Etkot <3
Seura <3
Itse bileet alkoivat mun päässäni vasta, kun Nuance ja Muffleri aloittivat soitannan. Ihan uskomatonta settiä pojilta!
Kiitokset etenkin Rage Against The Machineista! AAAAH!
Bileet ei vaan muutoin kolissut musatarjonnan osilta. Tosin Proteus ja Neon jäi välistä, kun ei sinne kakkoslavan ääreen mahtunut. Kaksi lavaa ei riitä tämän kokoluokan tapahtumalle, jengi jakautuu kahtia ja tungos on mieletön. Aiempina vuosina en muista kokeneeni vastaavaa, aina on löytynyt jostain rako tanssimiselle - ja myös hyvää musaa, kun lavoja ja vaihtoehtoja on ollut useampia. Tänä vuonna löytyi jossain vaiheessa tosin oiva jorailumesta esitanssijoiden telineen alta, siellä tuli vetästyä ripaskatkin, vaikka jaloissa oli noi domina-henkiset tappokengät. Eikä ees jalka päätynyt pakettiin!
Hienonahan paikka oli taas, mutta joko mä olen jo näin nuorena liian vanha näihin isoihin kemuihin, tai sitten näinkin hienot kekkerit kuin Laserpointit lähtevät laskusuhdanteeseen kliimaksin jälkeen (edellisen vuoden kemut olivat todella mahtavat). Suurin vika lienee oman pääni sisällä, ehkä, joten taidan jättää tämän kokoluokan kemut tästedes väliin ja jatkaa pienemmissä kekkereissä pyörimistä. Tää on ehkä karusti sanottu ja tiivistetty, mutta hyvää junkkaa voi kuulla halvemmalla väljemmissä tiloissa paremman ilmanvaihdon ja halvemman bissen kera. Laserpointeissa sitä vaan toivoisi saavansa jotain muutakin.
Olihan paikka hienona taas, ja ohan se hienoa, että näitä kekkereitä järjestetään, mutta jotenkin ei vaan nyt toiminut meikäläiselle niin kuin olin odottanut.
Lisättäköön, että erään minulle tuntemattoman herrasmiehen kutsuessa minua Vampyrellaksi steissillä, jouduin toteamaan itselleni, että **ttu mulla on nolo nikki, hävetti. Ehkä mä siis olen vaan tulossa vanhaksi ja kalkkikseksi (viisaaksi?).