.LABYRINTH // LASERPOINT 18.4.2009 @ Helsinki

947 posts, 48 pages, 246,882 views

Jone

Posts: 8,258

#201 • • Jone Archibald Haddock
Tää on nyt vähän sama kuin kuuntelisi kesän festareita analysoivan tyypin puheita siitä kuinka jollekin tietylle festarille ei kyllä voi mennä kun niillä ei oo edes RHCP:tä esiintymässä. Kesällä tää sama tyyppi sitten kuitenkin on ko. festarilla eikä tuhannen bissepäreissään edes poistu camping-alueelta.

Ei mul muuta.

*piis*
MRC

Posts: 1,346

#202 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Tapi, 21.1.2009 11:05:
---
MRC, 21.1.2009 08:28:
---
hrdkvr, 21.1.2009 07:53:
oliko tässä nyt sit kaikki?


---


---

Kamoon, onhan BT ehkä merkittävin nykyaikaisen trancen pioneereista, jonka tuotannoista on saanut vaikutteita about kaikki merkittävimmät trance-nimet. Lisäksi BT keikkailee jenkkien ulkopuolella harvakseltaan, joten onhan tää koko Euroopan mittakaavassa varsin merkittävä juttu ja sopii mahtavasti yheen Labyrinthin kanssa.

Ja niitä legendaarisia biisejä on ehkä albumillisen verran. :D


No ei sillä oo mun mielestä ku kaks hyvää biisi. Ja nekin on tehty featurena jonku muun artistin kanssa.
BT Ft Jan Johnston - Remember
DJ Tiesto ft BT - Love Comes Again

Flaming June on ihan ok mut ei mikään tajunnan räjäyttävä kipale kummiskaan.
Mun mielestä Super8&Tabilla on huomattavasti kovempia biisejä ku BT:llä.

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Individual

Posts: 10,942

#203 • • Individual HYPNO!
Vaikka tää nyt menee ehkä taas vänkäämiseksi klubarin epävirallisen megabilekriitikon kanssa (liekö se mitä haettiinkin), niin tästä voi jokainen tarkistaa, että mitä se BT on tehnyt.

BT
Mumuli

Posts: 28

#205 • • Mumuli UG-///
Jos ei kiinnosta niin aina voi miettiä muuta vaihtoehtoa kuten mennä kuunteleen katri helenaa

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

kosmo

Posts: 759

#206 • • kosmo TJH87

MRC, 21.1.2009 11:43:
---

No ei sillä oo mun mielestä ku kaks hyvää biisi. Ja nekin on tehty featurena jonku muun artistin kanssa.
BT Ft Jan Johnston - Remember
DJ Tiesto ft BT - Love Comes Again



mun mielestä ainakin albumillinen. Noi mainitsemasi trancepophitit ei oo ihan omia suosikkeja... eli listataanpa parit omaan mieleen kolisseet raidat:

Madskillz - Mic Chekka
Godspeed
Smartbomb
Somnambulist
Knowledge Of Self
Good Morning Kaia
1.618
The Force Of Gravity
Movement In Still Life
Blue Skies

tossa nyt ekat 5 minuutin aikana mieleen tulleet... jäihän tosta vielä pois vaikka mitä!
domi

Posts: 7,069

#207 • • domi Työn sankari.
Mun mielestä tämä thread aihettaa hillittömiä naurunpurskahduksia joka kerta kun nimimerkki MRC postaa tänne jotain.
sts

Posts: 7,969

#208 • • sts Sama pyynti aitta!

Mumuli, 21.1.2009 12:19:
Jos ei kiinnosta niin aina voi miettiä muuta vaihtoehtoa kuten mennä kuunteleen katri helenaa



Kannatan, mä ostan liput! Läheks mukaan?
MRC

Posts: 1,346

#209 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

kosmo, 21.1.2009 12:21:
---
MRC, 21.1.2009 11:43:
---

No ei sillä oo mun mielestä ku kaks hyvää biisi. Ja nekin on tehty featurena jonku muun artistin kanssa.
BT Ft Jan Johnston - Remember
DJ Tiesto ft BT - Love Comes Again


---


mun mielestä ainakin albumillinen. Noi mainitsemasi trancepophitit ei oo ihan omia suosikkeja... eli listataanpa parit omaan mieleen kolisseet raidat:

Madskillz - Mic Chekka
Godspeed
Smartbomb
Somnambulist
Knowledge Of Self
Good Morning Kaia
1.618
The Force Of Gravity
Movement In Still Life
Blue Skies

tossa nyt ekat 5 minuutin aikana mieleen tulleet... jäihän tosta vielä pois vaikka mitä!



BT - Somnambulist (Simply Being Loved) (Mark Norman Remix)
on aika jeez biisi. Pääs unohtuu :)
Ei oo tarkoitus väheksyä järkkäreiden taitoa järjestää bileitä mut mun mielestä toi illan pää artisti ei oo niin iso nimi ku hype anto ymmärtää IMO.
Mut tosiaan joo
ei oo helppoo saada tässä metalli musiikin luvatussa maassa kolmea tuhatta ihmistä paikan päälle kuuntelemaan konemusaa joten isot respektit LABYRINTH // LASERPOINT posselle.
PS
Leo Laker oli aika kova veto ;)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Mumuli

Posts: 28

#210 • • Mumuli UG-///

sts, 21.1.2009 12:33:
---
Mumuli, 21.1.2009 12:19:
Jos ei kiinnosta niin aina voi miettiä muuta vaihtoehtoa kuten mennä kuunteleen katri helenaa

---


Kannatan, mä ostan liput! Läheks mukaan?



