.LABYRINTH // LASERPOINT 18.4.2009 @ Helsinki

947 posts, 48 pages, 253,168 views

Freja

#541 • • Freja Sihteeri
Täydellinen ilta. Kiitos :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Wolverine

#542 • • Wolverine
oli kyllä BT:ltä paras keikka keneltäkään ever. oli pakko lähteä tämän jälkeen kotiin kun orkidean olisi pitänyt tehdä uroteko että bt:n setti olisi ylittynyt. break my fall, love comes again, flaming june ja tietysti kruununa force of gravity. täydellistä. ja kerrankin olin niin hyvässä kunnosa että muistan koko illan, täyden kympin ilta! kiitos kaikille <3
Timce

#543 • • Timce

Freja, 19.4.2009 03:14:
Täydellinen ilta. Kiitos :)

Pikkarit missä?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Freja

#544 • • Freja Sihteeri

Timce, 19.4.2009 03:19:
Pikkarit missä?

Jalassa *blush*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lost-Soul

#545 • • Lost-Soul los pallos

Wolverine, 19.4.2009 03:17:
oli kyllä BT:ltä paras keikka keneltäkään ever. oli pakko lähteä tämän jälkeen kotiin kun orkidean olisi pitänyt tehdä uroteko että bt:n setti olisi ylittynyt. break my fall, love comes again, flaming june ja tietysti kruununa force of gravity. täydellistä. ja kerrankin olin niin hyvässä kunnosa että muistan koko illan, täyden kympin ilta! kiitos kaikille <3

Tosin kyl Orkidean alotuskappale oli niin nannaa... jos setti jatku samalla tasolla ni olis vaikee päättää kumpi veti parhaimman setin. (Itsekkin lähdin BT:n jälkeen)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Amnesia

#546 • • Edited Amnesia
Ihan jees *hih* Niistä seteistä mitä tuli kuunneltua, parasta kamaa tuli Infektolta ja erityisesti Pietarilta *jiihaa* Eipä tällä kertaa pahemmin tullut päälavan suunnalla pyörittyä ennen BT:tä...BT näillä puitteilla tarjosi ensiluokkaisen shown ja biisit jäi näköjään soimaan päähän, mutta ei tuo mikälie vocal/epic trance mikään suosikkigenreni ole...

Järjestelyt ja puitteet vaikutti taas kerran moitteettomilta, paitsi että ne rakennustyömaat ei kyllä todellakaan sopineet sensuelleille esitanssijoille, olikohan tuo nyt sitten tyylimoka vai joku viime hetken ylläri *ding*

Kokonaisuutena ehdottomasti hintansa arvoista, mutta skaalalla "Kaapelibileet" ei ihan parhaasta päästä. Mutta ensi vuonna varmaan taas *hymy*
Fanttimus

#547 • • Fanttimus Fantti
Luultavastikin parasta pitkään aikaan. Huhhelihuu ja kiitos!
#548 • • opmdevil Guest
Nättejä viivamaisia valoja oli joo ihan ok
Damien

#549 • • Damien [tr3ox]
Vuodesta toiseen tiukennetaan ja kerran vuodessa on hyvä käydä edes yksissä kunnon kemuissa. Se väki, se massa, se äänenmassa + minun massa / Caro² massa, MASSIIVISTA!

Kiitos, thank you goodnight ja ens vuonna taas uudestaan!
Vteich

#550 • • Vteich
Nojoo. BT oli aika paha pettymys, oli kyllä niin ällökiksua ettei juuri imelämpää olisi voinut olla. Jopa Kunnarin setti oli vähemmän juustoinen. Tosin eipä tuo BT:n kiksusetti sinänsä minään yllätyksenä tullut.

Noin muuten Infekto ja Muffler+Nuance olivat odotetun kovia ja laserit ihan siistejä tänäkin vuonna (itse asiassa kaikkein siistein oli se pienemmän huoneen pikkulaseri), joten kai tuolla rahoilleen ihan vastinetta sai.
JDXM

#551 • • JDXM Virtuoosi
Olipa taas loistavat kekkerit *jiihaa* Jalat kipeenä. Tietää taas sitä ettei taas tarvii huomenna kävellä *hih*

--
-----
Turvauduin veteen.. paria lukuunottamatta

#552 • • ville olen oikeasti ujo
BT loistava! mut ei kyl kannattanut lähteä ennen bileiden lopetusta, vika 30min oli kyllä käsittämättömän kohdallaan <3
Myrkkyapina

#553 • • Myrkkyapina
Ehdottomasti orkidea veti parhaan setin!!! en oo oikeen aikasemmin niin diggaillu, mutta nyt uppos<3 mittään muuta ei kyllä sit oikeen jäänykkään mieleen! toisin sanoen aika pliisua, mut kyllä kivaa silti oli*plur* kaiken kaikkiaan hyvin järjestetty, paitsi vesi yllättäen loppu! ja ei saanu niitä vitun korkkeja niihin pulloihin joka oli musta ainaki vitun huono veto... perus kuuma niinku aina*pahis* ja sali siat vois kyllä pitää ne paidat päällä, kyllä ne tytöt/naiset näkee että onko siellä puntilla käyty vai ei vaikka se paita on päällä... kiitos että näitä jaksetaan järjestää<3
zeuzz

#554 • • zeuzz digital punk
eka
hane

#555 • • Edited hane

zeuzz, 19.4.2009 04:40:
eka

:D

Olipa kovat kekkerit! <3 ja hyvät löylyt! siis Bileet.

