Ihan vitun lapsellista ja ihan vitun turhaaaa!!!!! Ei voi muuta sanoa ku että pinnalliset immeiset on niin vitun yks haarasii ja suppee katseisia, et ne luulee et koko maailma pyörii oman navan ympärillä, ja luulee tietävänsä kaiken ja vain ja ainoastaan he ovat oikeassa ja ainoastaan juuri heidän elämän tapansa ja tyylinsä on se oikea tapa ja tyyli, eikä sitten tule kuuloonkaan että hänen ystäväpiiriinsä kuuluu vähääkään hänen tavoistaan poikkeava yksilö! Ja kaikki jotka uskaltavat olla oma isensä, ovat mielenvikaisia friikkejä.
VOOOOOIIII VIIIIITTTTUUUUU että pintaeläjät on oikeesti , siis ihan oikeesti ihan vitun tyhmiä!!! Niiku päistänsä vajaita! Ja oikeestaan näil pintatyypeil on enemmän psyykkisiä vaivoja ku kellää niistä jotka on omia itsejään! ja tosi on.
Mie, joka oon ollu n7vuotta kummajainen, ja nyt viime vuosina ulkonäköni on todellakin muuttunut (siis hioutunut)
niin persoonalliseks, et miust ei sais kirveelläkää enää normaalin näköstä... Saan päivittäin ikäviä mulkasuja, mut en enää välitä. Oon huoletta se mikä oon, sillä oon se mikä oon, sillä sibuli
Pinnallisuus iz full of shiiit