Ehrottomasti

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

m1kk3

Posts: 5,560

#211 • • Edited m1kk3 no-life

MRC, 21.1.2009 12:37:
Ei oo tarkoitus väheksyä järkkäreiden taitoa järjestää bileitä mut mun mielestä toi illan pää artisti ei oo niin iso nimi ku hype anto ymmärtää IMO.


No ei varmaan ole jos pääasiassa kuuntelee jotain hardcorea. Sulle varmaan mieleinen pääesiintyjä olis ollu joku iso hc-nimi. Valitettavasti tuota musiikkia ei täällä kovin moni kuuntele (enkä kyllä ihmettele) joten se siitä. Jos tietäisit kuinka helvetin vaikeaa BT on ollu saada Suomeen ja yleensä koko Eurooppaan niin ehkä arvostaisit enemmän. Ja kyllä BT tosiaan on aivan helvetin iso nimi, yksi trance-musiikin pioneereja ja elävä legenda. Ehkä sun vaan pitäis tyytyä kuuntelemaan sitä Angerfistiä laput silmillä.

En mäkään tule teidän Angerfist-threadiin naureskelemaan et "etteks te parempaan pystyny?", vaikken ole koko tyypistä juuri koskaan kuullutkaan (koska en ole perehtynyt hc-maailmaan, niinkuin et sinäkään selkeästi trancemusiikin historiaan) enkä välitäkään kuulla.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Aztee

Posts: 686

#212 • • Aztee
Leo Laker o/ <3
OlliS

Posts: 3,999

#213 • • OlliS Further
BT on todennäköisesti vaikuttanut eniten nykyaikaisen elektronisen ja erityisen trancen kehittymiseen tekemällä huikean määrän sampleja ja saundeja ITSE, joita muut käyttävät. Ja mitä tulee miehen musiikilliseen lahjakkuuteen, en Marc Mitchellin ohella toista yhtä kovaa säveltäjää elektronisessa musiikissa pysty nimeämään.

Tässä suosikkeja BT:ltä:

Godspeed
Blue Skies
Flaming June
Dreaming
Remember
Mercury & Solace (yksi omista suosikkibiiseistä ikinä)
Namistai
Satellite

ja uudempaa saundia:

All That Makes Us Human Continues
Good Morning Kaia

*sydän*
MRC

Posts: 1,346

#214 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

mikke, 21.1.2009 12:47:
---
MRC, 21.1.2009 12:37:
Ei oo tarkoitus väheksyä järkkäreiden taitoa järjestää bileitä mut mun mielestä toi illan pää artisti ei oo niin iso nimi ku hype anto ymmärtää IMO.

---

No ei varmaan ole jos pääasiassa kuuntelee jotain hardcorea. Sulle varmaan mieleinen pääesiintyjä olis ollu joku iso hc-nimi. Valitettavasti tuota musiikkia ei täällä kovin moni kuuntele (enkä kyllä ihmettele) joten se siitä. Jos tietäisit kuinka helvetin vaikeaa BT on ollu saada Suomeen ja yleensä koko Eurooppaan niin ehkä arvostaisit enemmän. Ja kyllä BT tosiaan on aivan helvetin iso nimi, yksi trance-musiikin pioneereja ja elävä legenda. Ehkä sun vaan pitäis tyytyä kuuntelemaan sitä Angerfistiä laput silmillä.

En mäkään tule teidän Angerfist-threadiin naureskelemaan et "etteks te parempaan pystyny?", vaikken ole koko tyypistä juuri koskaan kuullutkaan (koska en ole perehtynyt hc-maailmaan, niinkuin et sinäkään selkeästi trancemusiikin historiaan) enkä välitäkään kuulla.



Mulle mielesin pääesiintyjä ois ollu PVD. Ja totta mä en enää juuri muuta kuuntele ku hooceeta ja tää johtuu siitä et vuoden 2005 jälkeen julkaistut hyvät trance biisit on kahden käden sormilla laskettavissa. Sitä ennen Trance oli mulle se juttu. En muuta juuri kuunnellut.
Ja mitä tuohon angeriin tulee niin tällä hetkellä hän on oman genrensä kuumin nimi.
Voiko BT:stä sanoa samaa?

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Mumuli

Posts: 28

#215 • • Mumuli UG-///
Voin todeta että MRC on tällä hetkellä klubituksen kuumin juttu

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

m1kk3

Posts: 5,560

#217 • • m1kk3 no-life

MRC, 21.1.2009 13:06:
Ja mitä tuohon angeriin tulee niin tällä hetkellä hän on oman genrensä kuumin nimi.
Voiko BT:stä sanoa samaa?


Ei varmaankaan. BT on ns. aina muodissa ;) Pitäiskö Suomeen tuoda aina vaan niitä artisteja jotka on just sillä hetkellä kuumia ? Tolla perusteella esim. PvD ei olis ollu sen parempi buukkaus koska eihän hänkään ole tällä hetkellä erityisen kuuma nimi, vaan legenda ja aina tasaisen kuuma niinkuin BT:kin. Tää on Suomessa jotain todella ainutlaatuista ja ehkä ainutkertaista, saada vuosien odottelun jälkeen yksi trancelegendoista Suomeen. Siinä mielessä hype on ollut ihan ansaittua.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

kosmo

Posts: 759

#218 • • kosmo TJH87

MRC, 21.1.2009 13:06:
---


Mulle mielesin pääesiintyjä ois ollu PVD.



Eihän PVD:llä oo ku yks hitti, for an angel vai mikä se oli? BT:llä niitä oli sentään kaks! Tiestolla ei yhtään ja armin on täällä joka kuukaus!... hei kamoon, BT on tehny muutaki ku tylsää kiksua trollolloo :)
Andy

Posts: 1,019

#220 • • Andy
..ku joku puhu siitä että tää mies on enää sellanen lavashowjuttu vaan.. :j

&feature=related

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT