Pinnallisuus

201 posts, 11 pages, 37,344 views

Panfobia

Posts: 521

#21 • • Panfobia
cosmikki:

toiset pitävät pinnallisena sitä jos joku tykkää laittautua kunnolla, toiset pitävät pinnallisena sitä jos tykkää pukeutua muodin mukaan. miksi?



Koska ihmiset ovat niin erilaisia. Ja hyvä niin. Kun alkaa miettimään, ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka monenlaista kaduntallaajaa sitä täällä maan päällä ihmisen nimellä kulkeekaan. *hymy*

--
*sydän*

cosmikki

Posts: 1,261

#22 • • cosmikki
jep. toisinsanoen ei ole olemassakaan "pinnallisuutta", vaan se on ihmisten itsensä keksimä käsite, jolla ei ole rajoja.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Panfobia

Posts: 521

#23 • • Panfobia
cosmikki:

jep. toisinsanoen ei ole olemassakaan "pinnallisuutta", vaan se on ihmisten itsensä keksimä käsite, jolla ei ole rajoja.



Viisaasti sanottu. *joo*

--
*sydän*

Avatar
#24 • • nishA_kaBOOM Guest
Ihan vitun lapsellista ja ihan vitun turhaaaa!!!!! Ei voi muuta sanoa ku että pinnalliset immeiset on niin vitun yks haarasii ja suppee katseisia, et ne luulee et koko maailma pyörii oman navan ympärillä, ja luulee tietävänsä kaiken ja vain ja ainoastaan he ovat oikeassa ja ainoastaan juuri heidän elämän tapansa ja tyylinsä on se oikea tapa ja tyyli, eikä sitten tule kuuloonkaan että hänen ystäväpiiriinsä kuuluu vähääkään hänen tavoistaan poikkeava yksilö! Ja kaikki jotka uskaltavat olla oma isensä, ovat mielenvikaisia friikkejä.
VOOOOOIIII VIIIIITTTTUUUUU että pintaeläjät on oikeesti , siis ihan oikeesti ihan vitun tyhmiä!!! Niiku päistänsä vajaita! Ja oikeestaan näil pintatyypeil on enemmän psyykkisiä vaivoja ku kellää niistä jotka on omia itsejään! ja tosi on.
Mie, joka oon ollu n7vuotta kummajainen, ja nyt viime vuosina ulkonäköni on todellakin muuttunut (siis hioutunut)*iloinen* niin persoonalliseks, et miust ei sais kirveelläkää enää normaalin näköstä... Saan päivittäin ikäviä mulkasuja, mut en enää välitä. Oon huoletta se mikä oon, sillä oon se mikä oon, sillä sibuli *plur* Pinnallisuus iz full of shiiit *joo*
vaiqi

Posts: 21

#25 • • vaiqi
cosmikki:

jep. toisinsanoen ei ole olemassakaan "pinnallisuutta", vaan se on ihmisten itsensä keksimä käsite, jolla ei ole rajoja.




*vink*...Kaikki mistä puhumme on ihmisten keksimää
käsitettä..ja kun tälle linjalle mennään,ah ja voih,
ei millään ole rajoja..Voe pojat,kokeilkaa vaikka*plur*.

--
;)wl

Avatar
#26 • • Anti-Pink Guest
Siinä teille mun käsitykseni pinnalisuudesta:

http://www.pinksu.cjb.net/

Löysin sivuille sattumalta, eli en edes tunne henkilöä, enkä totta puhuen edes haluaisi tuntea.

Uskomatonta elvistelyä ***sensuroitu***... ja jollain helvetin vip-korteilla (jonka tää ***sensuroitu*** on vielä skannannu kotisivuilleen näytille) *dissaa* Lukekaapas vaikka sivu: party
Huh huh... meinasin saada paskahalvauksen ku lueskellessani noita sivuja.*eiei*

(tämä oli siis vain yksi mielipide muiden joukossa. Ehkä vähän kärkäs, mutta mielipide kuitenkin *justjoo* *piis*)
Avatar
#27 • • tuntematon Guest
ok toi kyllä oli niin jenkki läppää että oksat pois en mäkään tunne ko henkilöä mut pari vastaavaa ja no thank´s. Mutta jokainen bailaa tavallaan*uros*


T:mza
Panfobia

Posts: 521

#28 • • Panfobia
Anti-Pink:

Siinä teille mun käsitykseni pinnalisuudesta:

http://www.pinksu.cjb.net/

Löysin sivuille sattumalta, eli en edes tunne henkilöä, enkä totta puhuen edes haluaisi tuntea.



