.LABYRINTH // LASERPOINT 18.4.2009 @ Helsinki

947 posts, 48 pages, 249,182 views

Peltsi

Posts: 129

#581 • • Peltsi ElectroHead
Hyvät kinkerit, hyvät lasershowt, paaaaljon tuttuja ja tuntemattomia ketkä oli koko ajan hihasta nykäsemässä, että todella-mahtavan-über-hyvä maku jäi bileistä ! *pepsodent*

Pientä miinusta on tietenkin pakko antaa vähän niinkuin rakentevaksi palautteeksi, eli se ns. "hard-puoli" oli ehkä suoraan sanottuna p*rseestä kun se oli ängetty sinne pieneen koppiin jonka voi jokainen tuntea sanalla sauna. *poks* Että ois voinut olla esim. siellä missä se oli viime vuonna.

No mutta anyway, kiitokset kaikille Deejeille, kaikille kavereille, kaikille tuntemattomille, kaikille.
Hyvät bileet, saitte siitä taas kerran ikimuistosen. *enkeli*

--
*sydän* Melbourne Shuffle *sydän*

JasoX

Posts: 378

#582 • • JasoX Ruoska
Jep, sauna oli kyllä karmaiseva kokemus. Musa uppos hyvin ja olihan visuaalinenkin puoli kunnossa. Mutta tilaa ei sitten ollut yhtään missään, kunnon sillipurkkiefekti. Olis kaivannut vähintään 3 kertaa isompaa tilaa. Osalla tiskeistä ei annettu korkkeja ja joillain taas annettiin, onneksi itse sattui saamaan korkin pulloon. Olis ehkä kannattanut vähän verhoilla niitä rakennustelineitä, nyt oli aika karun näköistä. Mutta paljon oli tuttuja ja kavereita ^^ Kunnon sosiaalihuoraus tapahtuma, pitääkin ottaa tästä lähtien noi vaan semmosena et tulee tapaamaan tuttuja ja ottamaan humalaa.

--
heartbeat will never fade

UnityF

Posts: 15,721

#584 • • Edited UnityF joo just se
no oliko kivaa... NO TODELLAKIN! *super**sydän*


Mitä kerkesin tanssii:

+ Efo & Anton *plur*
+ Pietari, täydellistä *plur*
+ Neon & Proteus, mikä tungos *hikoil**plur*
+ BT *plur*
+ Orkidea *plur*

Ilta oli mitä mahtavin ja kiitos siitä kaikille ihanille joita kerkesin tapaamaan *hali*
Oli kyl todella ihanaa tulla pitkästä aikaa bileisiin, tungos oli odotettavissa joten se ei ees haittanu. Kaikki pelas hyvin, henkilökuntaa näytti olevan tarpeeksi ja paikalla oli ehkä maailman ihanimmat järjestyksenvalvojat. *hih*

+ Valot *pihkassa*
+ Laaserit, varsinkin polkkahuoneen piirtävä *pihkassa*
+ Pyrot *kuolaa*
+ Koko tapahtuma *super*


Kiitos labyrinth, laserpoint, Lauri & koko posse, kiitos dj:t, ystävät, tutut ja tuntemattomat,
teitte tästä illasta ikimuistoisen. *sydän*


Chasse you are the best *pus* & *pier* *pelle*
Nyt takas nukkumaan jalat on niiiiin muussia. *poks**nauru*





edit. kännykkä löytyny! Kiitos pojat. *sydän*


*piis**hymy**piis*
LisBeth

Posts: 14

#585 • • LisBeth
Ensimmäiset laserpointit koettu, ja niin nasta fiilis kyllä että!

Paikalla homma oli hoidettu mallikkaasti alusta loppuun. Tungokseen joutuu vaan varautumaan tollasen kokoluokan kekkereissä, mutta olin varautunut paljon pahempaan.

