.LABYRINTH // LASERPOINT 18.4.2009 @ Helsinki

947 posts, 48 pages, 249,057 views

nomic

Posts: 4,120

#761 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Vampyrella, 20.4.2009 16:35:
---
Ei se törppöily ja riehuminen Tuskaankaan kuulu, vaikka hevistä useimmat nauttivatkin moshaten jalkojen nostelun sijaan. ;)



No tämä taisi olla samanlainen olettamus kuin että jokainen konemusaa kuunteleva käyttää huumeita ja on hippi. "Tuskassa ne syö lepakoita ja polttaa ihmisiä sekä riehuu ja hakkaa toisiaan kirveillä!" :P
outokooma

Posts: 123

#762 • • outokooma OddKoma

ezzy, 20.4.2009 12:47:
---
Avangion, 20.4.2009 12:33:

BT:n setti alkoi kesysti, muttei täysin huonosti. Silloinkin tuli pidettyä taukoa. Missasinkin siitä syystä tauon. Kuulin vasta jälkikäteen että bileet oli ollut 6 minuuttia ilman musiikkia. Minkä sille voi jos soittajan mäkki ei olekaan niin hyvä kuin mäkki ihmiset antaa ymmärtää. ;P

---


Ei se katkos kyllä ihan noin pitkä ollut, alta minsan tais Abletonin uudelleenkäynnistys kestää. Tosin tuntu kyllä ikuisuudelta :D



Windossilla olis salettiin päässyt buuttaan koko koneen ja sit katkos olis ollut pajon pitempi.
Jake

Posts: 792

#764 • • Jake saloUG

[
Warehouse on muuten eri asia kuin UG-kemut :)

Laserpointit ja Labyt on käsittääkseni aina olleet tehdashallissa. Kaapeli on vissiin nosturin(?) lisäksi ainoita "warehouse"-tyyppisiä venueita etelä-Suomessa. Voihan sen tehdashallin dekottaa "nätiksi" - mutta toisaalta sitä tehdashallifiilistä voi tehostaa sen suuntaisella dekotuksella.



offtopic, mut mun mielestä ainakin jotkut laserpointit oli vanhalla ylioppilastalolla, voin kyllä olla väärässäkin. :)

mut mä ainakin pidin noita bileitä täyden kympin bileinä.
Lauruska

Posts: 821

#765 • • Lauruska nihkee
Itse kuulun myös niihin jotka ei pitänyt niitä rakennustelinehässäköitä oikein sopivana paikkana upeille esitanssijoille. Luulin aluksi, että ne telineet oli jonkun mokan takia jouduttu jättämään sinne alueelle :D

Mutta eipä sillä niin väliä, päälava ja valot olivat upeat, oli loistava ilta, tuli bongattua pari työkaveriakin bileistä ensimmäistä kertaa ikinä, BT heitti loistavan setin, järjestelyt toimi täydellisesti ja ihmiset (varsinkin naiset) olivat todella kauniita jne jne jne. Ensi vuonna taas :)
Avatar
#766 • • Muussika Guest

nomic, 20.4.2009 17:20:

No tämä taisi olla samanlainen olettamus kuin että jokainen konemusaa kuunteleva käyttää huumeita ja on hippi. "Tuskassa ne syö lepakoita ja polttaa ihmisiä sekä riehuu ja hakkaa toisiaan kirveillä!" :P



Tai si se oli sarkastinen heitto, mutta minähän en mitään sarkasmia ymmärrä! Pipo tiukalla! *äkänenmummohymijö*
Riku

Posts: 3,187

#767 • • Riku The Little Prince

Caro², 20.4.2009 17:16:
Se, että asiakaskunta on jotain muuta kuin ug-henkistä, ei meinaa, etteikö heillekkin vois tarjota jotain muuta kuin kiksukarvalla päällystettyä pehmoteknoa, edes rekvisiitan muodossa :)

Tällänen vuosien kulutuksen kestäny lausahdus sekä promoottori että dj-touhuista: Educate the audience.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Wolverine

Posts: 1,860

#768 • • Wolverine

Jake, 20.4.2009 17:33:
---
[
Warehouse on muuten eri asia kuin UG-kemut :)

Laserpointit ja Labyt on käsittääkseni aina olleet tehdashallissa. Kaapeli on vissiin nosturin(?) lisäksi ainoita "warehouse"-tyyppisiä venueita etelä-Suomessa. Voihan sen tehdashallin dekottaa "nätiksi" - mutta toisaalta sitä tehdashallifiilistä voi tehostaa sen suuntaisella dekotuksella.


