Pinnallisuus

201 posts, 11 pages, 37,291 views

Danskuh

Posts: 675

#1 • • Danskuh pikku-Dee
pinnallisuus,pintaliitäjät.....hmm.... pinnallisia ihmisia on aika paljon.....vaatteiden arvostelu....(ettenkö itse sitä tekis)mut...mitä mieltä??*hmph*ja mikä erottaa ne toisistaan?miten se luokitellaan?ei arkanahkaisille*vink*

[muokattu 14.11.2002 19:59]
Hexa

Posts: 98

#2 • • Hexa Toimittaja
Pinnallisuus on aina arseest... Ja vähän enemmänki. Moni kärsii pinnallisten ihmisten takii, mutta oikeus tapahtuu tässäkin, sillä ennen pitkää pinnalliset paskiaiset tajuavat kuinka heille nauretaan ja sitten, vasta sitten, he tajuavat kuinka tyhmiä ihmisiä ovat... *mur*

--
24 / 7

vaiqi

Posts: 21

#3 • • vaiqi
Niin no...
Pinnallisuus,kieltämättä,en pidä,ei ole kaunistava
tekijä ihmisessä.Mutta se ei kuitenkaan niin
häiritse.Jos ihminen on pinnallinen,olkoon,siitä ei
koidu mulle mitään haittaa.Enemmänkin kateus,
katkeruus,ahdasmielisyys&narsismi ovat ihmisissä
piirteitä joita en siedä.
Jos ihmisten arvostelevat katseet häiritsee,pitää
silloin-kuten eräs tuttuni asian ilmaisee-näyttää
persettä*vink*.

--
;)wl

TanyaK

Posts: 745

#4 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Joo, Turussa oli yhteen vaiheeseen Millenniumissa sellainen meininki että jos et ollut laittanut itseäsi sen kummemmin(eihän meillä aina ole siihen aikaa) niin jo sateli katseita. Tämä johtunee ehkä siitä että Millenniumissa on aina ollut dresscode ja selkeä aihe.

Ikävää on myös se (niinkuin olen jo aijemmin johonkin topiciin kirjoittanut) että joillakin ihmisillä on tapana tulla bileisiin vain sen takia että tietynlainen "maine" pysyy yllä. Mun mielestä myös tämän kaltainen käyttäytyminen on pinnallista. Ja varmaan kovin raskasta jos sosiaalinen elämä pysyy käynnissä vain sillä että naama näkyy bileissä..

Täällä koulussa on todella ikävä katsoa niitä lahjakkaita, fiksuja ja kivoja oppilaita jotka jää varjoon ainoastaan ulkonäkönsä takia. Se alkaa siis jo ala-asteelta ja monessa perhe on siellä taustalla se mikä vaikuttaa. Varsinkin näin pienellä paikkakunnalla on edelleen käynnissä talonpojat vs. porvaristo meiniki..

Joissakin piireissä pinnallisuus takaa "hyvän" sosiaalisen ympäristön ja "hyvät" suhteet..

*eiei**eiei**eiei**eiei*

[muokattu 27.9.2002 13:42]
Avatar
#5 • • esjoberg Guest
Mitääääh... *iloinen*

Ne jotka yleensä luulevat että keräävät katseita ovat sellaisia jotka eivät ole varmoja itsestään... En minä ainakaan silloin kun vähän normaalisempaan oon pukeutunut ole huomannut et katseita heruis. Ja jos joku rupee jotain heittää niin haistakaa pitkät niille vaan ei se niiden asiaa oo... *pahis*

Porvari? perusmies? mitä välii? Mä varmaan kuulun porvareihin mutta ei se mun personalisuuteen ole vaikuttanut paljoakaan... *poks* Kunhan uskoo siihen mitä itse tekee niin kyllä se siitä olit sitten porvari tai perusheikki... *piis*

Tejk keer!
Avatar
#6 • • yana Guest
love:

pinnallisuus,pintaliitäjät.....hmm.... pinnallisia ihmisia on must aika paljon esim...bileis...ne katseet(mulkoilu)...ei kivaa...vaatteiden arvostelu....(ettenkö itse sitä tekis)mut...mitä mieltä??*hmph*



mun mielestä on pinnallista kuvitella saavansa osakseen katseita ja mulkoilua ja ei-hyväksymistä vaikka ei tiedä toisen tuijottelu motiiveja mitenkään. toisaalta mua ei vois pätkääkään kiinnostaa miten hyväksyvästi joku penttipolkkaaja suhtautuu muhun.

jos musta on kickääs haahuilla bileissä pupupuku päällä hyvässä humalassa niin myöskin teen sen *vink*

[muokattu 30.9.2002 16:04]
Avatar
#7 • • Dorka Guest
...no vaikka osa sanoisikin, että tie helppoon onneen tulisi olemalla pinnallinen niin en oo samaa mieltä.

Ite oon huomannu et vaikka nämä "pinnalliset" ihmiset tuntuvat menestyvän yms. niin loppujen lopuksi pidemmän korren vetää nämä omaa itseään olevat ihmiset *vink*

Loppujenlopuksi nämä "pinnalliset" ihmiset omaavat aika usein heikon itseluottamuksen itseensä - tai ainakin näin olen kuvitellu asian olevan *täh*
Avatar
#8 • • tuntematon Guest
mä e oikein käsitä koko pinnallisuus-läppää. Ainakaan mun kaveripiirissä ei arvostella toisten pukeutumista (korkeintaan ihmetellään, että eikö esim. villapaidassa tule kuuma).

