Itsekin rehellisesti jonkin verran pinnallinen.
201 posts, 11 pages, 39,953 views
POSER:
Hassua että juuri täällä porukka tuntuu inhoavan pinnallisia ihmisiä, vaikka rave piireissähän näitä nimenomaan tuntuu pyörivän.
POSER:
Amiksethan on Tosimiehiä(tm), siellä mitään homoja pyöri
elisak:
Mulle pinnallisuus on mielentila. Se on sitä, kun ralaa hetken ja jättää syvälliset pohdiskelut sikseen. Se on sitä, kun laittaa kauniit vaatteet ja puhuu kavereiden kanssa hömppää. Se on sitä, kun elämä on kevyt, eikä huominen huoleta. Sellaista ajoittaista blondeilua, liian pohtimisen lomassa.
Minny:
---
elisak:
Mulle pinnallisuus on mielentila. Se on sitä, kun ralaa hetken ja jättää syvälliset pohdiskelut sikseen. Se on sitä, kun laittaa kauniit vaatteet ja puhuu kavereiden kanssa hömppää. Se on sitä, kun elämä on kevyt, eikä huominen huoleta. Sellaista ajoittaista blondeilua, liian pohtimisen lomassa.
---
Äärettömän hyvin sanottu. Se on todellakin sitä, kun elämä on kevyt.
elisak:
alien:
tunnen (ainakin) yhden nuoren naisen, jolle ulkonäkö kaikki kaikessa. Tämä henkilö ei ole ikinä tyytyväinen itseensä ja suorastaan itkee, jos näkee jonkun todella kauniin naisen. Hän on itse ulkoisesti todella kaunis, mutta sisältö on täynnä hometta ja ruostetta.
POSER:
---
alien:
tunnen (ainakin) yhden nuoren naisen, jolle ulkonäkö kaikki kaikessa. Tämä henkilö ei ole ikinä tyytyväinen itseensä ja suorastaan itkee, jos näkee jonkun todella kauniin naisen. Hän on itse ulkoisesti todella kaunis, mutta sisältö on täynnä hometta ja ruostetta.
---
Muijalla ei vissiin ole sit mitään ongelmia itsetuntonsa kanssa ? Pinnallisuudella on helppo yrittää saada kasvatettua paskaa itsetuntoaan ja päästä muiden ihastelun kohteeksi.
Sisältö ei välttämättä tässä tapaukessa ole täyttyä hometta ja ruostetta, mikäli ko.beibe oppisi olemaan sinut itsensä kanssa.
Angelus:
Ehkä asia onkin näin että en ole ihmisenä muu kuin halpa roska, monien muiden joukossa jätealtaassa.