.LABYRINTH // LASERPOINT 18.4.2009 @ Helsinki

947 posts, 48 pages, 249,188 views

ville

Posts: 3,780

#241 • • ville olen oikeasti ujo

petraxx, 22.1.2009 19:08:
Uudet tuttavuudet on tietysti aina tervetulleita, mutta jostain syystä Suomessa tuntuu olevan aika yleinen ajattelutapa se, että samaa ulkomaalaista DJ:tä ei ole enää mitään syytä mennä katsomaan uudestaan, vaikka olisi edellisellä kerralla viihtynytkin.



Kyllä uudestaan tulee mentyä, mut kyse on siitä, että jos jotain nimeä ei ole koskaan tuotu suomeen, ensimmäinen kerta on kuitenkin snadisti spessu. Tästä syystä on mukava nähdä, että pääesiintyjänä on BT, eikä esim dyk.
C-Hill

Posts: 1,141

#242 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
Laptop Symphonya Seattlesta viime toukokuussa :


Yllättävän trancepainotteista, vaikka välillä olen lueskellut keikkaraporteista että meininki on ollut aika mash-uppia rockin, breaksin ja tanssimusan väliltä. No, katotaan mitä tuleman pitää... tolla keikalla taisi kyllä BT:n jälkeen vetää Tiësto, joten se selittäis trancemenon. Mun puolesta sais Helsingis avata vaikkapa Fibonacci Sequencella :
CTW

Posts: 5

#243 • • Edited CTW
Keikkapäivämäärä hässäkkä Lontoo / Helsinski nyt korjattu saitilla jossa se oli väärin.

Tätä biisiä ei sovi unohtaa BT:n tuotannosta. Löytyy Jaaappanian MISL 2CD julkaisulta ja BT:n Rare & Remixed kokoelmalta:

BT ft Jan Johnston - Sunblind
tomii

Posts: 3,594

#244 • • tomii kallion herttua

C-Hill, 22.1.2009 20:14:
Mun puolesta sais Helsingis avata vaikkapa Fibonacci Sequencella :




Mun puolesta saisi kanssa, ihan törkeen kova biisi. *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

US together

Posts: 147

#245 • • US together Redneck
ei tämä nyt kyllä ihan lunastanut suurta hypetystä.
no godspeed on hyvä biisi. pietari ja leo laker rocks.
viimevuonna jossain kaapelibileissä viihdyin playstationia
pelaten, täällä ei taida konsoleita olla, toivottavasti on
sitten jotain muuta ohjelmaa ettei nukkumatti hae.

--
God Bless America

Fakap

Posts: 49

#247 • • Fakap Full-on hands-up massive banging epic trance -fani
BT:llä on vissiin aika iso osuus playlisteista omia biisejä? Kyllähän toi olisi kiva kerrankin nähdä livenä, tosin sellaisen Emotional Technology-matskun takia en kyllä Laserpoint-lippua osta. Mutta noi ikivihreät kiksut toimis varmaan livenä loistavasti. Ja tietysti autotune-kertsejä ois hauska laulaa mukana kiksusormet ilmassa. *jiihaa*
ezzy

Posts: 8,060

#248 • • Edited ezzy Droid-pappa

Fakap, 27.1.2009 19:38:
BT:llä on vissiin aika iso osuus playlisteista omia biisejä? Kyllähän toi olisi kiva kerrankin nähdä livenä, tosin sellaisen Emotional Technology-matskun takia en kyllä Laserpoint-lippua osta. Mutta noi ikivihreät kiksut toimis varmaan livenä loistavasti. Ja tietysti autotune-kertsejä ois hauska laulaa mukana kiksusormet ilmassa. *jiihaa*



Mitään sen playlisteistä tietämättä, niin tietääkseni BT vetää enemmän livesettejä kuin DJ-keikkoja, siksi sen nimitykset MixMag jne DJ top-listoille onkin herättänyt huvitusta.

ja eiköhän siltä löydy niin helvetisti remixejä, että "omat" biisit tuskin on ihan pääosassakaan. Jotenkin veikkaan ettei 90-luvun kiksupläjäystä tulla näkemään, ehkä muutama klasari löytyy vielä soittolistalta. Tapahtuman järjestäjä voinee tietty vaikuttaa tähän, evt.

186.jpg
Esa

Posts: 947

#249 • • Esa
Forward (for)ever, backward never...
speukka

Posts: 335

#250 • • Edited speukka

ezzy, 27.1.2009 19:45:
---
Mitään sen playlisteistä tietämättä, niin tietääkseni BT vetää enemmän livesettejä kuin DJ-keikkoja, siksi sen nimitykset MixMag jne DJ top-listoille onkin herättänyt huvitusta.



