Pinnallisuus

201 posts, 11 pages, 37,347 views

jUSSi

Posts: 1,377

#61 • • jUSSi äkäinen vanhus

janicca:
Mulle pinnallisuus on sitä, että en edes yritä lähteä tutustumaan rumaan mieheen. Jos ulkonäkö ei miellytä, en koe mitään tarvetta tutustua siihen paljon mainostettuun ”sisäiseen kauneuteen”.
Tiedostan tämän ”vajaavaisuuteni”, mutta en ole aikeissakaan antaa tässä periksi.
Elämä on liian lyhyt vietettäväksi rumien miesten kanssa *nauru*

(kohta joku varmaan raivoaa mulle) *hymy*



turhaan vaan pienennät mahiksias löytää oikeasti ihana ihminen. Ei kaikkia tarvitse lähestyä ”sillä silmällä” voi sitä muutenkin tutustua.
Howdy

Posts: 7,955

#62 • • Howdy Oldie

kuilu:
---
janicca:Elämä on liian lyhyt vietettäväksi rumien miesten kanssa *nauru*
---

Ihan pakko kysyy: ootsä kaunis?*vink*

Mun tavoite ei oo viettää elämääni kauniitten naisten kanssa, ei, mun tavoite on elää. Sen mukana tulee sitte muuta. Mut tollee ku asettelee sanansa ja ajatuksensa, ni se eläminen saattaa jäädä johonki jalkoihin.

Mutta kyllä, minäkin kutsun tuollaista pinnallisuudeksi.*nauru* Eikä tollasesta voi raivota, sääliks kyl käy...

*piis*

- kovaahymiötekstiä -



Samaa mieltä ... allekirjoitan ...... *piis*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#63 • • Cera Guest

janicca:Elämä on liian lyhyt vietettäväksi rumien miesten kanssa *nauru*



Kyllä mäkin oikeastaan olisin kiinnostunut tietämään oletko kaunis?

(koska olen pinnallinen ja minua kiinnostaa keskustella täst asiast sit enemmän jos oot. okei?)
ezzy

Posts: 8,060

#64 • • ezzy Droid-pappa

janicca:
Mulle pinnallisuus on sitä, että en edes yritä lähteä tutustumaan rumaan mieheen. Jos ulkonäkö ei miellytä, en koe mitään tarvetta tutustua siihen paljon mainostettuun ”sisäiseen kauneuteen”.
Tiedostan tämän ”vajaavaisuuteni”, mutta en ole aikeissakaan antaa tässä periksi.
Elämä on liian lyhyt vietettäväksi rumien miesten kanssa *nauru*

(kohta joku varmaan raivoaa mulle) *hymy*



pinnallisen kauneuden voi muuttaa, mutta typeryys on ikuista.

hyvää elämää vaan sullekin*piis**eiei*
dirtyface

Posts: 344

#65 • • dirtyface rok.

janicca:
---
kuilu:
---

Ihan pakko kysyy: ootsä kaunis?*vink*

---

Ja näillä asioilla on toistensa kanssa tekemistä... ööö... miten??



Jos et oo ite kaunis (et ole tuota vielä tosin kommentoinut..) niin miten voit olettaa komeitten miesten kiinnostuvan susta? Jos kerran itsekin lemppaat heti kaikki vähän huonomman näköset pois. Kiinnostuuko ne sun sisäsestä kauneudesta sit, luonteesta? Ei oo ainakaan mua vielä vakuuttanut..*ding*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

ezzy

Posts: 8,060

#66 • • ezzy Droid-pappa
janicca:

missä sinulla menee raja rumien ihmisten kanssa seurustelemisessa? kelpaako rumat työkavereiksi tai sukulaisiksi vai rajoittuuko tämä ainostastaan kumppanin etsintään?
sune

Posts: 2,096

#67 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
heitän tähän väliin taas erittäin tarpeellisen kommentin. Eli kauneus katsojan silmässä ja voihan olla niin että janiccan mielestä komeat miehet onki muitten mielestä helvetin rumia ja sillee.Ja voihan olla että janicca on ruma mut komeitten miesten mielestä janicca onki aivan ihana.? :D

Mut joo, on toi asenne ”en voi edes tutustua rumiin” on aika perseestä. Kuinka itteään täynnä tarvii olla et voi heittää tollasta läppää? No en ehkä mäkää lähde tutustumaan johonki ei-niin-vetävään-urokseen jotenki kiinnostuneella asenteella,mut ei mulla tuota ainakaan ongelmaa tutustua ihmisiin. Oli ne sitten minkä näkösiä tahansa.*hmph*
Luulis että janicca ois helvetin hyvännäkönen jos sillä tosiaan on varaa jauhaa tollasta ääneen. Kuvaa kehiin??*pelle***piis*

--
ei kovin ihku eikä plur

Jone

Posts: 8,258

#68 • • Jone Archibald Haddock

janicca:
Varaa tai ei. Kerroin mielipiteeni. Rumillako ei ole oikeutta niihin?



FFS, vastaisit nyt vaan kysymykseen ja lopettaisit ton naurettavan kaartelun. Vastaus nimittäin heittää tän keskustelun jompaankumpaan mielenkiintoisena odottavaan suuntaan.
sune

Posts: 2,096

#69 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
on rumilla oikeus mielipiteisiin siinä missä muillakin, mutta ainaki mun mielestä toi on niin naurettava juttu että ei siihen kyllä kenellä tahansa varaa ole.

Eikä kauneutta voi oikeestaan edes arvioida. Sano oma mielipitees ootko omasta mielestäs kaunis vai et.

--
ei kovin ihku eikä plur

Jone

Posts: 8,258

#70 • • Jone Archibald Haddock

janicca:
Millä asteikolla kauneutta arvioidaan?



”Omasta mielestä” ja pistä ihan vapaa verbaalinen mielipide ilman mitään ”oon 9½”-läppää. *nauru*
Avatar
#71 • • ALIEN Guest
janicca on ulkoisesti kaunis, se on varmaa!
sune

Posts: 2,096

#72 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
mä ainaki haluan janiccan oman kommentin, on tää sen verran mielenkiintosta*nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

Jone

Posts: 8,258

#73 • • Jone Archibald Haddock

alien:
janicca on ulkoisesti kaunis, se on varmaa!



Ei sun mielipiteesi tässä nyt kelpaa, haemme hänen omaa mielipidettään omasta ulkonäöstään. :) Oli vastaus mitä tahansa niin täältä pesee, sano!
sune

Posts: 2,096

#74 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Jos voisit sanoa et ”mä oon täyden kympin muija” ni must tuntuu et oisit jo kertonu sen. Vai olenko aivan väärässä??

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

Posts: 2,096

#75 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
*iloinen*

--
ei kovin ihku eikä plur

Jone

Posts: 8,258

#76 • • Jone Archibald Haddock

janicca:
Toi tuntuu olevan yleinen asenne täällä *pahis*



Ähs, se on mun yleinen asenteeni. *uros*

Avernian:
Mun mielestä olet ruma...



Go go go! I smell burning flesh! *pahis*

[muokattu 12.6.2003 20:16]
sune

Posts: 2,096

#77 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Kerro nyt janicca. kaikki haluaa tietää...

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#78 • • ALIEN Guest
aika usein ylipinnalliset pintaliitäjät ei ole tyytyväisiä omaan ulkokuoreensa...

[muokattu 12.6.2003 20:22]
Avatar
#79 • • ALIEN Guest
... vaikka muiden mielestä he ovatkin todella kauniita jne.

[muokattu 12.6.2003 20:21]
sune

Posts: 2,096

#80 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mun käsittääkseni täs on koko ajan puhuttu ulkoisesta..

--
ei kovin ihku eikä plur