Valot oli kovaa settiä, junkkapuolella mieleen jäi laaseri, (muuta kun ei varsinaisesti siellä oikein kunnolla näkynytkään) ja pääareenalla laaserit, valot ja pyrot oli todellinen kokemus.
Musiikillisia ahaa-elämyksiä tuli koettua: Infekto oli mulle illan yllättäjä, setti pisti hymyilyttämään ja jalan vipattamaan! *hih*
BT rokkas niiiin kovin, ja Orkidean setti toimi, harmi vaan että loppua myöten jalat meinas hyytyä.

Summa summarum; iso KIITOS, ja oli yhdet elämäni parhaista bileistä! *plur*
Avatar
#586 • • Säty Guest
Oli erittäin kivat pippalot! :D
Tuli tanssittua aika paljon ja seurusteltua frendien kans.

Erityis kiitos "herra täydelliselle" :D :D:)
Cyzada

Posts: 11

#587 • • Cyzada
Joop.. Elikkäs musiikki oli pääasiassa hyvää ja ainakin jossain määrin omaa makuani mukailevaa, valot ja muut hömpät hienosti toteutettu, järjestelyt toimi mukavasti yleensä ottaen, mutta väkeä nyt vaan oli omaan makuun ihan hitosti liikaa. Tanssimaankaan ei kunnolla mahtunut ja etenkin siellä Labyrinth-puolella, jossa olisin musiikin puolesta enemmän viihtynyt, oli jatkuvasti älytön tungos.

Minulle neljäs ja omasta mielestäni selkeästi huonoin Laserpoint-tapahtuma jossa olen ollut peppua vatkaamassa. Valitettavasti jäi hieman huono kuva vaikka yleensä onkin ollut yksi vuoden ehdottomista kohokohdista. Noh, luottavaisin mielin nyt silti odottelen jo ensi vuotta! *aplodit*
trustus

Posts: 178

#589 • • Edited trustus
Juoma tarjoilu toimi loistavasti...
Kerrassaan loistava idea myydä 0,5 l tölkkejä suoraan, eikä ruuhkauttaa sitäkin toimintaa kaatamalla niitä tuoppeihin..
Orkidean vika puol tuntia, rokkas kympillä ja pieksi mennen tullen BT:n jolta olen kyllä tainnut kuulla parempiakin settejä putkiradion kautta.

Miinusta oli iso ruuhka joka on kyllä järjetellä pelkkää plussaa=) kiitos!
Sampson

Posts: 634

#591 • • Sampson Bujashaka
Onpas hyvä fiilis eilisestä. Päälavan valoshow oli kyllä parasta mitä oon tähän mennessä nähnyt. Ne alpha beamit oli vaan niin pirun kirkkaita :P ja niitä oli niiiiiiiiiin paljon :P ja ne Showgunit :P laaserit :P eli tää valomies oli ku karkkihimoinen pikku lapsi all-you-can-eat-karkkikaupassa :D Valot reagoivat erinomaisesti musiikkiin ja varsinki laaserit. Jotkut kritisoivat sitä, että valoja ei ollut sijoitettu koko hallin leveydeltä, mutta ilmeisesti näissä laserpointeissa on aina pyritty siihen, että keskitetään ne valot etuosaan salia.

Äänentoisto rokkas huolella ja musiikki musta oli kaukana tylsästä tai progesta. Jengiä oli sopivasti, jonoja ei ollut. Laserpoint vaan osaa tän homman, ei voi muuta sanoa.

Puristamoa ei saatu käyttöön sen vuoksi, kun siellä oli joku taidenäyttely ja mm. meidän muumimamma oli siellä käynyt visiteeraamassa. Tarkoitushan oli, että näissäkin bileissä olis ollut se kolme salia, mutta järjestäjistä riippumattomista syistä sitä ei ollut saatu käyttöön. Näin siis kuulin itse siinä yhdeltä tekniikan jätkältä jonka kanssa juttelin.

