Pinnallisuus

201 posts, 11 pages, 37,483 views

Avatar
#41 • • yana Guest
Panfobia:

Ja tässähän nyt on vaahdottu fanaattisesti ja vedetty tätä sivujen omistajaa lokaan todella paljon.



ootkos harkinnut alkaa harrastaa pujottelua? osaat ainakin väistellä pointteja tosi hyvin

Yleensä ennakkoluulot vaan pitää paikkansa. Poikkeuksiakin toki on, mutta mä kyllä valitettavasti olen niin suppeakatseinen ihminen, että tukeudun elämää helpottaakseni ennakkoluuloihin, joita minulle on päässyt kertymään, enkä aina jaksa suhtautua niin kauhean avoimesti ja positiivisesti ihmisiin.



niin miksi ihmeessä nähdä minkään eteen vaivaa. mennään vaan kaikki sieltä missä aita on matalin. sehän on paras ratkaisu elämässä *eiei*

ehkä sun mielestä ennakkoluulot ovat yleensä pitäneet paikkansa siksi että oot tuominnut ihmisen, etkä edes viitsinyt nähdä mitään muuta kuin sen mitä tahdot nähdä

[muokattu 8.10.2002 11:49]
Panfobia

Posts: 521

#42 • • Panfobia
yana4000:

ootkos harkinnut alkaa harrastaa pujottelua? osaat ainakin väistellä pointteja tosi hyvin



Itse asiassa joo. *vink*

niin miksi ihmeessä nähdä minkään eteen vaivaa. mennään vaan kaikki sieltä missä aita on matalin. sehän on paras ratkaisu elämässä



Toisinaan kyllä taitaa olla. *joo*

--
*sydän*

Panfobia

Posts: 521

#43 • • Panfobia
yana4000:

ehkä sun mielestä ennakkoluulot ovat yleensä pitäneet paikkansa siksi että oot tuominnut ihmisen, etkä edes viitsinyt nähdä mitään muuta kuin sen mitä tahdot nähdä



Well, who knows? Ehkäpä.

--
*sydän*

kissi

Posts: 2,436

#44 • • kissi niihä?
yana4000:

Meja:Alkaa kovasti vaikuttaa siltä, et täällä ollaan sitä mieltä, että jos ihminen tykkää laittautua ja ns. hyvän näköinen on hän samalla - ja juuri siksi - pinnallinen ja päästään tyhjä tyyppi!


ja tälläisiä ihmisiähän ei löydy esim tältä forumilta *vink*

voisi hyvinkin ajattella että kuvitteellisella tiger/barfly possen forumilla naureskellaan "pinnallisille reivaajille" ja vaihdellaan meidan kotisivujen urleja että muutkin pääsevät nauramaan



Joo siis todella typerää!!! Kuka viittii olla niin kiinnostunut muiden nolaamisesta, että laittaa toisten sivuja tänne, että voidaan tosiaan yhdessä naureskella niille????

Ja kyllä vaan bilettäjätyypit varsinkin osaa tämän laittautumisen jalon taidon! Eikä se ole huono juttu ollenkaan.
Panfobia

Posts: 521

#45 • • Panfobia
Ehkä tässä nyt ei ollut kyse siitä laittautumisesta... Mun mielestä on vaan hienoo, jos joku jaksaa panostaa itteensä & naamaansa & vaatteisiinsa, eiköhän se ole jonkinlaista kohteliaisuutta jo muitakin kohtaan. Itsekin koitan panostaa ulkonäkööni [jos jaksan...], etenkin bileissä. *hymy*

--
*sydän*

Avatar
#46 • • Pirpeli Guest
yana4000:

et kai sä oo katkera, koulukiusattu ja huonon itsetunnon omaava? ainakin vähän tuntuu siltä. sun ajatukses vasta pinnallisilta vaikuttaakin *justjoo*

mitä väliä sillä on kenestä otetaan kuvia? halooooooooo

kauneus tulee sisältäpäin ja sun sisältä kyllä tuntuu tihkuvan jotain muuta kuin kauneutta. ehkäpä siinä syy miksei susta "oteta kanssa kuvia"

[muokattu 8.10.2002 11:16]



Mun itsetunto on ollut kohdallaan jo vuosia, useiden kolhujen jälkeen. Se vaan ottaa nuppiin, kun täällä ihan yleisestikin pidetään sellasia tehdyntuntuisia naisia ja miehiä jotenkin spesiaaleina. Tehtäisiin siis asialle jotain, oltais ees tasapuolisia!!!!!En tarkottanu tolla, et nyt kaikkien bilekuvaajien pitäis rientää kamerat kuumana mua kohti, vaan sitä että annettais ihmisille niitä tavallisiakin, peruskauniita/söpöjä ihmisiä. Tosin Yana sunkaan poseeraukset ei aina ole ollu niitä parhaimpia, mutta hauskoja kylläkin. Jos joskus satun sut näkemään, voin tulla tervehtimään, ja sitte saat tehdä musta omat johtopäätöksesi ihan livenä. Hauku sitte vaikka päin naamaa, jos vielä olet tota mieltä mitä viestissäsi. Ja nyt sitte kaikki, jotka mut tietää, voivat tietenkin puolustella mua*nauraa*