Kävin katsomassa ja lähdin äkkiä karkuun... Okei, ihmiset on erilaisia ja jokainen saa olla sellainen kuin haluaa, mutta eihän kaikista tosiaankaan ole pakko pitää. Ja sen vaikutelman perusteella, minkä noista sivuista sai, mä en pitäisi tuosta henkilöstä. No, voihan tietysti olla, että vaikutelmani oli väärä...
*justjoo*

--
*sydän*

Avatar
#29 • • yana Guest
eihän toi ees ollut paha? mut hei dissataan vaan joukolla ja ollaan niin paljon parempia ja suvaitsevia ihmisiä

kaikille tapahtuu ylilyöntejä ne annettakoot anteeksi.

ihan samanlaista porukkaa täälläkin on ainakin juttujensa perusteella vaikkeivat sitä tietoisesti esille tuokaan.

[muokattu 8.10.2002 10:30]
Avatar
#30 • • Pirpeli Guest
Ihmisistä saa niin hirveän helposti jonkun ennakkokäsityksen. Meistä kaikista. Mutta valitettavasti olen huomannut, että ns. muovisen näköisten ihmisten kohdalla ennakot ovat pitäneet paikkansa. Jos ulkokuori on pelkkää pakkelia ja paskaa, ei sisustakaan helposti kultaa ole. ja miksi ihmeessä bileissä EI OTETA KUVIA meistä yli 60-kilosista, silmälasipäisistä tirpoista ja pojista? Prosentuaalisesti suurin osa on niitä, joita dissaan ihan kympillä.....*dissaa*
Siinä teille.
Avatar
#31 • • yana Guest
et kai sä oo katkera, koulukiusattu ja huonon itsetunnon omaava? ainakin vähän tuntuu siltä. sun ajatukses vasta pinnallisilta vaikuttaakin *justjoo*

mitä väliä sillä on kenestä otetaan kuvia? halooooooooo

kauneus tulee sisältäpäin ja sun sisältä kyllä tuntuu tihkuvan jotain muuta kuin kauneutta. ehkäpä siinä syy miksei susta "oteta kanssa kuvia"

[muokattu 8.10.2002 11:16]
Panfobia

Posts: 521

#32 • • Panfobia
yana4000:

eihän toi ees ollut paha? mut hei dissataan vaan joukolla ja ollaan niin paljon parempia ja suvaitsevia ihmisiä



Mä oon ainakin ihan suosiolla melko suvaitsematon ihminen tietyissä asioissa. Ei kaikki voi kaikkea/kaikkia suvaita tai hyväksyä...ja miksi pitäisikään?

--
*sydän*

Panfobia

Posts: 521

#33 • • Panfobia
Ja mä ainakin voin tunnustaa olevani katkera ja huonon itsetunnon omaava perinteinen suomalainen. Mutta so what? *täh*

--
*sydän*

anco

Posts: 201

#34 • • anco
vaeltajatar:

miksi ihmeessä bileissä EI OTETA KUVIA meistä yli 60-kilosista, silmälasipäisistä tirpoista ja pojista? Prosentuaalisesti suurin osa on niitä, joita dissaan ihan kympillä.....



Valitettavasti yhteiskunta on luonut ns. peruskaunis ihmistyypin, joka ei välttämättä kohtaa jokaisen ihmisen omaa kauneusihannetta.

Valtaosa ihmisistä pyrkii enemmän tai vähemmän tähän kauneusihanteeseen, koska jokainen haluaa hyväksyntää ja respectiä..

Kuten sinäkin...

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

Avatar
#35 • • yana Guest
Panfobia:

yana4000

Mä oon ainakin ihan suosiolla melko suvaitsematon ihminen tietyissä asioissa. Ei kaikki voi kaikkea/kaikkia suvaita tai hyväksyä...ja miksi pitäisikään?



ei, enkä hyväksykään. mutta jos mua ärsyttäisi jonkun ihmisen ominaisuus josta ei oikeasti ole kenellekään mitään haittaa, en ala fanaattisesti vaahtoamaan siitä ja korostamaan omaa paremmuuttani vetämällä tätä toista lokaan

tässäkin huomataan että mua ärsyttää todellapaljon ennakkoluulot ja niihin tukeutuminen. vaikka jostain ihmistyypistä olisi paljon kokemusta ja olisi niistä ennakkoluuloja niin silti kannattaisi pitää mielessä että harvalla on kuitenkaan tarpeeksi hyvää kokemusta niin suuresta ihmismäärästä että oikeasti voisi tehdä mitään täysin paikkaansa pitäviä johtopäätöksiä. mielummin pitää nämä ennakkoluulot sitten omana tietonaan eikä tee itsestään täyttä pässiä. aina pitää antaa mahdollisuus vaikka ennakkoluulot olisivat mitkä

kautta historian juuri ennakkoluulot ja viha toisten erilaisuutta kohtaan on aiheuttanut pahimmat sodat, tuhot ja murheet. ja sen takia näitä tunteita vastaan jokaisen pitäisi käydä oma sisäinen kamppailunsa jotta ne saisi tukahdutettua.