Pikkupuolelta multa tuleekin sitten ainoa nillitys. Ei tän koko luokan tapahtumassa käytetä jotain lelulamppuja. Niiden valoteho ei riittänyt alkuunkaan tohon tilaan. Nyrkin kokoisia movinheadeja ja skannereita? what the f***? Vähän savua tilaan niin valot yksinkertaisesti vaan katos sinne. Lediparkannu rivi ei todellakaan tuottanut mitään ahaa elämystä ja ilman sitä hauskaa laaseria niin se tila olis ollu yks vitsi. Onneks sentään siellä soi junkka ajoittain :) Viime vuoden ledimole-movinghead yhdistelmä oli erinomainen siihen tilaan. Tän vuoden oksennus ei :D

Mutta kiitos Laserpointille mahtavasta elämyksestä ja ainakin tähän mennessä vuoden parhaista bileistä!

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#592 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
lainaan Harri Kirvesmiestä viimeisen hiihdon jälkeen toimittajan kysymykselle ("Miltä nyt tuntuu?"): "ihan hyvä lopettaa ajoissa"... ja tuo pitää sitten voi lukea puuskuttaen... ainakin tuo Harrin toteamus

--
suomen virallinen totuus

Anu

Posts: 158

#593 • • Edited Anu
Huh huh!, tulipas tanssittua taas jalat kipeiksi!! *jiihaa*

Plussaa järjestäjille lasereista ja pyroista, juomapuolikin hoitui tänä vuonna täydellisesti eikä kauheita jonoja päässy syntymään. Hei vessaankaan ei tarvinnu jonottaa...! Esitanssijoiden rakennustelineviritykset oli aikas rumat, jos sillä haettiin jotain "tehdashallitunnelmaa" niin metsään meni komeesti... *tirsk*

Mut mut... Kyllä nää mulla jäi viime vuotisen Laserpointin varjoon; viime vuonna se hima&salin takanurkka oli junkkahuone ja sitten oli vielä hardia tarjolla viereisessä tilassa, eli enempi valinnanvaraa ja ennenkaikkea TILAA...!
Tuli vähän sellanen olo, että Labyrinth stagen tarjonnasta tykkäävät oli tungettu sinne takanurkkaan häpeämään... Ja siellä mä taisin viettää suurimman osan ajasta, nurkassa häpeämässä!

Proteus ja Neon, illan ehdoton kohokohta! *pihkassa*

Päälavalla tuli kävästyä BT:tä ja Orkideaa vilkasemassa, silmänruokaa enemmän kuin iloa korville. Enkä mä ny tarkota poikien ulkonäköä...! *hih*

Jos tää on linja tulevaisuudessakin, että junkka ja hc-osasto puserretaan samaan pieneen nurkkaan, niin säästän kyllä näiden kekkereiden lippurahat ja käväsen kolmissa pienemmissä kemuissa, joiden musatarjonta on enempi mun mieleen! Nyt oli menty siitä mistä aita on matalin, oletuksella että porukkaa tulee ja lippukassa kilisee joka tapauksessa...

Tää oli mun mielipide; kiitos ja kumarrus edelleen bileistä ja kuten alotin, jalat tuli tanssittua kipeeks eli kivaa oli!!
Samu81

Posts: 1,224

#594 • • Edited Samu81 kokolihaa

ezzy, 19.4.2009 13:29:
BT <3 ja vanhat tutut: MOI <3

Muutama HD-video tuli pokkarilla kuvailtua ja pari huonoa kuvaa mausteeksi.

http://ezzy.1g.fi/kuvat/clubs/2009/1804_Labyrinth_Laserpoint_BT/

Kiitos Labyrinth & Laserpoint <3



Hyvii pätkii, kiitos noista!

Mut sen verran pitää OT:tä laittaa, että toivottavasti koneella noi videot ovat "hiukan" parempilaatuisia, että ansaitsisivat nimityksen HD muustakin kuin 16:9 -kuvasuhteesta ;) Sillä kovinkaan teräviä noi eivät ole, edes syvyyssuhteessa tuolla saitillasi.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Parker

Posts: 609

#596 • • Parker I see music and hear lights / Wanabi LD

Sampson, 19.4.2009 13:32:
Onpas hyvä fiilis eilisestä. Päälavan valoshow oli kyllä parasta mitä oon tähän mennessä nähnyt. Ne alpha beamit oli vaan niin pirun kirkkaita :P ja niitä oli niiiiiiiiiin paljon :P ja ne Showgunit :P laaserit :P eli tää valomies oli ku karkkihimoinen pikku lapsi all-you-can-eat-karkkikaupassa :D Valot reagoivat erinomaisesti musiikkiin ja varsinki laaserit.



