Huh huh!, tulipas tanssittua taas jalat kipeiksi!!
Plussaa järjestäjille lasereista ja pyroista, juomapuolikin hoitui tänä vuonna täydellisesti eikä kauheita jonoja päässy syntymään. Hei vessaankaan ei tarvinnu jonottaa...! Esitanssijoiden rakennustelineviritykset oli aikas rumat, jos sillä haettiin jotain "tehdashallitunnelmaa" niin metsään meni komeesti...
Mut mut... Kyllä nää mulla jäi viime vuotisen Laserpointin varjoon; viime vuonna se hima&salin takanurkka oli junkkahuone ja sitten oli vielä hardia tarjolla viereisessä tilassa, eli enempi valinnanvaraa ja ennenkaikkea TILAA...!
Tuli vähän sellanen olo, että Labyrinth stagen tarjonnasta tykkäävät oli tungettu sinne takanurkkaan häpeämään... Ja siellä mä taisin viettää suurimman osan ajasta, nurkassa häpeämässä!
Proteus ja Neon, illan ehdoton kohokohta!
Päälavalla tuli kävästyä BT:tä ja Orkideaa vilkasemassa, silmänruokaa enemmän kuin iloa korville. Enkä mä ny tarkota poikien ulkonäköä...!
Jos tää on linja tulevaisuudessakin, että junkka ja hc-osasto puserretaan samaan pieneen nurkkaan, niin säästän kyllä näiden kekkereiden lippurahat ja käväsen kolmissa pienemmissä kemuissa, joiden musatarjonta on enempi mun mieleen! Nyt oli menty siitä mistä aita on matalin, oletuksella että porukkaa tulee ja lippukassa kilisee joka tapauksessa...
Tää oli mun mielipide; kiitos ja kumarrus edelleen bileistä ja kuten alotin, jalat tuli tanssittua kipeeks eli kivaa oli!!