(ei en väitä että olisin itse mikään malliesimerkki tässäkään asiassa. mutta ainakin yritän tehdä parhaani)

[muokattu 8.10.2002 11:38]
Avatar
#36 • • yana Guest
Panfobia:

Ja mä ainakin voin tunnustaa olevani katkera ja huonon itsetunnon omaava perinteinen suomalainen. Mutta so what? *täh*



jos se on susta hyvä juttu niin.. okei.. sun valinta
kissi

Posts: 2,436

#37 • • kissi niihä?
Alkaa kovasti vaikuttaa siltä, et täällä ollaan sitä mieltä, että jos ihminen tykkää laittautua ja ns. hyvän näköinen on hän samalla - ja juuri siksi - pinnallinen ja päästään tyhjä tyyppi!

Eli mitä erikoisemmalta näyttää ja mitä enemmän poikkeaa "normaaleista" ihmisistä, sitä syvällisempi ja itsensä paremmin tunteva ihminen on! Haloo!!!*täh* Miten niin? Eikö ihmiset voi tosiaan olla erilaisia tässäkin asiassa?

Siis ehkä nekin "normaalit" ihmiset ovat juuri omia itsejään eivätkä tosiaan vedä mitään roolia! Jos he tuntevat olonsa kotoisaksi sellaisina kuin ovat, niin miks ****ssa niiden pitäis muuttua jotenkin erilaiseksi? Siksikö, että olisivat vähemmän pinnallisia? Kyllä niissä erilaisen näköisissäkin ihmisissä löytyy tyhjäpäitä aivan samalla lailla kuin muissakin! Kuka on sanomaan kumpi parempi???

Pointtini oli siis, että kauneus ei ole yhtä kuin tyhmyys/pinnallisuus! Ja jokaisen pitäisi antaa olla juuri sellainen kuin on!
Panfobia

Posts: 521

#38 • • Panfobia
yana4000:

ei, enkä hyväksykään. mutta jos mua ärsyttäisi jonkun ihmisen ominaisuus josta ei oikeasti ole kenellekään mitään haittaa, en ala fanaattisesti vaahtoamaan siitä ja korostamaan omaa paremmuuttani vetämällä tätä toista lokaan



Ja tässähän nyt on vaahdottu fanaattisesti ja vedetty tätä sivujen omistajaa lokaan todella paljon. *justjoo*

tässäkin huomataan että mua ärsyttää todellapaljon ennakkoluulot ja niihin tukeutuminen. vaikka jostain ihmistyypistä olisi paljon kokemusta ja olisi niistä ennakkoluuloja niin silti kannattaisi pitää mielessä että harvalla on kuitenkaan tarpeeksi hyvää kokemusta niin suuresta ihmismäärästä että oikeasti voisi tehdä mitään täysin paikkaansa pitäviä johtopäätöksiä. mielummin pitää nämä ennakkoluulot sitten omana tietonaan eikä tee itsestään täyttä pässiä. aina pitää antaa mahdollisuus vaikka ennakkoluulot olisivat mitkä



Yleensä ennakkoluulot vaan pitää paikkansa. Poikkeuksiakin toki on, mutta mä kyllä valitettavasti olen niin suppeakatseinen ihminen, että tukeudun elämää helpottaakseni ennakkoluuloihin, joita minulle on päässyt kertymään, enkä aina jaksa suhtautua niin kauhean avoimesti ja positiivisesti ihmisiin.

[muokattu 8.10.2002 11:44]

--
*sydän*

Panfobia

Posts: 521

#39 • • Panfobia
Meja:

Pointtini oli siis, että kauneus ei ole yhtä kuin tyhmyys/pinnallisuus! Ja jokaisen pitäisi antaa olla juuri sellainen kuin on!



Tää pointti varmaan kaikilla on. Mulla ainakin. Ehkä ilmaisen itseäni epäselvästi [tai jtn].

--
*sydän*

Avatar
#40 • • yana Guest
Meja:

Alkaa kovasti vaikuttaa siltä, et täällä ollaan sitä mieltä, että jos ihminen tykkää laittautua ja ns. hyvän näköinen on hän samalla - ja juuri siksi - pinnallinen ja päästään tyhjä tyyppi!



ja tälläisiä ihmisiähän ei löydy esim tältä forumilta *vink*

voisi hyvinkin ajattella että kuvitteellisella tiger/barfly possen forumilla naureskellaan "pinnallisille reivaajille" ja vaihdellaan meidan kotisivujen urleja että muutkin pääsevät nauramaan