Ei mul muuta.

947 posts, 48 pages, 258,441 views
Tapi, 21.1.2009 11:05:
---
MRC, 21.1.2009 08:28:
---
hrdkvr, 21.1.2009 07:53:
oliko tässä nyt sit kaikki?
---
---
Kamoon, onhan BT ehkä merkittävin nykyaikaisen trancen pioneereista, jonka tuotannoista on saanut vaikutteita about kaikki merkittävimmät trance-nimet. Lisäksi BT keikkailee jenkkien ulkopuolella harvakseltaan, joten onhan tää koko Euroopan mittakaavassa varsin merkittävä juttu ja sopii mahtavasti yheen Labyrinthin kanssa.
Ja niitä legendaarisia biisejä on ehkä albumillisen verran. :D
MRC, 21.1.2009 11:43:
---
No ei sillä oo mun mielestä ku kaks hyvää biisi. Ja nekin on tehty featurena jonku muun artistin kanssa.
BT Ft Jan Johnston - Remember
DJ Tiesto ft BT - Love Comes Again
Mumuli, 21.1.2009 12:19:
Jos ei kiinnosta niin aina voi miettiä muuta vaihtoehtoa kuten mennä kuunteleen katri helenaa
kosmo, 21.1.2009 12:21:
---
MRC, 21.1.2009 11:43:
---
No ei sillä oo mun mielestä ku kaks hyvää biisi. Ja nekin on tehty featurena jonku muun artistin kanssa.
BT Ft Jan Johnston - Remember
DJ Tiesto ft BT - Love Comes Again
---
mun mielestä ainakin albumillinen. Noi mainitsemasi trancepophitit ei oo ihan omia suosikkeja... eli listataanpa parit omaan mieleen kolisseet raidat:
Madskillz - Mic Chekka
Godspeed
Smartbomb
Somnambulist
Knowledge Of Self
Good Morning Kaia
1.618
The Force Of Gravity
Movement In Still Life
Blue Skies
tossa nyt ekat 5 minuutin aikana mieleen tulleet... jäihän tosta vielä pois vaikka mitä!
sts, 21.1.2009 12:33:
---
Mumuli, 21.1.2009 12:19:
Jos ei kiinnosta niin aina voi miettiä muuta vaihtoehtoa kuten mennä kuunteleen katri helenaa
---
Kannatan, mä ostan liput! Läheks mukaan?
MRC, 21.1.2009 12:37:
Ei oo tarkoitus väheksyä järkkäreiden taitoa järjestää bileitä mut mun mielestä toi illan pää artisti ei oo niin iso nimi ku hype anto ymmärtää IMO.
mikke, 21.1.2009 12:47:
---
MRC, 21.1.2009 12:37:
Ei oo tarkoitus väheksyä järkkäreiden taitoa järjestää bileitä mut mun mielestä toi illan pää artisti ei oo niin iso nimi ku hype anto ymmärtää IMO.
---
No ei varmaan ole jos pääasiassa kuuntelee jotain hardcorea. Sulle varmaan mieleinen pääesiintyjä olis ollu joku iso hc-nimi. Valitettavasti tuota musiikkia ei täällä kovin moni kuuntele (enkä kyllä ihmettele) joten se siitä. Jos tietäisit kuinka helvetin vaikeaa BT on ollu saada Suomeen ja yleensä koko Eurooppaan niin ehkä arvostaisit enemmän. Ja kyllä BT tosiaan on aivan helvetin iso nimi, yksi trance-musiikin pioneereja ja elävä legenda. Ehkä sun vaan pitäis tyytyä kuuntelemaan sitä Angerfistiä laput silmillä.
En mäkään tule teidän Angerfist-threadiin naureskelemaan et "etteks te parempaan pystyny?", vaikken ole koko tyypistä juuri koskaan kuullutkaan (koska en ole perehtynyt hc-maailmaan, niinkuin et sinäkään selkeästi trancemusiikin historiaan) enkä välitäkään kuulla.
Mumuli, 21.1.2009 13:07:
Voin todeta että MRC on tällä hetkellä klubituksen kuumin juttu
MRC, 21.1.2009 13:06:
Ja mitä tuohon angeriin tulee niin tällä hetkellä hän on oman genrensä kuumin nimi.
Voiko BT:stä sanoa samaa?
MRC, 21.1.2009 13:06:
---
Mulle mielesin pääesiintyjä ois ollu PVD.