.LABYRINTH // LASERPOINT 18.4.2009 @ Helsinki

947 posts, 48 pages, 249,394 views

Riku

Posts: 3,187

#122 • • Riku The Little Prince

Fatt Fukk, 17.1.2009 19:24:
lainaan vanhaa intialaista sanontaa: "yksi lehmä ei anna kahdelle perheelle elantoa."

Jos täs ois kyse lehmästä. mä en huutais !!! Edelleen, näkökantakysymys kai, mut muuten... Nyt tai ei koskaan. Ne joita ei kiinnosta, ei maksa lippua, mut henkkoht mä kyllä pistäisin suurinpiirtein sieluni pantiks et pääsisin tänne. Tää on Se Yks.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

tomii

Posts: 3,594

#123 • • tomii kallion herttua

jjkobsson, 17.1.2009 12:54:
---
mikke, 17.1.2009 12:13:
BT ? <3

---


Kyllä mäkin veikkaisin BT:tä, mies ei ole tainnut käydä vielä Suomessa ja keikkailee pääosin jenkeissä. BT olis kyllä varsin *sydän*

(Thomas voi olla vaiti ja jättää puheet BT:n miksaustaitojen puutteesta pois *vink*).



BT:n tuotanto on kyl nykyään päässyt väsähtämään, ainakin mun mielestä. Toi jannu olis pitäny ehdottomasti roudata tänne vuosia sitten jo, mut... no kait tää olisi silti parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Jos soittelis vanhempaa tuotantoa, niin varmaan tulisin housuihini. :) Mut mut... varmaan tuun mestoille silti, jos tää jäbä tuodaan Suomeen, vaikken enää sen nykytuotannosta lämpeäkään läheskään samoissa mittasuhteissa kuin ennen. No mut odotellaan infoja, että kuka sieltä nyt sitten oikeasti tulee. :P BT kyl sopisi tohon "ei ole ollut Suomessa, eikä tule" -läppään ja Laserpointin yleiseen sounditarjontaan aika hyvin.

--
reivaan kunnes kuolen

djputte

Posts: 578

#124 • • djputte Techmu

tomii, 18.1.2009 22:31:
---
jjkobsson, 17.1.2009 12:54:
---
mikke, 17.1.2009 12:13:
BT ? <3

---


Kyllä mäkin veikkaisin BT:tä, mies ei ole tainnut käydä vielä Suomessa ja keikkailee pääosin jenkeissä. BT olis kyllä varsin *sydän*

(Thomas voi olla vaiti ja jättää puheet BT:n miksaustaitojen puutteesta pois *vink*).

---


BT:n tuotanto on kyl nykyään päässyt väsähtämään, ainakin mun mielestä. Toi jannu olis pitäny ehdottomasti roudata tänne vuosia sitten jo, mut... no kait tää olisi silti parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Jos soittelis vanhempaa tuotantoa, niin varmaan tulisin housuihini. :) Mut mut... varmaan tuun mestoille silti, jos tää jäbä tuodaan Suomeen, vaikken enää sen nykytuotannosta lämpeäkään läheskään samoissa mittasuhteissa kuin ennen. No mut odotellaan infoja, että kuka sieltä nyt sitten oikeasti tulee. :P BT kyl sopisi tohon "ei ole ollut Suomessa, eikä tule" -läppään ja Laserpointin yleiseen sounditarjontaan aika hyvin.



Vähän samoja mietteitä itselläni. Mielenkiintoinen artisti joka tapauksessa ja ihan mielenkiintoista olisi nähdä livenä, vaikka tälleen muutaman vuoden myöhässäkin :)

Gareth Emery olisi mielestäni trance-nimistä mielenkiintoinen ja freesi tapaus, jonka mielelläni itse näkisin joskus Laserpointin line-upissa.
AlexS

Posts: 1,389

#125 • • AlexS kummasetä
BT:tähän tässä on sivuunkirjoittanutkin ruinannut jo jokusen vuoden. Muistelen vaan että mr. BT:llä oli aika muikea keikkapalkkio+sivukustannukset...mutta jospa se sieltä putkahtaisi :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

hrdkvr

Posts: 3,929

#126 • • hrdkvr KURGO
toivotaan että lineupista löytyis:


yksi 2007-2008 parhaista artisteista carl b
legendaarisimmista signum
yllättävimmistä kryzstof chochlow

--
-keep it hard-

sts

Posts: 7,969

#127 • • sts Sama pyynti aitta!

Pauli Huhtiniemi, 19.1.2009 13:31:
Gareth Emery olisi mielestäni trance-nimistä mielenkiintoinen ja freesi tapaus, jonka mielelläni itse näkisin joskus Laserpointin line-upissa.



Emeryhän on käynyt suomessa jo kiljoona kertaa :)
Mumuli

Posts: 28

#129 • • Mumuli UG-///
Basshunter rokkais kans

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

dj upi

Posts: 1,835

#130 • • dj upi
Ehkä Noel Sanger?
djputte

Posts: 578

#131 • • djputte Techmu

sts, 19.1.2009 14:21:
---
Pauli Huhtiniemi, 19.1.2009 13:31:
Gareth Emery olisi mielestäni trance-nimistä mielenkiintoinen ja freesi tapaus, jonka mielelläni itse näkisin joskus Laserpointin line-upissa.

---


Emeryhän on käynyt suomessa jo kiljoona kertaa :)



Mulla tuli mieleen vain toi taannoinen Turun keikka :) Enivei, kyseessä on yksi harvoista nykypäivän trance-ukoista, joka itseäni kiinnostaisi nähdä keikalla.
villelope

Posts: 2,846

#133 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Pauli Huhtiniemi, 19.1.2009 15:39:
---
sts, 19.1.2009 14:21:
---
Pauli Huhtiniemi, 19.1.2009 13:31:
Gareth Emery olisi mielestäni trance-nimistä mielenkiintoinen ja freesi tapaus, jonka mielelläni itse näkisin joskus Laserpointin line-upissa.

---


Emeryhän on käynyt suomessa jo kiljoona kertaa :)

---


Mulla tuli mieleen vain toi taannoinen Turun keikka :) Enivei, kyseessä on yksi harvoista nykypäivän trance-ukoista, joka itseäni kiinnostaisi nähdä keikalla.


+ mies piipahti Tampereella kertaalleen ennen Turun reissua.

Mut joka tapauksessa äärimmäisen mielenkiintoinen nimi ja tulee varmasti nousemaan DJ Magin listoilla vielä jatkossakin.
nomic

Posts: 4,120

#135 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Petteri Järvinen tulee selittämään tietoturvasta särön läpi!
sts

Posts: 7,969

#136 • • sts Sama pyynti aitta!

nomic, 19.1.2009 16:51:
Petteri Järvinen tulee selittämään tietoturvasta särön läpi!



Eiks petteri järvisen internetin korjailut oo vähä viimevuosikymmenen juttui.