---


offtopic, mut mun mielestä ainakin jotkut laserpointit oli vanhalla ylioppilastalolla, voin kyllä olla väärässäkin. :)

mut mä ainakin pidin noita bileitä täyden kympin bileinä.



oli ne Wanhalla aikanaan, sillon ku jengille vielä jaettiin ilmaiset laserpointerit ja kaikilla oli mukavaa kun katon diskopallosta lähti joka suuntaan säteitä. sillon oli viel pop hankkia virosta ne laittomat pointterit joilla sai silmät hajoamaan!
oli muuten mun ekat Laserpointit Wanhalla ja sen jälkeen en oo missannu yhtään :)
Tth

Posts: 33

#769 • • Tth

kunnari soitti jonku biisin loppupuolella missä sellanen varsin magee enkelikuoro breikki..
mikähän mahto olla.



Se oli Mark Eteson & Zirenz - The Hymn, yksi illan lempikappaleistani.

Chakalaka <3
Salva Mea <3

Super8 & Tab oli yllättävän 'heikko' tai no mitäänsanomaton mielestäni.
Orion ja Flight:ia en ollut aikasemmin kuullut, heiltä oli vahva 'esittely'.
Ois tehny mieli kuunnella Proteus:ta ja Neon:ia mutta mutta... toivottavasti ens vuonna se taidenäyttely tai mitkä lienee ei valtaisi tarpeellisia tiloja.

En nyt välttämättä viitta tähän tapahtumaan niin paljon, mutta...Vähän alkaa kyllästyttää ne biisit missä on tulossa se 'räjähdys' tai klimaksi ja sitten melodia loppuu ja tuleekin sitä paikkalla seisonta basso murinaa, ok, onhan se kohtuullisissa määrin ihan jees, ja sopivaa ja ehkä vähän trendikästä (?) nyt mut kuitenkin...
Vähän harmitti kun 'piti' mennä jo 03:22 et ois päässy himaan (dösällä), sillä ainakin 'verhojen takaa' Orkidean loppupuoli kuulosti aika nannalta.

Vähän huonompi maku jäi suuhun (tosin nyt ei ollutkaan esim. 5€ tequila-ananasmehu, hehe) kuin viime vuoden Laserpointeista, mut oli toki hyvin kivaa kuitenkin *hihu*
Valot, äänentoisto ja niiden koordinointi (niinkun esim. BT:n aloituksessa) ja järjestelyt muuten olivat sitten ehtaa A luokkaa. Ja kiitokset tulijoille! *piis*
epicuros

Posts: 7,734

#770 • • epicuros

Wolverine, 20.4.2009 17:54:
---
Jake, 20.4.2009 17:33:
---
[
Warehouse on muuten eri asia kuin UG-kemut :)

Laserpointit ja Labyt on käsittääkseni aina olleet tehdashallissa. Kaapeli on vissiin nosturin(?) lisäksi ainoita "warehouse"-tyyppisiä venueita etelä-Suomessa. Voihan sen tehdashallin dekottaa "nätiksi" - mutta toisaalta sitä tehdashallifiilistä voi tehostaa sen suuntaisella dekotuksella.


---


offtopic, mut mun mielestä ainakin jotkut laserpointit oli vanhalla ylioppilastalolla, voin kyllä olla väärässäkin. :)

mut mä ainakin pidin noita bileitä täyden kympin bileinä.

---


oli ne Wanhalla aikanaan, ...



ja labyt lepakossaaaaa...

--
Valid criticism does you a favor.

ezzy

Posts: 8,060

#771 • • ezzy Droid-pappa

Epicuros, 20.4.2009 18:01:
---
Wolverine, 20.4.2009 17:54:
---
Jake, 20.4.2009 17:33:
---
[
Warehouse on muuten eri asia kuin UG-kemut :)

Laserpointit ja Labyt on käsittääkseni aina olleet tehdashallissa. Kaapeli on vissiin nosturin(?) lisäksi ainoita "warehouse"-tyyppisiä venueita etelä-Suomessa. Voihan sen tehdashallin dekottaa "nätiksi" - mutta toisaalta sitä tehdashallifiilistä voi tehostaa sen suuntaisella dekotuksella.