No silloin kun se DJ Mag listoille ensimmäisen kerran meni, se ei soittanut käsittääkseni ollenkaan, joka aikaansai tuon huvituksen. :)
Sen jälkeen on kyllä soittanut DJ-settejä muodossa tai toisessa. Ilmeisesti sadellut pyyntöjä sen verran, ettei malttanut jättää välistä.
Whiteout

Posts: 47

#251 • • Whiteout
LASERPOINT VIDEO JULKAISTU

Ensimmäinen videokokoelma vuosien 2007 ja 2008 Laserpoint -tapahtumista on julkaistu. Kolmeminuuttiselta videolta löytyvät mm. Super8 & Tab, Matt Hardwick sekä Orkidea. Katso video alla olevassa osoitteessa:

http://www.labyrinth.fi/video.shtml


LASERPOINT VIDEO COMPILATION RELEASED

The first video compilation from the Laserpoint 2007 and 2008 events has been released. The three minute video features DJ's Super8 & Tab, Matt Hardwick and Orkidea. Watch the video by clicking the link below:

http://www.labyrinth.fi/video.shtml
Sampson

Posts: 634

#252 • • Sampson Bujashaka
Mikähän tilanne on Laserpointin lippujen kanssa? Kuinkahan kiire näiden hankkimisessa on...

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

sts

Posts: 7,969

#254 • • sts Sama pyynti aitta!

orkidea, 10.2.2009 16:46:
BT-fiilistelyä:

http://www.djorkidea.com/2009/02/bt-headlining-laserpointlabyrinth-in-helsinki/



loppuuko toi tarkoituksella tollee: "This year looks like a special one regarding foreign EDM guests we’re getting to Helsinki. One definite highlight is BT’s performance at Laserpoint/Labyrinth event at Kaapelitehdas on 18th of April 2009. Others being DJ Alfredo at Pacifique, while I’ve heard some pretty amazing n"
orkidea

Posts: 771

#255 • • orkidea

sts, 10.2.2009 17:09:
---
orkidea, 10.2.2009 16:46:
BT-fiilistelyä:

http://www.djorkidea.com/2009/02/bt-headlining-laserpointlabyrinth-in-helsinki/

---


loppuuko toi tarkoituksella tollee: "This year looks like a special one regarding foreign EDM guests we’re getting to Helsinki. One definite highlight is BT’s performance at Laserpoint/Labyrinth event at Kaapelitehdas on 18th of April 2009. Others being DJ Alfredo at Pacifique, while I’ve heard some pretty amazing n"



No voi LOL ei tod=D Nyt on fiksattu vähän informatiivisempaan ja vähemmän kryptiseen muotoon. WordPress bugaili ilmeisesti...
sts

Posts: 7,969

#256 • • sts Sama pyynti aitta!

orkidea, 10.2.2009 21:50:
No voi LOL ei tod=D Nyt on fiksattu vähän informatiivisempaan ja vähemmän kryptiseen muotoon. WordPress bugaili ilmeisesti...



Noni nyt näyttää jo paremmalta :D
Snaggo

Posts: 1,147

#257 • • Snaggo ;__;
Voi lol, miten tää laserpoint osuu joka perhanan vuos samalle viikonlopulle kesäduunipaikan koulutuksen kanssa? Taas tulee kärsittyä hitonmoisesta nukahtelusta siellä :D

--
bojoing.

Riku

Posts: 3,187

#258 • • Edited Riku The Little Prince

MRC, 21.1.2009 13:06:
Mulle mielesin pääesiintyjä ois ollu PVD. Ja totta mä en enää juuri muuta kuuntele ku hooceeta ja tää johtuu siitä et vuoden 2005 jälkeen julkaistut hyvät trance biisit on kahden käden sormilla laskettavissa. Sitä ennen Trance oli mulle se juttu. En muuta juuri kuunnellut.
Ja mitä tuohon angeriin tulee niin tällä hetkellä hän on oman genrensä kuumin nimi.
Voiko BT:stä sanoa samaa?

Nyt kun luin topiccii täs uusiks, enkä ollu tähän kommentoinu, niin kyllä mä voin omasta puolestani sanoo et oishan esim joku Rob Gee mulle kova juttu sen skenen osalta, vaikka mun aktiivisista HC-vuosista alkaa vähitellen olee jo 15v aikaa. Onhan sekin siellä legenda, mut kyllä BT on siihen verrattuna vielä legendaarisempi ja suurempi stara.

UzU, 21.1.2009 14:17:
ps. lol @ 2005. Eiks yleensä tosi kaverit puhut että transe oli hyvää vielä 2002 tms..

1999 ;) Vaikka onhan se nyt nyt viime vuosina menny taas vähän takasin parempaan suuntaan kun on tullu vähän enemmän diipimpää matskua, ja sekin skene on päässy ja jakautunu sieltä pahimmista radiohittivuosista taas myös vähän muuhun suuntaan ainakin tietyltä osalta.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

kinderi

Posts: 1,783

#259 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Jotain paljon isompaa odotin taas,ja tällä kertaa jätänkin ihan suosiolla väliin nämä kemut..
Kaikki lineupissa olevat kiinnostavat soittajat kun näen paljon halvemmallakin ja paljon paremmissa bileissä *piis*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*