.LABYRINTH // LASERPOINT 18.4.2009 @ Helsinki

947 posts, 48 pages, 249,672 views

Tapi

Posts: 1,437

#641 • • Tapi Dreamstate

Individual, 19.4.2009 18:12:
---
ville, 19.4.2009 18:08:
2010 on merkattu kalenteriin, eihän näitä vaan voi jättää väliin :)

---

Do we have a date all ready?


Joo, bileiden päätyttyä valotaululla luki päivämäärä 17.4. 2010.

Muikeet kestit kaikin puolin. Järjestelyt ja tekniikka huippuluokkaa, päälavan artistit jyräsivät. Vain Labyrinth/Laserpoint-jengi pystyy tähän.
*piis*
luba

Posts: 226

#643 • • Edited luba
kivat bileet kaikinpuolin mutta oli jalat jotenki aivan paskana jo bt:tä ennen mutta kituuteltiin kahteenasti porukalla mutta sit oli pakko lähteä jo mestoilta *whaat* ihan perus laserit mun puolelta, valojahan sinne kattomaan lähettii ..*joo*
Flight

Posts: 1,306

#644 • • Flight Groove Me Baby

Flight, 19.4.2009 15:30:

Orion & Flight 18.04.2009
LABYRINTH // LASERPOINT
Main Stage / Kaapelitehdas

01. Hybrid & Claes Rosen - Mystified Symphony (Orion & Flight intro edit)
02. Arno Cost - Cyan
03. Planet Funk, Morillo & DLG - Where Are You Sun (Orion & Flight re-edit)
04. DJ Orion - One Sunday (Sami Saari Magic Tuesday remix)
05. Flight & Jontey - Old Cool
06. TV Rock feat. Rudy - Been A Long Time (Axwell remode)
07. Faithless - Salva Mea (Orion & Flight edit)
08. Gai Barone - Lilith (Jerome Isma-Ae Remix) (Orion & Flight edit)
09. Justice & Rob Mooney - Feelin' Your Friends (Orion & Flight re-edit)
10. Pryda & Tiësto - Afterflight (Orion & Flight re-edit)
11. Coldplay - Viva La Vida (Flight & Jontey meet DJ Orion bootleg remix)

Iso kiitos supportista! Mykistävä kokemus!
Terkuin, Orion & Flight

http://orion.reaktio.net | http://djflight.com


Edellä korjattu / päivitetty biisilista.
Parker

Posts: 609

#645 • • Parker I see music and hear lights / Wanabi LD

ville, 19.4.2009 18:08:
Lavasta ylipäätään voisin sanoa, että parasta mitä Suomessa olen nähnyt. Valojen asettelu, monipuolisuus ja erityisesti käyttö musiikiin liittyen oli parasta mitä olen konemusiikkibileissä nähnyt pitkään aikaan. Todella usein BT:n ja Orkidean aikana tuli olo, että valomies oli suunnitellut valot setille - sen verran täydellistä toimintaa oli :)



Oltiin keskenämme telepaattisesti yhteydessä keskenään, joten pystyin etukäteen lukeen herrojen muistista millanen biisi on kyseessä ja samalla pystyimme yhdessä suunittelemaan miten stage valoja kannattaisi hyödyntään... blablablablablablablayadiyadiyadiyadiyadiyadiyadiyadi....

...

Ehkä olis parempi mennä takas nukkumaan. *blush*

Mutta tosiaan kiitos kaikille ja varsikin Davidille kaikesta avusta. *hymy*
JaUHomAto

Posts: 395

#646 • • JaUHomAto väärä nimi
mjoo, jos sitä itekin rustailis. aluks voisin sanoa, kuten jo aiemmatkin täällä näyttäneet mainitsevan, et viime vuonna oli kyl paremmat pippalot. jotenkin musalt odotin enemmän, toki mukaan mahtui hyviäkin biisejä, mut kokonaisuudeltaan hienoinen pettymys. onneks loppuillan junkat pelasti, aaah! *hihu* tahdon voimalla meni kyllä viimenen puol tuntii, jalat ei oikeen meinanneet enään totella:D
niin ja missä ne laserit oli siin alkuillast *ding* ja se kolmas "lava" olis tullu kyllä ihan tarpeeseen.
hah, ja tulihan sitä käytyy sit siinä kuvauspisteel, vaikka alkuksi vastustinkin sitä *tirsk*
eikai muut, kiitokset myös täältäkin suunnalta *hymy*
Fiilis

Posts: 49

#647 • • Fiilis Finnish Wonder

Stonewoman, 19.4.2009 18:13:
Täytyy sanoo et oli vähän pettymys nää bileet tällä kertaa... alussa laserit oli aika laimeet ja sit vasta Orkidean aikaan oli kunnon show päällä!! Ois kyl enemmänkin niitä lasereita kattonu kaikessa loistossaan. Päälavan musa oli kyl ihan liian jumitus progee mun makuun. Trance kyl uppoo mut enemmän menevämpi ja melodisempi tavara... ja kun samaan aikaan soi toisella stagella jumitekno niin siinä sitä ollaan. Sillon ois kyl ollu kiva et ois ollu se kolmas huone...
Ois kyl toivonu vähän enemmän variaatiota ton musan suhteen, mutta se on vaan mun mielipide. Ja hardin ystävänä toi labyrinth koppi oli kans iso pettymys!! Ois ollu kiva tamppailla Protskun ja Neonin setti ihan alusta loppuun mut se tungos oli kyl ihan liikaa... Pitää tosiaan harkita viittiikö tulla enää ens vuonna. Viime vuoden bileet oli niin mahtavat musiikillisesti ja visuaalisesti. Näistä jäi jotenkin keskeneränen ja väkisin väännetty maku.

Muttamutta... narikka, baaritiski toimi tosi hyvin et tolla puolella oli kyl parannettu viime vuodesta. Lopun laserit kyl pelasti ja oli kyl kuitenkin kiva nähdä tuttuja ja hengata kavereiden kanssa!



Prikulleen samaa mieltä itse eilisistä kinkereistä :

--
:::::::::::::

-nini-

Posts: 13

#649 • • -nini-
Oli kyllä aika pettymys nämä bileet, pelkkää brogee soi vaan eikä sitä kyllä jaksa kuunnella koko iltaa ja odotin että orkidea olis edes soittanut kunnon kiksua, mutta ei, olin ensimmäistä kertaa hyvin pettynyt kuunnellessani orkidea soittoa. Pyrot oli kyllä tänä vuonnakin hienot mutta tarviiko sitä toistaa viimevuoden juttuja.

Örveltäjät ois voinu mennä jonnekkin muualle, oli kyllä niin normaalia baarimeininkiä että meinas järki mennä, ihmiset oksentaa vessan altaaseen ja tuoppiiin *eiei* Örveltäminen ei kuulu tällaisiin tapahtumiin, ensi vuonna jätän kyllä nää bileet väliin ja keskityn vaan pienempiin ja parempiin tapahtumiin.

Mutta kaiken tämän hirveän valituksen jälkeen kiitän kuitenkin seurassa olevia ihmisiä, pelastitte osan illasta edes :)
lohikarme

Posts: 1,730

#652 • • lohikarme RitariVittupää
Petri Mast Photography

Gallery coming soon!

--
Qualis artifex pereo

Ita

Posts: 153

#654 • • Ita pikkune
Oli hauskaa, siitä kiitokset etkoilu-porukalle ja frendeille *sydän*
Musa oli hyvää, naiset kauniita ja meininki kohdallaan !
tomii

Posts: 3,594

#655 • • tomii kallion herttua

Peke5, 19.4.2009 17:27:
Yks huomionarvoinen lisäys vielä, eikö porukka millään jaksa olla loppuun asti bileis? Fiilis laski orkidean aikana huomattavasti ku väki väheni koko ajan ja loppu puolella settiä 1/3 yleisöstä enää jäljellä, kiva varmaan siinä esiintyjänkin soittaa hupenevalle yleisölle, niin ku ketään ei enää kiinnostaisi..



No tosta voi aika paljon päätellä, että kuinka paljon illan viimeinen artisti on jengiä kiinnostanut tai antanut syytä jäädä sinne tappiin asti. Toki on muitakin syitä varmasti lähteä vetään (väsymys, pitkä kotimatka, hihojen palaminen kanssaihmisten sikailuun jne.), mutta kyllä toi mun mielestä kertoo aina myös paljon dj:n selektion epäonnistumisesta sille illalle, jos porukka kirjaimellisesti lähtee kävelee kesken settiä.

--
reivaan kunnes kuolen

m1kk3

Posts: 5,560

#656 • • Edited m1kk3 no-life

-nini-, 19.4.2009 19:03:
odotin että orkidea olis edes soittanut kunnon kiksua, mutta ei, olin ensimmäistä kertaa hyvin pettynyt kuunnellessani orkidea soittoa.


Siis mitä vittua, Orkideahan soitti varmaan reippainta ja menevintä trancesaundia mitä mä oon ikinä siltä kuullu... Ei tosin niin kauhean juustoista ihqkiksua vaan hieman tummempaa saundia (loppua kohden toki hieman vaalentuen) mut yhtä kaikki, kuitenkin paukuttavaa trancea, niinku tolla slotilla pitää soittaakin. En kyl oikeesti tajuu mitä helvettii sen ois sit pitäny soittaa.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Wolverine

Posts: 1,860

#657 • • Wolverine

ville, 19.4.2009 18:11:
---
mikke, 19.4.2009 17:29:
Joo, samaa ihmettelin itekin... Etenkin kun se lopun klassikko-minimix oli IMO parasta koko bileissä. Kai se on sitäkin vähä ettei haluta jonottaa ulos vaan lähdetään aikasemmin jotta pääsee sujuvasti pihalle. Vaikka sujuvastihan tuolta pääs vaikka oli tappiinkin ;) Ite en ois kyl mistään hinnasta jättäny vikaa tuntia väliin.