---


offtopic, mut mun mielestä ainakin jotkut laserpointit oli vanhalla ylioppilastalolla, voin kyllä olla väärässäkin. :)

mut mä ainakin pidin noita bileitä täyden kympin bileinä.

---


oli ne Wanhalla aikanaan, ...

---


ja labyt lepakossaaaaa...



Skeneilijä! ei droppailla tollasia nimiä enää nykyaikana :D
Kiera

Posts: 101

#772 • • Kiera
Kiitoksia kaikille kivoille tyypeille :) te pelastitte illan kyl täysin! etkot ja bussi <3
Ellei ens vuonna oo jotain säväyttävää artistia, nää kemut jää väliin.. Orkidean loppusetti oli illan parasta <3 valitettavasti neon ja proteus jäi kuulematta koska se sali oli NIIIN TÄYS, kaks kertaa kyynerpäästä päähän riitti mulle ja äkkii takas pääsaliin..

kiitos ja anteeks :)
SESSIONS2

Posts: 532

#773 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
IMG_2704.JPG

Loput Labyrinth // Laserpoint -photoboothin kuvista on julkaistu SESSIONS2:ssa. Julki tuli siis kaikkiaan 700 kuvaa - siinä pitäisi olla hetkeksi plarailtavaa. *joo*

(...ja kun plarailtava loppuu, niin sitä tulee lisää: viralliset tapahtumakuvat ovat työn alla ja niitä aletaan julkaisemaan mahdollisimman pian.)
Riku

Posts: 3,187

#774 • • Riku The Little Prince

ezzy, 20.4.2009 18:30:
Skeneilijä! ei droppailla tollasia nimiä enää nykyaikana :D

Meinasin sanoo jotain mut en mä enää uskalla kun heti rupeet haukkumaan.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Riku

Posts: 3,187

#776 • • Edited Riku The Little Prince

ezzy, 20.4.2009 19:07:
Ei mulla o nokan koputtamista kyl sulle :)

Sit mä voin kyynel silmässä muistella ekaa ei-omissa-bileissä-soitettua keikkaani '98 Labyjen freeroomissa. En jaksa kytkee dvd-asemaa koneeseen (edellisel kerral meinas katoo 200Gb dataa kovolta) ja käydä montaa laatikollista levyjä läpi, wareta mulle DJ Scot Project- U (The Feeling) ja Perplexer - Church Of House? :P

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jake

Posts: 792

#778 • • Jake saloUG



Loput Labyrinth // Laserpoint -photoboothin kuvista on julkaistu SESSIONS2:ssa. Julki tuli siis kaikkiaan 700 kuvaa - siinä pitäisi olla hetkeksi plarailtavaa. *joo*



Hauskoja ja hyviä kuvia :)
Noxu

Posts: 51

#779 • • Noxu

Vampyrella, 20.4.2009 16:35:
---
Noxu, 19.4.2009 23:10:

Opetelkaa kulkemaan isoissa joukoissa, tönimättä ja hakkaamatta toisia mustelmille. Ei se kuulu tähän henkeen. Menkää Tuskaan riehumaan tai aloittakaa jokin kamppailu/taistelulaji jos v*tuttaa. :D

---


Mun on pakko quotata tätä, vaikka OT:ksi meneekin. ;)

Tuskassahan on järjestyshäiriöt aina olleet todella vähäisiä, ellei kokonaan nollassa. Itse olen käynyt tapahtumassa viimoset melkeen 10 vuotta, enkä kertaakaan ole törmännyt väkivaltaiseen käyttäytymiseen tai törppöilyyn, pebankourimista lukuunottamatta. Enemmän tullut bongailtua kääliökäyttäytymistä konemusagenren tapahtumissa, mutta olen kyllä sitä mieltä, notta ihmiset voisivat käyttäytyä asiallisesti muut huomioon ottaen KAIKKIALLA. Ei se törppöily ja riehuminen Tuskaankaan kuulu, vaikka hevistä useimmat nauttivatkin moshaten jalkojen nostelun sijaan. ;)





Mä itseasias arvasin et joku kommentoisi tohon.. :)) Tiedän, et se oli vähän asiaton kommentti, varsinkin kun en edes kyseisessä tapahtumassa koskaan ole ollut. Pahoitteluni. Tarvitsee harkita tarkemmin sanavalintansa. Tuska nyt vaan sattui jotenkin sopimaan NIMELTÄÄN kuvaamaan ihmisten käyttäytymistä suuressa massassa.

Piis *piis* *pupu*