Pinnallisuus

201 posts, 11 pages, 37,270 views

jUSSi

Posts: 1,377

#141 • • jUSSi äkäinen vanhus

janicca:
-Vetämällä omia johtopäätöksiäsi olet aina oikeassa. Way to go.
EN ole sanonut sitä, mitä oletat.



se on vähän pakko, kun et vastaa kysymyskiin tai kirjoita mitään perustavanlaatuista perustetta omille väläytyksillesi.

janicca:-Ja näin kärjistetysti olen sanonut.... MISSÄ?? En ole MISSÄÄN VAIHEESSA sanonut, että sen komean (ei kauniin!) miehen luonteella ei ole väliä!!!!! Ja että kauneus (komeus?) olisi elämäni PÄÄASIA.



Juurihan tokaisit että maailma pyörii kauneuden ympärillä ja siitä suoraan derivoiden sinun maailmasi pyörii kauneuden ympärillä, koska minun maailmani ei sitä tee.

janicca:-Tiedätte varmasti sanonnan ”lukee kuin piru raamattua”.
Sitä tässä on nyt tehty.



Niin, aivottomat kommentit kirvoittavat meissä kaikissa sen sisäisen sankarin esiin.
Riku

Posts: 3,187

#143 • • Riku The Little Prince

janicca:
Jussi: Olet sanonnut (kaiken muun ohessa), että et halua edes tutustua rumiin miehiin, joista mm. edellämainittu johtopäätös on vedetty.
-Vetämällä omia johtopäätöksiäsi olet aina oikeassa. Way to go.
EN ole sanonut sitä, mitä oletat.



Ahh, Jussi meni nyt tuohon ansaan jota huolellisesti valmistelit jo jonkin aikaa. Hupsista. Nyt kun olet saanut ansalankasi laukeamaan, niin oletko viimeinkin valmis vastaamaan Kuilun kysymykseen? Itse en kyllä muista missä olisin otaksunut sinun olevan kaunis, mutta jos näin otaksuisin, se johtuisi luultavasti siitä että ollakseen päästään noin tyhjä, otaksuisin ihmisen olevan vähintään oman peilikuvansa lumoissa, sillä yleensä annan ihmisille sen verran krediittiä että näillä on edes jokin jotenkuten ymmärrettävä syy typeryyteensä. Jälleen kerran tämä olisi hyvin peruslaatuista psykologiaa, mutta en nyt rupea käymään sitä läpi tässä.

-Ja näin kärjistetysti olen sanonut.... MISSÄ?? En ole MISSÄÄN VAIHEESSA sanonut, että sen komean (ei kauniin!) miehen luonteella ei ole väliä!!!!! Ja että kauneus (komeus?) olisi elämäni PÄÄASIA.


Ai se oli vain horoskooppisi joka antoi ymmärtää jotain tuohon suuntaan etkä sinä? Jokatapauksessa komeus tulee sinulle ensin, luonne vasta sitten, ilman ehtoja, joten komeuteen verrattuna luonteella ei ole sinulle mitään väliä. Tästä on johdettavissa ainakin se johtopäätös, että ilman komeutta luonteella ei ole mitään merkitystä -> yksinään luonteella ei ole mitään merkitystä.

-Tiedätte varmasti sanonnan ”lukee kuin piru raamattua”.
Sitä tässä on nyt tehty.


Ei nyt ruveta jeesustelemaan siinä vaiheessa kun tällä kertaa piru on tahallisesti kirjoittanut raamatun niin että ihmiset käsittäisivät sen väärin ja sortuisivat syntiin. Turha teeskennellä kun itse yrität tahallisesti ihmisiä harhaanjohtaa päästäksesi myöhemmin rokottamaan.

[muokattu 13.6.2003 12:53]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Riku

Posts: 3,187

#144 • • Riku The Little Prince

janicca:
Ei jumalauta, kuilu, sä tosiaan PIDÄT itseäsi Jumalana *nauru*


(Äläkä kysy, mihin tämän perustan, sillä se on samanlainen johtopäätös, mitä täällä muutkin harrastaa.)


Aah, ihanaa marttyyriasennetta. ”Äiti, noi kiusaa!” ”Älä välitä niistä tyttäreni, ne ovat vain tyhmiä ja ilkeitä”. Kukas nyt otaksuu toisten otaksuvan jotain? *nauru* Muut täällä ovat sentään ilmaisseet että voivat olla väärässä otaksumissaan, tai sitten vetäneet loogisia johtopäätöksiä kun olet puhunut itsesi pussiin.

Ja ps. ei tarvitse sentään pitää itseään Jumalana huomatakseen olevansa jotain toista fiksumpi ja tiedostaakseen sen.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

jUSSi

Posts: 1,377

#145 • • jUSSi äkäinen vanhus

janicca:
Miten tyhmä pitää ihmisen olla, että käyttää itsensä julkituomiseen hienoja sanoja ja suoria lainauksia ”suurten ihmisten” kirjoista?
Miten paljon taustalla on ajattelua, miten paljon elvistelyä?

Kuilu, olet näppärä käyttämään sanoja, mutta asenteessasi on usein vikaa.

Sinänsä sääli, että sorrut nokkeluuksiesi joukossa käyttämään 'ämmänketale'en tyylisiä sanoja. Pystyisit varmasti parempaankin. Lue vaan lisää kirjoja. Sieltä niitä löytyy.



ensin pitää osata suomen kielioppi kunnolla ennen kuin sitä voi väärinkäyttää. Jotenkin musta tuntuu että kuilu on tsiljoona kertaa lahjakkaampi kielen kanssa kuin sinä tai minä.
Riku

Posts: 3,187

#146 • • Riku The Little Prince

janicca:
-Esimerkkejä pussista ja noista ilmaisuista?


Hei pliis, pitääkö mun nyt olettaa että olet niin tyhmä ja sokea ettet esim edelliseltä sivulta itse moisia löydä?

-Tiedän
*vink*


:DDDD Ei vittu, toi oli pohjanoteeraus. Pidä ne silmät auki vaan niin näet eteenpäin ja huomaatkin joskus jotain *plur*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

jUSSi

Posts: 1,377

#147 • • jUSSi äkäinen vanhus

kuilu:Suhun verrattuna mä oon Sanojen Suurvisiiri, Rakenteiden Ratamestari, Lauseiden Lettuhillo ja Virkkeiden Viimeinen Toivo!



LOL *nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
Riku

Posts: 3,187

#148 • • Riku The Little Prince

janicca:
Miten tyhmä pitää ihmisen olla, että käyttää itsensä julkituomiseen hienoja sanoja ja suoria lainauksia ”suurten ihmisten” kirjoista?
Miten paljon taustalla on ajattelua, miten paljon elvistelyä?


Uhhuh, nyt tää alkaa kyllä saamaan mutkin hykertelemään hysteerisesti tää ”keskustelu”. Ihminen, joka syyttää toisia siitä että nämä otaksuvat asioita, otaksuu 1) että ihmisen täytyy olla tyhmä quotatakseen aiheeseen ja asiaanliittyiä sanontoja ja mietelauseita (otaksuen että tämä ei itse pystyisi asiaa ilmeisemaan ilman näiden apua?) ja 2) että mietelauseiden käyttäminen on elvistelyä? Oh dear, hanki tyttökulta itsetunto niin tajuat etteivät muut aina tee asioita elvistelläkseen.

Sinänsä sääli, että sorrut nokkeluuksiesi joukossa käyttämään 'ämmänketale'en tyylisiä sanoja. Pystyisit varmasti parempaankin. Lue vaan lisää kirjoja. Sieltä niitä löytyy.


:DDDD Voi herranjumala! Siis tämän teennäisempää akateemikkopätemistä ei varmaan löydy yliopistostakaan. Etkö sinä parka erota tahallisia tehokeinoja tekstin seasta? Erotatko turhan pätemisen, fiksun esittämisen ja epävarmuuden?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Riku

Posts: 3,187

#150 • • Riku The Little Prince

jUSSi:
minä tulkitsen luovuttamisen vastapuolen argumenttien hyväksymiseksi.


No eihän sillä toisella osapuolella missään vaiheessa tuntunut olevan ensimmäistäkään omaa argumenttia esittää? Siilipuolustukseksi tuollaista kutsutaan.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

anqqa

Posts: 4,032

#151 • • anqqa tirehtööri

jUSSi:
minä tulkitsen luovuttamisen vastapuolen argumenttien hyväksymiseksi.



tai kyllästymiseksi turhauttavaan väittelyyn missä kumpikaan osapuoli ei tuu milliäkään vastaan? :) juu-ei-vaarin-housut pari edellistä sivua.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Riku

Posts: 3,187

#152 • • Riku The Little Prince

anqqa:
---
jUSSi:
minä tulkitsen luovuttamisen vastapuolen argumenttien hyväksymiseksi.

---


tai kyllästymiseksi turhauttavaan väittelyyn missä kumpikaan osapuoli ei tuu milliäkään vastaan? :) juu-ei-vaarin-housut pari edellistä sivua.


Voidaan tietty myös miettiä että mistä syystä ja kenen toimesta väittely/keskustelu on tuohon jamaan ajautunut...

--
Kyseenalaista aina kaikki.

jUSSi

Posts: 1,377

#153 • • jUSSi äkäinen vanhus

anqqa:
tai kyllästymiseksi turhauttavaan väittelyyn missä kumpikaan osapuoli ei tuu milliäkään vastaan? :) juu-ei-vaarin-housut pari edellistä sivua.



ei se musta väittelyltä näyttänyt, yhden ylimielisen ihmisen yksiriviset kommentit tuskin käyvät keskustelusta *vink*
keisha

Posts: 1,394

#154 • • keisha bullet with butterfly wings
Hitto myöhästyinks mä? Olin jo kaivanu tekoparran esiin ja valmis kivittämään!
Dääm. Oisin mielelläni avittanu janiccaa runkkaamaan itsetuntonsa kuplaa. No kyl se varmaan sai jo, ja vissiin moninkertasesti viel.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

remotion

Posts: 5,283

#155 • • remotion nostatus guru
hitto mitä elvistelyy...

Taitaa Kuilu omistaa koko mualiman ja hommassa avustaa pHaze kieli ruskeena?

Oikeasti kannattaisiko ajatella ennenkuin sanoo, ettei tarvitse sanoa mitä ajattelee. Toisaalta jos jatukset on tasoa ”Vittu et ärsyttää tollanen kusihaukka, joka ei ees tajua omia sekavia ulosteajatuksiaan” vois ehkä kalloamputaatio olla paikallaan (no ehkä ei mutta vois laskee kymmeneen).

aika hauska kommentti muuten kuilun heittämä ”Opetus: tyhmäkin on viisas, kun vaikenee.” hyvä heitto niin kauan kun toimii, tässä tapauksessa vaan ei taida olla suutarin lapsella kenkiä.

En tunne ketään kyseisistä henkilöistä, ihmetyttää vaan voiko kukaan olla noin ylimielinen.
Jos heittää itse vähän muhkummalla pallolla kavereita, pitäisi palautekin kestää niinkuin mies. Joka leikin alottaa se leikin kestäköön.

*poks*piisaut*uuh*

[muokattu 13.6.2003 15:16]
Jone

Posts: 8,258

#156 • • Jone Archibald Haddock

remotion:
Taitaa Kuilu omistaa koko mualiman ja hommassa avustaa pHaze kieli ruskeena?