---


Jengi ei oo tottunut olemaan Labyn & Laserpointin bileissä... näissä voi luottaa siihen, että ihan sama mihin aikaan lähtee ulos, jonotus ei kuitenkaan kestä pitkään.

Jotkut järjestäjät vaan osaa hommat niin että kaikki toimii.



tästä olen aivan samaa mieltä ja suuri kiitos järjestäjille, en ole ikinä ollut bileissä missä kaikki toimisi näin sujuvasti.
C-Hill

Posts: 1,141

#658 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
Mahtava ilta.

Kiitos seuralle : Joonas, Ville, Olli, Miika, Juska + kaikki omasta possesta ja heistä joiden kanssa törmättiin. Oli mukava venailla BT:n settiä joraamalla hiukkasen Super8:n ja Tabin odotettua deepimmän setin aikana. Orion & Flight... sanoinkin tään jo herroille, mut IMO illan paras setti.

BT!!
Yritin pitää odotukset edes jossain kuosissa, mut en onnistunut. Eihän sitä breaksia tullut biisin biisiä, eikä Brian leikkinyt stuttereilla, dematerialisoitunut tai lähtenyt lentoon. Toivuttuani näiden toteutumattomien toiveiden aiheuttamasta shokista olen tullut tulokseen, että tykkäsin silti aika paljon koko setistä. Hittiparaatiahan se oli varsinkin loppua kohden, mutta voiko valittaa kun 3000 ihmistä huutaa Love Comes Againin sanoja??

Flaming June, Godspeed, Somnambulist, Dreaming, LCA, Break My Fall, Force of Gravity. Kaikki mahtavia biisejä, mutta itse olisin hypännyt dj-pöydän korkeudelle jos setti olisikin lähtenyt vaikka Madskillz-Mic Chekkalla tai Fibonacci Sequencella. Toki olisi ollut aika riski veto kiksubileissä heittää nubreaks-linjalle. Brianin aitous ja antautuminen musiikille näkyi varmaan takariviin asti, ja kun oli vielä niin OIKEESTI rento ja mukava kaveri (Juskalle ISO kiitos meetin järkkäämisestä), niin ei voi kuin antaa isosti respektiä. Ei voi olla pettynyt, vaikkei itku tullutkaan Flaming Junen aikana tai taju lähtenyt jostain uudesta biisistä (joista varsinkin yks oli ihan törkeen hyvä.)

Orkidea soitti upeaa musaa. Lopun megamixit oli aika nannaa. Valitettavasti jalat eivät enää oikein jaksaneet tanssimista... no Sinnerin aikana oli pakko mennä yrittämään, mut sitähän ei kuultukaan kokonaan.

Soundi, valot (ja niiden ohjaus), screenit, esitanssijat, baaritiskit ja ihan kaikki toimivat 100%. Valtavan ammattitaitoisella otteella pidetyt bileet, BT oli syystäkin otettu.

It does not get better than this. Until next time?
AlexS

Posts: 1,389

#659 • • AlexS kummasetä

nuance, 19.4.2009 19:16:
komiat ruudut! suoristettu peukalo. nenässä.


hei alaston junkka-dj, giev biisilistaa.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

ville

Posts: 3,780

#660 • • Edited ville olen oikeasti ujo

mikke, 19.4.2009 19:30:
Siis mitä vittua, Orkideahan soitti varmaan reippainta ja menevintä trancesaundia mitä mä oon ikinä siltä kuullu... Ei tosin niin kauhean juustoista ihqkiksua vaan hieman tummempaa saundia (loppua kohden toki hieman vaalentuen) mut yhtä kaikki, kuitenkin paukuttavaa trancea, niinku tolla slotilla pitää soittaakin. En kyl oikeesti tajuu mitä helvettii sen ois sit pitäny soittaa.



Vähän kyl komppaan.

Täällä monet sanoo, että päälavalla tuli "progea" wtf? Kuulin kunnaria, bt:ä ja orkideaa ja progea ei tuolla lavalla soinut yhtään biisiä. Pääosin aika full-on trancea ja välillä myös aika ihkuvokaaleja.

Joskus menneinä vuosina päälavalla on vikana soittanut joku proteus & neon. Jos tuli olo, että päälava tyhjeni ennen loppua nyt, niin kannattaa muistella pari vuotta taaksepäin kun pääsali oli kirjaimellisesti puolityhjä vikan polkka-artistin aikana.

Ehkä laserpoint kerää yleisöksi suht paljon polkkaporukkaa, jolla kaikki muu paitsi överipitsattu kiksu tai polkka on "progea" ja kun tällä kertaa polkkapuoli oli suht pienessä salissa, tulee valituksia lineupista.

Omasta puolestani ehkä parhammat 2.5h mitä suurissa bileissä on koskaan lopussa ollut musiikin puolesta.