Mutku emmä päässy ohjaan lasereita *nyyh*
Nightraver

Posts: 321

#597 • • Edited Nightraver Nightraver
Huh huh olipahan bileet *jiihaa* ! Tampattua tuli melkoisesti ja Orkidean setti toimi parhaiten kaikista *aplodit*. BT:n setti oli lievä pettymys vaikka hyviäkin kohtia löytyi.

Kaiken kaikkiaan summa summarum ei ollut ihan sitä Laserpointtia musiikillisesti missä itse olen ollut kaikista neljästä. Ei vain ollut niin vetävää settiä mitä aiempina vuosina. Hyvät bileet ne nämäkin olivat ehdottomasti, mutta ei aivan aiempien vuosien tasoa. Syy tähän saattaa siltikin johtua allekirjoittaneen musiikki mieltymyksistäkin.

Suuri kiitos kuitenkin järjestävälle taholle. Teitte upeaa työtä kaiken muun eteen!!. Silti ensi vuotta jäämme odottelemaan ja olemme taatusti paikalla*hihu*

Suuret kiitokset vielä VIP:stä. Tiedät kyllä ketä tarkoitan!!!

--
In TRANCE We TRUST

Sampson

Posts: 634

#598 • • Sampson Bujashaka

Parker, 19.4.2009 13:46:
---
Sampson, 19.4.2009 13:32:
Onpas hyvä fiilis eilisestä. Päälavan valoshow oli kyllä parasta mitä oon tähän mennessä nähnyt. Ne alpha beamit oli vaan niin pirun kirkkaita :P ja niitä oli niiiiiiiiiin paljon :P ja ne Showgunit :P laaserit :P eli tää valomies oli ku karkkihimoinen pikku lapsi all-you-can-eat-karkkikaupassa :D Valot reagoivat erinomaisesti musiikkiin ja varsinki laaserit.

---


Mutku emmä päässy ohjaan lasereita *nyyh*

Eli sun karkkihimot ei tullu tyydytetyksi *kuolaa*

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Birgie

Posts: 1,311

#599 • • Birgie Kikati
*plur*

Oon vieläkin niin fiiliksissä, etten edes osaa oikein sanoiksi pukea tätä *iloinen*
En edes muista milloin viimeksi olisin tanssinut bileissä näin paljon, ehkä toissavuoden Sensationeissa, ja näähän toimi nyt hyvin kenraaliharjoituksena ensi kesän Sensationia varten *tanssittel*

Plussaa:
+ musiikki & laserit *sydän*
+ ystävät *sydän* kiitos varsinki kaimalle *hali*
+ narikka, sisälle ja ulos pääsi nopeasti *super*
+ baaritiskin nopea ja ystävällinen(!) palvelu *iloinen*
+ pääareena, takaosassa ei tarvinnu tulppia ja oli tilaa tanssia *jiihaa*

Miinusta vain Labyrinth-areenasta, en päässyt ovea pidemmälle kun oli niin hirveä ryysis, ois mielellään käyny vaihteeksi myös siellä hippaamassa *hihu*

Kiitokset järjestäjille, nähdään taas ensi vuonna!! *hymy*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Wegez

Posts: 2,141

#600 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Huh huh! :)

Kiitos Laserpoint & Labyrinth crew ! ! ! *aplodit*
Tää oli hunajata, hunajata - nannaa! *plur*

En käy listaamaan samoja asioita, joita kaikki ovat vuoron perää listanneet...sanon vaa lyhyesti, että loistava ja hieno elämys! *hihu*

vois vaikka sanoa, että "The highest quality dance event of the year"! *tanssittel*



ps. 17.4.2010... *tanssittel*

--
...we´re all made of stars...