No, mä taidan nyt sitten liittyä sun mielestäsi ruskokielien joukkoon kun sanon molemmat Kuilun sekä pHazen tuntien että sun olisi ehkä syytä ottaa tunteja kirjoitetun kielen ymmärtämisessä ja käsittelemisessä jos olet siihen päätynyt että on kyse ylimielisyydestä ja elvistelystä. Käsittääkseni se, ettei mielistele ketään on paljon kunnioitettavampaa kuin se, että on joka suuntaan mielin kielin. Jälkimmäisen kaltaisia tapauksia on täälläkin IMO häiritsevyyteen asti, mutta se nyt ei ole mitenkään yllättävää kun koko ”skene” on pullollaan ihmisiä jotka nuolevat muiden palleja ja pakaroita näistä jotain potentiaalisesti hyötyäkseen.
jUSSi

Posts: 1,377

#157 • • jUSSi äkäinen vanhus

remotion:
Oikeasti kannattaisiko ajatella ennenkuin sanoo, ettei tarvitse sanoa mitä ajattelee. Toisaalta jos jatukset on tasoa ”Vittu et ärsyttää tollanen kusihaukka, joka ei ees tajua omia sekavia ulosteajatuksiaan” vois ehkä kalloamputaatio olla paikallaan (no ehkä ei mutta vois laskee kymmeneen).



hanki lukutaito, jos kuilun kirjoituksissa ei mielestäsi ollut tuota enempää asiaa.

remotionEn tunne ketään kyseisistä henkilöistä, ihmetyttää vaan voiko kukaan olla noin ylimielinen.
Jos heittää itse vähän muhkummalla pallolla kavereita, pitäisi palautekin kestää niinkuin mies. Joka leikin alottaa se leikin kestäköön.



Kuka tästä topikista livisti heti kun alkoi maa polttamaan jalkojen alla? Ööö, janicca?
remotion

Posts: 5,283

#158 • • remotion nostatus guru

Jone:
---
remotion:
Taitaa Kuilu omistaa koko mualiman ja hommassa avustaa pHaze kieli ruskeena?

---


No, mä taidan nyt sitten liittyä sun mielestäsi ruskokielien joukkoon kun sanon molemmat Kuilun sekä pHazen tuntien että sun olisi ehkä syytä ottaa tunteja kirjoitetun kielen ymmärtämisessä ja käsittelemisessä jos olet siihen päätynyt että on kyse ylimielisyydestä ja elvistelystä. Käsittääkseni se, ettei mielistele ketään on paljon kunnioitettavampaa kuin se, että on joka suuntaan mielin kielin. Jälkimmäisen kaltaisia tapauksia on täälläkin IMO häiritsevyyteen asti, mutta se nyt ei ole mitenkään yllättävää kun koko ”skene” on pullollaan ihmisiä jotka nuolevat muiden palleja ja pakaroita näistä jotain potentiaalisesti hyötyäkseen.



Positiivista että teillä on kova ryhmähenki. Tuskin, sinä sentään tunnet heidät, minä en. IMO sulta on tullut niin täällä kuin plattarissakin fiksuja kommentteja (no niin ja tämä ei ole mielistelyä koska en kyllä suakaan tunne enkä ajatellu tutustuakaan). Vaikutelma joka kuilusta välittyy forumin kautta on vain tosi lapsellinen, vähän tulee miss järeä mieleen... *nauru*
remotion

Posts: 5,283

#160 • • remotion nostatus guru

jUSSi:

Kuka tästä topikista livisti heti kun alkoi maa polttamaan jalkojen alla? Ööö, janicca?



Oisko siitä tappelemaan jäämisestä ollu sitten jotain hyötyä tai huvia, ei varmasti?

mäkin taidan poistua tässä kohtaa, veikkaan että monella muulla on saman tapaisia ajatuksia, heitä ehkä vaan ei nappaa tai ei uskalla asiasta avautua...