinpäin suihkun jälkeen ja menin käymään kaverilla. että sillä lailla meni mun vappu^__^
perjantaina yhdellä duunin jälkeen, joka vähän ehkä venähti
ja lauantaina vappulounas pikkusen sekin venähti 14 tunnin dokausreissuksi
kiva vappu jee...
otin valkoviinii ja olin yhden kaverin tyköö ja sit jokirannas ja turun keskustas... ihan jees ... enkä tapellut rakkaani kanssa joten vappu oli täydellinen...
SÄDE ja mahtavien ystävien seuraa ei voita mikään.. fiilis on ollu aivan uskomattoman hyvä... nyt vain hymyilen vaikka onkin krapula..
erittäin onnistunu vkl..
täydellisen sopivassa suhteessa chillailua, spedeilyä ja ankaraa biletystä
ensin säteilyä, sitten spedeilyä, lisää säteilyä ja sitten superchilliä löhöilyä auringonpaisteessa, ei ois paljon paremmin voinut onnistua :)
iso kiitos vapun onnistumisesta kuuluu kyllä säteelle
Käytiin tivoolissa ja kahden ystäväni kanssa aloiteltiin mun autossa (koska oli jo vähän kylmä) jonka jätin parkkiin kupittaan lähelle. Horjuen ja vaappuen päästiin kamuja kattomaan aurajoen rantaan ja seuraavaksi heräänkin taas omasta autosta polvet ja kyynerpäät ruvella..
hih...synnynnäinen vappujuhlija.