201 posts, 11 pages, 39,905 views
kuilu:
Vähän niinku Ykköses Nessin keikal...? Vedä kahvasta, revi tästä... *nauraa*(missä on muuten *nauraa* hymiö?!?! se oli mun lemppari...)
milla:
lisään vielä, et kun juttu on ton tasosta kun janiccalla, niin en nää syytä miks en käyttäs samantasosta kieltäkin. vaikkei se nyt kaunista ja asiallista ookkaan, mut thats me.
janicca:
Mutta onneks sä olet megaihkusupermussu
hyperventilaatio:
Siis miten tässä Janiccan muka pitää puolustella? Tai perustella kantaansa? Osa pitää äidistä, toiset tyttäristä?
Jokaisella on oikeus olla omaa mieltään, jos jotkut teistä pitävät esim. omasta mielestäni _ei_niin_kaunista tyttöä viehättävänä, ei se ole minun asiani. Joku muu taas ei välttämättä pidä minun kauneusihanteitani kovinkaan kauniina, eikös?
Joten, miksi kenenkään, nin SINUN kuin minunkaan tulisi perustella sitä, että pitää ihmisen ulkokuorta tärkeänä? Se kun taitaa olla niitä paljon parjattuja maku- ja yksityisiä mielipiteitä.
milla:
---
hyperventilaatio:
Siis miten tässä Janiccan muka pitää puolustella? Tai perustella kantaansa? Osa pitää äidistä, toiset tyttäristä?
Jokaisella on oikeus olla omaa mieltään, jos jotkut teistä pitävät esim. omasta mielestäni _ei_niin_kaunista tyttöä viehättävänä, ei se ole minun asiani. Joku muu taas ei välttämättä pidä minun kauneusihanteitani kovinkaan kauniina, eikös?
Joten, miksi kenenkään, nin SINUN kuin minunkaan tulisi perustella sitä, että pitää ihmisen ulkokuorta tärkeänä? Se kun taitaa olla niitä paljon parjattuja maku- ja yksityisiä mielipiteitä.
---
säkään et tajua mielestäni puoliakaan tästä keskustelusta. kaikki on ymmärtäny et janicca pitää vaan hyvännäkösistä ihmisistä, suotakoon se hänelle. olkoot pulostautumatta. mutta kykenemätön perustelemaan mielipiteitänsä ja vastaamaan asiallisiin kysymyksiin janicca on.
osaa kyllä heittää kommentteja sinne sun tänne väliin mitkä ei liity mihinkään ja jotka on yhtä tyhjän kanssa.
hyperventilaatio:
janicca:
Tätä en jaksa sen kummemmin kommentoida. Sana kotipsykologi vesitti koko tekstin.
hyperventilaatio:
Mulle pinnallisuus on sitä, että en edes yritä lähteä tutustumaan rumaan mieheen. Jos ulkonäkö ei miellytä, en koe mitään tarvetta tutustua siihen paljon mainostettuun sisäiseen kauneuteen.