.LABYRINTH // LASERPOINT 18.4.2009 @ Helsinki

947 posts, 48 pages, 249,833 views

[Siru]

Posts: 259

#301 • • [Siru]
oi voi voi *plur* näitä kelpaa odottaa lippu taskussa *plur* viime vuonna oli niiiin kivaa *jiihaa* line-up näyttää tosi hyvältä *hihu*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

dj upi

Posts: 1,835

#302 • • dj upi

mikke, 24.3.2009 20:18:
---
Mark, 24.3.2009 15:17:
Siis wtf oikeesti,

onks jengi tosissaan noiden sipsien ja safkojen kanssa? *ding* Ei kai nyt helvetti normi klubi-iltanakaan baaritiskiltä mitään kebabia saa?! Bileet bileinä IMO, syödä voi muuallakin.

-M

---

Tosissaan ? Saa kai sitä kysyä ? Jos meinaa kaheksan tuntia reivata ni saattaapi siinä nälkä yllättää jossain vaiheessa. En mä sanonu et toi on joku pakollinen juttu ja mun bileiden onnistuminen olis siitä kiinni. Se nyt vaan on ihan kiva ekstra jos jotain sapuskan tapaista on tarjolla nälkäisille reivaajille. Etenkään kun tuolta ei kai kesken bileiden voi mihinkään häippästä sapuskoimaan jos nälkä yllättää.

edit: siinä oot oikeessa et harvoinpa bileissä sapuskaa on tarjolla, ainakaan jos ei ole mistään festarityyppisestä häppeningistä kyse. Eikä mua oikeastaan haittaa vaikkei sapuskaa oiskaan. Kunhan nyt vaan kysyin.



Niin ja erona normiklubien tiloissa järkättyihin eventteihin olis tuolla vissiin astetta helpompaa mahduttaa ruokakoju tai pari sinne sekaan. Sitäpaitsi monilla klubeilla esim. Euroopassa on traditiona joku raflantapanen siinä kylkiäisinä pitää yllä. Barcassa taasen joku klubi taitaa pilkun aikaan tarjota ilmaiseksi jonkun lämpimän sopan kaikille asiakkaille jotka viellä siinä vaiheessa on ylhäällä. Kannatan tätä Suomeenkin mut lainsaadäntö käsittääkseni mutkistaa asioita jonninverran?
Tapi

Posts: 1,437

#303 • • Tapi Dreamstate
Kyl mun mielestä näissä isoissa bileissä on siistiä syödä välillä. Kebabkiskojen antimet on tullut hyödynnettyä tarkasti aina kun siihen on ollut bileissä tilaisuus ja toivon tässäkin tapahtumassa saavani murkinaa illan aikana.
JasoX

Posts: 378

#304 • • JasoX Ruoska
Auttaisi todella jaksamaan jos olisi jotain apetta tarjolla, vai pääseekö tuolta käväsemään ulkona niin että pääsee vielä takaisin ? (ruohiksen mäkkiä ajattelin) *nauru*

--
heartbeat will never fade

plink

Posts: 1,405

#305 • • plink team paska
perinteen mukaan tulis kuitenkin huitastua niin kovat jurrit ettei muista mitään koko bileistä, joten taidanpa jättää suosiolla väliin tänä vuonna. mahtuu sisään joku joka jälkeenpäin on saanut illasta jotain irtikin. :)

ps. kehitysehdotus: tiskille perunakiljua myyntiin!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Avatar
#306 • • Säty Guest
*plur* *sydän* Muutama vko enään. *joo*
Avatar
#307 • • Säty Guest

JasoX, 27.3.2009 20:38:
Auttaisi todella jaksamaan jos olisi jotain apetta tarjolla, vai pääseekö tuolta käväsemään ulkona niin että pääsee vielä takaisin ? (ruohiksen mäkkiä ajattelin) *nauru*




Kyllä pääsee takas sisään. :)
liila

Posts: 19

#308 • • liila
Mä en jaksa ymmärtää tätä Laserpointin ja joidenkin muiden bileiden lipunmyyntiä. Haluaako järjestäjät niistä bileistä niin sisäsiittoiset ettei lippuja voi laittaa myyntiin Helsingin ulkopuolelle? Tämä tekee vain muille bileisiin osallistumisen todella vaikeaksi, vaikka intoa kyllä riittäisi hyppiä koko yö!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#309 • • Jussi Soro choon!