Tapana ei myöskään ole tuijotella ketään, ja jos tuijotellaan niin jotain hyvää tsubuu, mutta siinähän ei ole mitään pinnallista. Paljon enemmän pinnallista on mennä johonki Tigeriin ja istuskella siellä VIP-huoneessa koko ilta ja katella mustan lasin läpi muita.
tez

Posts: 188

#9 • • tez hottie
jokainen olkoon sellainen kuin haluaa mutta ei tartte olla vit**mainen vaikka olisi kauniskin tai jotenkin menestyvä.piste.

--
...do you fuck as well as you dance?

Katrina

Posts: 605

#10 • • Katrina
Jokainen meistä on varmasti joskus ollut pinnallinen... En kuitenkaan tarkoita, että se olisi mukavaa, mutta niin se vaan on.
tuitui

Posts: 1,258

#11 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
jokaisessa o jotein pinnallista...sano mitä tahansa!

mä olen viime aikoina oppinut olemaan enemmän itteni ja tekemään mitä haluan. ja se vaikka kattoisin jotain ihmistä oudosti ei tarkoita etten pitäisi hänestä tai veetteistaan...yleensä aattelen et eipä sopisi mulle..mut olkoon! *piis*

ja muutenkin on ihanaakuin o erilaisia ihmisiä ja omalaatuisia..on ihanaa et joku uskaltaa olla oma itsensä VAIKKA saisi moisia katseita osakseen.

en voi sanoo et oon pinnallinen mut en voi sanoo etten olisikaan! sitä on niin monenlasita että sitä tapahtuu aina vaikka sitä ei itse tiedostaisikaan.

- hulivili hupakko -

*super*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Kaikkeuden Vaeltaja¤

Posts: 6

#12 • • Kaikkeuden Vaeltaja¤
Pinnallisuus on syvemmällä kun uskottekaan.
Sitä on joka puolella.
Pinnallisuutensa kieltäminen on: pinnallista.

Kaikki tämä yhteensä, piinallista.
*eiei*

--
"Bastet meows in her raving party at the desert. He left her there, and now he sees cats everywhere. Striped, soft furrrrr, she don't give a cats purrrrr..."

Danskuh

Posts: 675

#13 • • Danskuh pikku-Dee
mun mielestä on pinnallista kuvitella saavansa osakseen katseita ja mulkoilua ja ei-hyväksymistä.... ei mikään henk.koht.ongelma!!

*piis*
tez

Posts: 188

#14 • • tez hottie
kaikki on oikeesti tietyllä tavalla pinnallista..vaatteet ja yleensäkin muoti mitä ihmiset seuraa rakentuu pinnallisuuden varaan...kyse on vaan ehkä enemmänkin siitä mihin rajan vetää....pinnallisuuden kanssa siis.......

*purr*

--
...do you fuck as well as you dance?

sune

Posts: 2,096

#15 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Sanokaa mulle miten luokitellaa pinnalliset ja ei-pinnalliset ihmiset. Eiköhän kaikissa oo sitä pinnallisuutta?! Enemmän tai vähemmän ?*täh*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#16 • • yana Guest
Kesy:

Sanokaa mulle miten luokitellaa pinnalliset ja ei-pinnalliset ihmiset. Eiköhän kaikissa oo sitä pinnallisuutta?! Enemmän tai vähemmän ?*täh*



mutta miksi pitäisi luokitella?
sune

Posts: 2,096

#17 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
SIksi että jos täällä puhutaan pinnallisuudesta, ni haluan tietää että miten teidän mielestä luokitellaan pinnalliset ihmiset. SiKSi..

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#18 • • jokeri Guest
tez:

kaikki on oikeesti tietyllä tavalla pinnallista..vaatteet ja yleensäkin muoti mitä ihmiset seuraa rakentuu pinnallisuuden varaan...kyse on vaan ehkä enemmänkin siitä mihin rajan vetää....pinnallisuuden kanssa siis.......

*purr*





Meidät on muakattu pinnallisiksi,damned.*iloinen*
mixed~thunder

Posts: 524

#19 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
love:



mun mielestä on pinnallista kuvitella saavansa osakseen katseita ja mulkoilua ja ei-hyväksymistä.... ei mikään henk.koht.ongelma!!

*piis*


Mutta eiväthän nämä katseet aina ole pahasta?
Kyllähän sitä aina mielellään "mulkoilee" ympärilleen,jos joku on väsänny jotain tosi mageeta vaattet or something,ja muuteskii kaztella ympärillä olevien ihmisten meininkiä.
Ja toi ei hyväksymisen luulo on mun mielestä aika turha juttu katseiden perusteella,jokainen tosiaan on niinku itse haluaa...

Ja mikäs se mun mielipide nyt sit niinkusta taas on...
Tiedä häntä...

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

cosmikki

Posts: 1,261

#20 • • cosmikki
hmmh.. munkaan mielestä ei suoranaisesti ole olemassa pinnallisia ja ei pinnallsia ihmisiä.
on vaan olemassa ihmisiä jotka suhtautuvat eri tavoin elämään.
jos siis joku esim. kadulla tuijottaa pitkään vaatetustani en pidä automaattisesti tätä ihmistä pinnallisena. ehkä tämä ihminen ei vain pidä vaatetuksestani enkä anna sen häiritä.

..ja olen minäkin "pinnallinen" toisinaan jos näin nyt voi sanoa. toiset pitävät pinnallisena sitä jos joku tykkää laittautua kunnolla, toiset pitävät pinnallisena sitä jos tykkää pukeutua muodin mukaan. miksi?

*piis*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-