[muokattu 9.10.2002 11:55]
Avatar
#47 • • Pirpeli Guest
Ei ees tarvi puolustella, parempi että vastaan ite sanoistani. Olen hyvä tyyppi, ihan söpö, railakas ja kaikkee. Ja muut saa olla sellasia kun on. Taidan lopettaa tähän.*ding*
UnityF

Posts: 15,721

#48 • • UnityF joo just se
mä inhoon pinnallisia ihmisiä... ne on niin materiaalin perään et huh huh... vähän enemmän sitä itteensä vois tuoda esiin muutakin kuin materiaalillaa.....*iloinen*
Sirutus

Posts: 38

#49 • • Sirutus
Unity(f):

mä inhoon pinnallisia ihmisiä... ne on niin materiaalin perään et huh huh... vähän enemmän sitä itteensä vois tuoda esiin muutakin kuin materiaalillaa.....*iloinen*




Eli sun mielestä pinnalliset on materialisteja?
Ja sä inhoot niitä,koska ne tuo itseänsä
materialla esiin..Aha.*justjoo*

-Eikös vaatteet ole materiaalia?jep,kyllä vain.
Muun muassa vaatteet,kuten korut,kengät etc etc.
Mä oletan et sä et omista mitään näistä,ethän?

Ja toisekseen,mitä helvetin suppeita täällä
on??!!
"mä vihaan pinnallisii,mä vihaan kyylii,vittu
mä vihaan kaikkii ja kaikkee"

Voi helvetti..hitonmoista luokittelua ja putkinäköisyyttä..
Panfobia

Posts: 521

#50 • • Panfobia
Rayu:

Ja toisekseen,mitä helvetin suppeita täällä
on??!!
"mä vihaan pinnallisii,mä vihaan kyylii,vittu
mä vihaan kaikkii ja kaikkee"

Voi helvetti..hitonmoista luokittelua ja putkinäköisyyttä..



Sellasii ihmiset vaan tuppaa enimmäkseen olemaan. Joku sille ei mitään voi ja joku toinen ei vaan halua voida. Kuka täällä kaikkea sietää & suvaitsee, haluisin sen ihmisen vaan nähdä...tuskin sellaista onkaan. Okei, ehkä voitas ees yrittää olla suvaitsevaisempia toisiamme kohtaan, mutta toisinaan ei vaan JAKSA.

Että siinä se. Alkakaa ny taas kritisoimaan. *hymy*

--
*sydän*

Panfobia

Posts: 521

#51 • • Panfobia
Joo kyylistä tuli vielä mieleen ihan aiheeseen liittymättä käykää kattoon www.kyttaajat.net. *hih*

Joojoo ois ehkä kuulunu sinne hassujen web-sivujen topicciin... *hymy*

--
*sydän*

kissi

Posts: 2,436

#52 • • kissi niihä?
Rayu:

Unity(f):mä inhoon pinnallisia ihmisiä... ne on niin materiaalin perään et huh huh... vähän enemmän sitä itteensä vois tuoda esiin muutakin kuin materiaalillaa.....*iloinen*


Eli sun mielestä pinnalliset on materialisteja?
Ja sä inhoot niitä,koska ne tuo itseänsä
materialla esiin..Aha.*justjoo*

-Eikös vaatteet ole materiaalia?jep,kyllä vain.
Muun muassa vaatteet,kuten korut,kengät etc etc.
Mä oletan et sä et omista mitään näistä,ethän?

Ja toisekseen,mitä helvetin suppeita täällä
on??!!
"mä vihaan pinnallisii,mä vihaan kyylii,vittu
mä vihaan kaikkii ja kaikkee"

Voi helvetti..hitonmoista luokittelua ja putkinäköisyyttä..



Asiaa!!!!*heiii*
Danskuh

Posts: 675

#53 • • Danskuh pikku-Dee
hui...sain näköjään ihmiset kiehumaan..anteeks..mut se oli vain kysymys*blush*
Panfobia

Posts: 521

#54 • • Panfobia
love:

hui...sain näköjään ihmiset kiehumaan..anteeks..mut se oli vain kysymys*blush*



Arka paikka ilmeisesti. *vink*

--
*sydän*

Sirutus

Posts: 38

#55 • • Sirutus
Panfobia:

love:hui...sain näköjään ihmiset kiehumaan..anteeks..mut se oli vain kysymys*blush*

Arka paikka ilmeisesti. *vink*





Niin,koska eiköhän meissä jokaisessa asu
pieni hirviö missä on "pinnallisuutta" ja
kaikkea muuta shaissea.

Ihmiset vain tuppaa huomaamaan toisissa ekana ne
virheet mitä itse omistaa..*vink vink*
-Tosin,aina niitä poikkeuksiakin on.
Panfobia

Posts: 521

#56 • • Panfobia
Rayu:


Niin,koska eiköhän meissä jokaisessa asu
pieni hirviö missä on "pinnallisuutta" ja
kaikkea muuta shaissea.

Ihmiset vain tuppaa huomaamaan toisissa ekana ne
virheet mitä itse omistaa..*vink vink*
-Tosin,aina niitä poikkeuksiakin on.



Niin eli minä ilmeisesti olen tämä, joka huomaa omat virheensä ensin muissa ja te muut olette näitä poikkeuksia? *ei ollut tarkoitettu tosissaan otettavaksi / kärjekkääksi / suuttuneeksi / nokkiinsa ottaneen ämmän huomautukseksi!* *hymy*

No, mussa kyllä asuu aika isokin hirviö kaikkia paheita mitä vaan löytyy. En ole mikään pyhimys suvaitsevuuden tms. kannalta katsottuna kuten olette ehkä huomanneetkin.

Asioista keskusteleminen vain on niin vaikeaa [etenkin jos ei olla face to face], koska ihmiset puhuvat niin eri asioista niin samoilla käsitteillä. Jollekin pinnallisuus voi olla sitä, että panostaa ulkonäköönsä, jollekin toiselle sitä, että lesottaa tavaroillaan. Mä käsitän sen lähinnä sisäisenä asenteena kaikkea ja kaikkia kohtaan. En mä osaa selittää, älkää kysykö tai ees yrittäkö ymmärtää.

Mutta pinnallisuuttakin pahempaa on tekopyhyys. Aletaanko välillä keskustelemaan siitä..? *vink* [EI]

--
*sydän*

sune

Posts: 2,096

#57 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Must kans tuntuu siltä et kaikki luokittelee pinnallisuuden hieman eritavalla täällä. Ja mä veikkaan että eiköhän meissä kaikissa ole sitä pinnallisuutta (mitä sillä ikinä tarkoitetaankaan) enemmän tai vähemmän. *piis**klubitus*

--
ei kovin ihku eikä plur

Panfobia

Posts: 521

#58 • • Panfobia
Kesy:

Must kans tuntuu siltä et kaikki luokittelee pinnallisuuden hieman eritavalla täällä. Ja mä veikkaan että eiköhän meissä kaikissa ole sitä pinnallisuutta (mitä sillä ikinä tarkoitetaankaan) enemmän tai vähemmän. *piis**klubitus*



Aamen. *hymy*

--
*sydän*

Sirutus

Posts: 38

#59 • • Sirutus
Panfobia:


Niin eli minä ilmeisesti olen tämä, joka huomaa omat virheensä ensin muissa ja te muut olette näitä poikkeuksia? *




Äääh..en sanallakaan viitannut olevani itse poikkeus..
Neitokainen ottaa nyt vähän turhan vakavasti.
Lueppa vaik se teksti uudelleen esim. kohta "eiköhän
MEISSÄ KAIKISSA asu pieni hirviö..etc.etc."
Poikkeuksella tarkoitin tuttuani joka inhoaa
ihmistä välittömästi jos ja kun huomaa heti ensimmäisenä
ihmisessä semmoisen piirteen kuin "persuksen nuolija"
-ja armas tuttuni on tästä "piirteestä" niin kaukana
kuin kaali täistä.
Sitä vain.
Panfobia

Posts: 521

#60 • • Panfobia
Rayu:



Äääh..en sanallakaan viitannut olevani itse poikkeus..
Neitokainen ottaa nyt vähän turhan vakavasti.
Lueppa vaik se teksti uudelleen esim. kohta "eiköhän
MEISSÄ KAIKISSA asu pieni hirviö..etc.etc."
Poikkeuksella tarkoitin tuttuani joka inhoaa
ihmistä välittömästi jos ja kun huomaa heti ensimmäisenä
ihmisessä semmoisen piirteen kuin "persuksen nuolija"
-ja armas tuttuni on tästä "piirteestä" niin kaukana
kuin kaali täistä.
Sitä vain.



Mmnnjoo, kuhan heitin kun sattui olemaan huono hetki, en tarkoittanut tosissani sitä. *hymy* Jepjep.

--
*sydän*