Jake, 19.4.2009 10:18:
Kiitos Turkubussille ja Choonin posselle sen järkkäämisestä.+ kiitos sille pojalle joka haki mun takin narikasta, ei ollu mitään muistikuvaa et oisin sen noxulle antanut lainaan :D
joten tää kertoo omasta olotilastani. Anteeksi kaikille ketä joutu kestämään ja katselemaan sekoiluani :)
Humala on kivaa :)
Yo!
Eipä tuo mitään, menipä mun osalta enemmän huvin puolelle ;)
Pakko oli tänäkin vuonna lähteä Laserpointiin ja onhan se joka vuosi yhtä hymyilyttävä reissu ja aina sitä jää odottamaan seuraavan vuoden pippaloita, vaikka välillä onkin vähän pakko antaa palautetta. Ihmettelen vähän, et näin isoihin bileisiin oli hommattu uskomattoman p*skat scriinit. Aikaisempina vuosina on löytynyt kyllä kokoa ja kuvanlaatua taattua enemmän. Ja hei oikeesti, tulinko rakennusmaalle vai bileisiin? Mitkä ne kaikki rakennustelineet oikeen oli? Eikö niitä olis voitu edes yrittää peittää tai koristella? Pakko kyl myöntää et visuaaliseen toteutukseen olin vähän pettynyt. Kyllä sitä jotenkin kuitenkin aina joka vuosi tulee innolla odottaen isompiin bileisiin, et mitä ne nyt on keksiny tänä vuonna.
Juomapullojen korkkien poistaminen oli kyllä naurettavinta mitä vähän aikaan on keksitty. Ensin maksetaan 2 juomapullosta, eikä sitäkään saa kokonaan. Ihme touhua. Ulospoistumispaikkoja olisi voinut olla myös toinen, älytön ruuhka että pääsee ulos haukkaamaan raitista ilmaa ja sekin tapahtuu tupakointialueella??
Pienempi sali oli tosiaan aivan liian pieni. Muistan kyllä, että aikaisempina vuosina, kun sivusaleja käytettiin, isoa miinusta sai taas salien erittäin huono ilmanvaihto. Joten ymmärrän, miksi salit oli jätetty tänä vuonna käyttämättä.
Näiden huomautuksien siivellä bileet olivat jälleen kerran hyvät. Ei mahtavat, eikä ehkä omista Laserpointeista mieleenpainuvin kerta, mutta kuitenkin Laserpointit :) Iso kiitos tietenkin järjestäjille ja artisteille. (Kiitos myös turun suunnalta yhteisen bussikyydin järjestäjille.) Ja ihmiset hei, meillä on kaikilla se kätsy värkki tossa leuan yläpuolella.. sitä kutsutaan suuksi. Opetelkaa kulkemaan isoissa joukoissa, tönimättä ja hakkaamatta toisia mustelmille. Ei se kuulu tähän henkeen. Menkää Tuskaan riehumaan tai aloittakaa jokin kamppailu/taistelulaji jos v*tuttaa. :D
Piis änd lööv! o/
Ensi vuonna todennäköisesti taas.