.LABYRINTH // LASERPOINT 18.4.2009 @ Helsinki

947 posts, 48 pages, 249,714 views

ville

Posts: 3,780

#162 • • ville olen oikeasti ujo
Niin täällä...

BT tahdeissa kuitenkin tämä yhä jatkuva kiksu-ura aloitettu ja vielä ei loppua näy *pepsodent*

Kulttuuriteko!
jjkobsson

Posts: 959

#164 • • jjkobsson
Täällä varmasti.

Pitääkin iskeä Bt:n Live At Two Tribes, Melbourne Park [07.03.2004] soimaan *sydän*

--
||jjkobsson||

Nikke

Posts: 881

#166 • • Edited Nikke Robodisco / Techmu
oh BT <3 Loistavaa. Pakko päästä kattomaan.

Minkähälaista settä tulee. Vanhoja kiksuja vai This Binary Universe-tyyppistä. Diggaan kyl molemmista, että eiköhän joka tapauksessa hyvää saundia!

nojoo youtubesta vähä tsekkailin. Imeisesti kiksumpaa saundia. Kelpaa tällä kertaa :))

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

Avatar
#167 • • Edited Sunshine^82 Guest
Jee! *jiihaa*

BT - Flaming June *nuotti* *tanssittel*
Wolverine

Posts: 1,860

#168 • • Wolverine
ooh aah. Kaks pitää nähdä vielä ennen kuolemaa, BT ja PvD. Tässä tulee sit toinen nähtyä, täydellistä.
Timce

Posts: 5,381

#169 • • Timce
Minkämoinen setti pitäis ladata (Ehkä jopa linkki?) jos haluaa kuulla soundia, jota BT tulee soittamaan Labyissa?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

tomii

Posts: 3,594

#170 • • Edited tomii kallion herttua

Nikke, 20.1.2009 17:24:
oh BT <3 Loistavaa. Pakko päästä kattomaan.

Minkähälaista settä tulee. Vanhoja kiksuja vai This Binary Universe-tyyppistä. Diggaan kyl molemmista, että eiköhän joka tapauksessa hyvää saundia!

nojoo youtubesta vähä tsekkailin. Imeisesti kiksumpaa saundia. Kelpaa tällä kertaa :))



Joo toivottavasti niitä vanhoja ja menevämpiä ralleja. Eiköhän toi kaikki takuuvarmat tanssilattianräjäyttäjät soita. :) Mun puolesta vois vaikka vaan pistää suoraan cd-pesään Movement In Still Lifen (omasta mielestä yksi parhaista albumi-kokonaisuuksista konemusiikin saralla) ja antaa tulla alusta loppuun ;D

Mut joo muakin kiinnostais, onks tää live vai dj-keikka... *ding*

--
reivaan kunnes kuolen

akir0

Posts: 2,554

#171 • • akir0 idleRPG champion 2009
Eikai voi missata, sit onki käytännössä kaikki kiksu-starat nähty!
mikko a

Posts: 253

#172 • • mikko a further
BT tuli nähtyä viime keväänä Miamin Ultra Music Festivalissa, ja on kyllä pakko sanoa että olin hieman pettynyt. Esiintyminen oli enemmän showpainotteinen yleisönhuudatuskeikka, livevedosta ei kyllä mitään tietoa. Biisit oli toki paljolti sitä "wanhaa hyvää soundia" joka pelasti setistä paljon..

Mutta kaikkinensa on varmasti Laserpoint yks niitä vuoden kohokohtia ainakin tuotannon tason, puitteiden ja yleisen fiiliksen osalta. Joutuu myös melko varmasti tukemaan tämän vuoden eventtiä.
Anu

Posts: 158

#173 • • Anu
Eiköhän se oo lähdettävä lippukauppaan...! *pepsodent*
jansqu

Posts: 143

#174 • • jansqu
Voi namppanam!! *sydän*

Nyt se sit vihdoinkin tapahtuu, ihanaa, että BT:n näkee täällä Suomen kamaralla, niin ei tartte lähtee kauaksi. Kiitos siitä jo nyt! *aplodit*
Tänne tullaan vaikka mikä olis. *jiihaa*

--
Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään?

UnityF

Posts: 15,721

#176 • • UnityF joo just se
*plur* NO HUH HUH!!! *plur*

Tsiisus miten maukas line-up, just niin mun makuun *super**jiihaa*

Tää on sellainen tapahtuma et muksu laitetaan hoitoon ja itse lähdetään hippamaan, näitä ei vaan voi missaa mistään syystä.


*super**tanssittel**tanssittel**tanssittel*
unoha

Posts: 929

#178 • • unoha Lti-/UG Collective
Leo Laker*aplodit*

--
Never Quit !

atsu

Posts: 173

#179 • • atsu
Mä olen NIIIIIN täpinöissä line upista, bt on kyl uus tuttavuus mut sitäkin mielenkiintoisempi :) Ei muuta ku tietoa kaivamaan ja vaatetusta miettimään vuoden kohokohtaan :)
Daniel Braun

Posts: 1,626

#180 • • Daniel Braun wednesday?
Ohoh.
Kyllä on melkolailla katsastamisen arvoinen pääartisti :)