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

0-scar

#556 • • 0-scar Team Teknolipat :)
tykkäs :)

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Juhgu

#557 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Hienot bileet kyllä, pitäähän tälläistä tukea kun Suomessa järkätään. IMO tosin olis voinu olla stage tai pari lisääkin (puristamo esim), nyt tuntu että jengiä oli tilaan nähden vähän liikaa ja ihan älytön tungos joka mestassa. (Hyvin tosin henkilökunta riitti sen handlaamiseen.)

Useampi stage olisi mahdollistanut paremmin kolahtavan musatarjonnankin. Makuasioitahan nämä, mutta mulle ei kyllä kolahtanut ne päästagen nenänkaivuumusiikit ollenkaan, oli ulkomainen suuruus niitä lättyjä pyörittämässä tai ei, ja sit oli aika blaa kun kaapelilla on tottunut siihen että jostain löytyy aina stage mitä diggailla. Itsellä bileet pääsi kunnolla käyntiin vasta kun Nuance+Mäfläää laittoivat pystyyn mukavan päräyttävän junkkahelvetin siellä kakkosstagella. Kerrassaan mainio b2b kyllä.

Lähiöräkälän baarihintoja en odottanutkaan, mutta 6e bissestä on kyl aika paljon. :E

Kaiken kaikkiaan positiivinen reissu joka tapauksessa, tattista vaan ja sillai.

[pieni]Edit: ai nii, housuista irtos ja hävis vetoketjulla kiinnitettävä musta tasku, kaiketi sinne junkkasaliin. Selviän ehkä elämästäni ilmankin sitä, mutta tokihan olen kiitollinen jos se jostain löytyy. [/pieni]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

zeuzz

#558 • • zeuzz digital punk
edellistä kompaten kakkosstage oli kyl hieman ahtaan oloinen, hima&sali ei näin suurelle yleisölle taida olla se ihan sopivin.

juomatarjoilu pelasi 10/10.

parhaat bileet vähään aikaan :)
#559 • • Edited Muussika Guest
Etkot <3

Seura <3

Itse bileet alkoivat mun päässäni vasta, kun Nuance ja Muffleri aloittivat soitannan. Ihan uskomatonta settiä pojilta! *sydän* Kiitokset etenkin Rage Against The Machineista! AAAAH!

Bileet ei vaan muutoin kolissut musatarjonnan osilta. Tosin Proteus ja Neon jäi välistä, kun ei sinne kakkoslavan ääreen mahtunut. Kaksi lavaa ei riitä tämän kokoluokan tapahtumalle, jengi jakautuu kahtia ja tungos on mieletön. Aiempina vuosina en muista kokeneeni vastaavaa, aina on löytynyt jostain rako tanssimiselle - ja myös hyvää musaa, kun lavoja ja vaihtoehtoja on ollut useampia. Tänä vuonna löytyi jossain vaiheessa tosin oiva jorailumesta esitanssijoiden telineen alta, siellä tuli vetästyä ripaskatkin, vaikka jaloissa oli noi domina-henkiset tappokengät. Eikä ees jalka päätynyt pakettiin!

Hienonahan paikka oli taas, mutta joko mä olen jo näin nuorena liian vanha näihin isoihin kemuihin, tai sitten näinkin hienot kekkerit kuin Laserpointit lähtevät laskusuhdanteeseen kliimaksin jälkeen (edellisen vuoden kemut olivat todella mahtavat). Suurin vika lienee oman pääni sisällä, ehkä, joten taidan jättää tämän kokoluokan kemut tästedes väliin ja jatkaa pienemmissä kekkereissä pyörimistä. Tää on ehkä karusti sanottu ja tiivistetty, mutta hyvää junkkaa voi kuulla halvemmalla väljemmissä tiloissa paremman ilmanvaihdon ja halvemman bissen kera. Laserpointeissa sitä vaan toivoisi saavansa jotain muutakin.

Olihan paikka hienona taas, ja ohan se hienoa, että näitä kekkereitä järjestetään, mutta jotenkin ei vaan nyt toiminut meikäläiselle niin kuin olin odottanut.

Lisättäköön, että erään minulle tuntemattoman herrasmiehen kutsuessa minua Vampyrellaksi steissillä, jouduin toteamaan itselleni, että **ttu mulla on nolo nikki, hävetti. Ehkä mä siis olen vaan tulossa vanhaksi ja kalkkikseksi (viisaaksi?).
onni3mk

#560 • • onni3mk Onni on.
Pystynköhän edes jotenkin sanoin kuvailemaan kuinka hyvät kemut oli!

En odottanut juuri mitään ja ilta oli mahtavin!

Seura *sydän*
Päälavan musiikki koko illan *sydän*
Päälavan valot *sydän*
Päälavan äänentoisto *sydän* BT:n alottaessa jouduin vain seisomaan ja kuuntelemaan sitä soundia!
BT *super**sydän*

En ois uskonu et viihdyn enää massabileissä, mut näin siinä vaan kävi, että parhaimmat bileet ehkä viimiseen kolmeen vuoteen!

Kiitän ja niiaan! *aplodit*

--
Onni on.