liila, 30.3.2009 14:42:
Mä en jaksa ymmärtää tätä Laserpointin ja joidenkin muiden bileiden lipunmyyntiä. Haluaako järjestäjät niistä bileistä niin sisäsiittoiset ettei lippuja voi laittaa myyntiin Helsingin ulkopuolelle? Tämä tekee vain muille bileisiin osallistumisen todella vaikeaksi, vaikka intoa kyllä riittäisi hyppiä koko yö!


Löytyy sekä tiketistä (http://www.tiketti.fi/tapahtuma/3911), että lippupalvelusta (http://www.lippupalvelu.fi/html/artist.htmI?l=FI&artist=Labyrinth+-+Laserpoint).
fantaB

Posts: 134

#310 • • fantaB
Prkl ku sais jo tietää työvuorot! Mä haluan olla varma, et mulla on vapaata sekä lauantai että sunnuntai ennen kun voin ostaa liput. No tuun joka tapauksessa! Jos joku apina on laittanu mulle töitä (ainoosta toiveesta huolimatta), se saa kyllä luvan tehdä sen vuoron ihan itse! *nauru*

--
Come and take a trip with me
to a land where love is free...

sts

Posts: 7,969

#312 • • sts Sama pyynti aitta!

liila, 30.3.2009 14:42:
Mä en jaksa ymmärtää tätä Laserpointin ja joidenkin muiden bileiden lipunmyyntiä. Haluaako järjestäjät niistä bileistä niin sisäsiittoiset ettei lippuja voi laittaa myyntiin Helsingin ulkopuolelle? Tämä tekee vain muille bileisiin osallistumisen todella vaikeaksi, vaikka intoa kyllä riittäisi hyppiä koko yö!



Luulis et kuopiossa on tiketin tai lippupisteen toimi- tai noutopiste. (lisäksi noiden webasivut toimittaa liput iha kotiin saakka)
Displacer

Posts: 1,828

#313 • • Displacer
Tapahtuman sivulla klubbarissa sekä tämän threadin ekassa postissa mainitaan vaan tuo streetbeat joten erehtyminen tässä asiassa lienee ymmärrettävää.
Jone

Posts: 8,258

#314 • • Jone Archibald Haddock

Mark, 24.3.2009 15:17:
Siis wtf oikeesti,

onks jengi tosissaan noiden sipsien ja safkojen kanssa? *ding* Ei kai nyt helvetti normi klubi-iltanakaan baaritiskiltä mitään kebabia saa?! Bileet bileinä IMO, syödä voi muuallakin.



Kebabia ei, mutta kyllä ainakin yksi yksittäinen kuukausittainen klubi-ilta tälläkin hetkellä Stadissa tarjoaa makkaroita. *vink*

Ei mut. 3000 kävijän tapahtuma Kaapelitehtaalla ja muutaman sadan ihmisen tapahtuma jossain yökerhossa eivät mun mielestäni ole ihan toisiinsa verrattavia tapahtumia tässäkään asiassa. Kaapelin isoissa pippaloissa tällaiselle lisäpalvelulle on tarpeeksi kysyntää jotta sellaisen tarjoamista ehkä kannattais harkita.

Kyllä mustakin ilta sujuu kivemmin kun saa syödä vähän välillä. *joo*
dj upi

Posts: 1,835

#315 • • dj upi
Onks Leo Laker peruuttanu ku ei miehen nimee nää enää missää? Ainoot teknot tais just kadota. PLaah vaik lipunki ehin ostaa. Ehkä siel pari muutaki hyvää juttuu sit löytyy..
subu

Posts: 1,174

#316 • • subu Suski
nouuuu.. mulla jää väliin nää laskettelureissun takii.. nyyh *nyyh*
m1kk3

Posts: 5,560

#319 • • m1kk3 no-life
voi helvetti täst tulee niin siistii *plur*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti