.LABYRINTH // LASERPOINT 18.4.2009 @ Helsinki

947 posts, 48 pages, 249,494 views

ravec

Posts: 1,102

#721 • • ravec
Aikamoinen experience kokonaisuudessaan.

Team, ystävät ja kaverit *sydän*

Oli mahtavaa olla mukana rakentamassa tapahtumaa, joka on ollut mulle
se "The Best of Year" event alusta alkaen.

Ilta meni kavereiden ja uusien tuttavuuksien kanssa pousailussa, kunnes
Sergein ja Sashan setti alkoi muuttamaan tanssijalkaa toiminnalliseen suuntanpäin.
BT oli taattua kamaa ja halusin leijua. Nuance sai minut stondaamaan "taas" *kuolaa**pus* ja toffot liikkuivat aika ripsakkaa tahtia nivelien pokseessa.

Orkidean viimeset 40 minuuttia tuli nautittua kavereiden kanssa pää-areenan loppu osassapäin. Pääsi toteuttamaan tanssimista oikein kunnolla. Kiitos Tapsa, se oli herrrkkua.
Kiitos myös ruotsalaisille vahvistuksille tanssiporukassa. Sussie ja Bambi *sydän**plur*

Kiitos Lauri & Efo & Team + Parker, ääni, laser, visukat

kineetti: Jep, lisää näitä ja kireempi kisakunto :p
ville

Posts: 3,780

#722 • • ville olen oikeasti ujo

HappyHC, 19.4.2009 22:54:
---
Myrkkyapina, 19.4.2009 04:29:
ja sali siat vois kyllä pitää ne paidat päällä, kyllä ne tytöt/naiset näkee että onko siellä puntilla käyty vai ei vaikka se paita on päällä <3

---


Sun kannattaa ehkä mennä punttisalille pumppaamaan omia lihaksia niin ei tarvis olla kateellinen "sali sioille" ja saisit tyttöjen katseita osaksi :-p



Päivän naurut lähti, kiitos!


Jos ihan asiaa puhutaan niin mulle ihan sama onko paita päällä vai pois, jos hygieniasta osataan huolehtia. Siinä vaiheessa kun paita lähtee pois ja ****hiki haisee 10m päähän, olisi ehkä parempi pitää se paita päällä....
Wegez

Posts: 2,141

#723 • • Wegez wegezandnicsilver.com

andyhill,
Myöskin se sotku sekä roskien ja pullojen määrä pitkin lattioita toi mieleeni ihan Colors Festivalin, aikaisempina vuosina nää bileet on olleet huomattavan siistejä ja puhtaita, eli huonompaan päin mentiin myös niiltä osin.



Tähän itse keksin heti selvän syyn. Kun tänä vuonna se panttisysteemi oli poissa muovituopeista, niin ihmiset eivät enää jaksaneet/viitsineet/kehdanneet palautella pulloja mihinkään - vaan heittivät ne mihin sattuivat. Mutta ei siellä kuitenkaan niin hirveen sotkuista tainnut olla...tai sit oon vaa sokea.. *nauru* Ja olihan siellä kyllä blokkariki. :)



Riku,
3) Ääh, monta valitusta siitä että tanssitelineitä ei ollut dekottu... Sanooko sana 'warehouse' mitään? Mun päähän ei suoraan sanottuna edes mahdu se että tuollainen asia jää jollekin valittamisen arvoisesti mieleen.




Vähän tota ajattelinki, et jtn tollasta tuolla idealla on haettu. :)
Ja musta ne itseasiassa sopi tehtaaseen! *hihu* Kun olihan kyse kuitenkin tehtaasta, eikä mistään Onnelasta. ;D Ja se stagen rakennus-valotelineet olivat loistot! :)



Tuukka-,
Mut mit vit, kuka soitti rmb:n springin ja missä olin sillon! *ding*



Proteus & Neon, Labyrinth arenalla. :)

--
...we´re all made of stars...

Displacer

Posts: 1,828

#724 • • Displacer

Riku, 20.4.2009 01:22:

3) Ääh, monta valitusta siitä että tanssitelineitä ei ollut dekottu... Sanooko sana 'warehouse' mitään? Mun päähän ei suoraan sanottuna edes mahdu se että tuollainen asia jää jollekin valittamisen arvoisesti mieleen.



Eikös se ole lontoota ja tarkoita varastoa? Rumia ne oli mielestäni silti eivätkä sopineet tuonne kokonaisuuteen vaikka tykkäänkin usein vähän rugged meiningistä...
Avatar
#725 • • REivaaja Guest

Displacer, 20.4.2009 09:46:
Eikös se ole lontoota ja tarkoita varastoa? Rumia ne oli mielestäni silti eivätkä sopineet tuonne kokonaisuuteen vaikka tykkäänkin usein vähän rugged meiningistä...



Warehouset biiteille ja decot melodioille.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#726 • • Jussi Soro choon!
Fat rave, standardly drunk! Kiitokset bussilaisille, oli jälleen loistava reissu!

BT oli just niin hyvä kun toivoinkin, toki monta biisiä jäi soittamattakin, mutta erityisesti alun tuntemattomattomat veisut kolisi hyvin itselle. Harmillisesti ilmeisesti Ableton kaatui puolessavälissä settiä, jonka jälkeen hiukan tyyli vaihtui rankemmaksi. Siltikin kokonaisuudessaan hyvä setti. Tapsan megamix-henkinen klasariosuus oli kans ihan kiva.

Ens kerral vois vähentää baaritiskeiltä puolet jengistä pois, eihän tästä tuu mitään kun näköjään itsellä ei toi kontrolli toimi juomisen suhteen.
Displacer

Posts: 1,828

#727 • • Displacer

REivaaja, 20.4.2009 09:49:
---
Displacer, 20.4.2009 09:46:
Eikös se ole lontoota ja tarkoita varastoa? Rumia ne oli mielestäni silti eivätkä sopineet tuonne kokonaisuuteen vaikka tykkäänkin usein vähän rugged meiningistä...

---


Warehouset biiteille ja decot melodioille.



juu jos tuolla ois soinut tekno tai hc + Koffit ja batteryt ja breezerit yms ständit ois loistanut poissaolollaan, valoina ois ollut pari stroboa ja yks heikko laseri sekä porukka ollut risoissa farkuissa ja t-paidassa ni sit ois ollut eriasia.

Näin niinku kärjistettynä. Nyt ei vaan toiminut mulle. Jokaisella on toki oikeus omaan mielipiteeseensä, myös Rikulla vaikka se väärä onkin ;)
k-0ne

Posts: 228

#728 • • k-0ne SESSIONS2

pululu, 20.4.2009 07:41:

...20 vuotta sitten tai ei, ei näyttäisi tätä sihteeriä haittaavan.



Hö mä luulin et tarkotit mua ... :(

Meillä kun oli niin hyvä läheinen hetki ennenku Jone tuli siihe sekaantumaan sivuun :D
Wolverine

Posts: 1,860

#729 • • Wolverine
Semmonen juttu tuli mieleen että meinasko se päälavan takaosassa oleva Koff-teltta oikeesti kaatuu niiden tyttöjen niskaan? :D joku muistikuva on että jossain vaiheessa ne tytötki katto ihan paniikissa että mitä tässä oikein tapahtuu, korjatkaa jos muistan väärin tai sen oli tarkoitus tehdä semmoista häröilyliikettä.
typo

Posts: 685

#730 • • typo Testaaja
Kyllä se nyt vaan on niin, että tää rokkas ja ruletti aeivan kympillä. En jaksa edes miettiä olisko jossain jotain nillittämistä, koska fiilis oli koko illan aivan loistava ja vielä eilenkin jaksoi hymyilyttää.

Kiitos! *sydän*

.pi.

--
.psychedelicious.

pululu

Posts: 1,102

#731 • • pululu .jemmutti.

k-0ne, 20.4.2009 09:55:
---
pululu, 20.4.2009 07:41:

...20 vuotta sitten tai ei, ei näyttäisi tätä sihteeriä haittaavan.

---


Hö mä luulin et tarkotit mua ... :(

Meillä kun oli niin hyvä läheinen hetki ennenku Jone tuli siihe sekaantumaan sivuun :D



Jaa oli vai *nauru*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Jake

Posts: 792

#732 • • Jake saloUG

Wolverine, 20.4.2009 09:55:
Semmonen juttu tuli mieleen että meinasko se päälavan takaosassa oleva Koff-teltta oikeesti kaatuu niiden tyttöjen niskaan? :D joku muistikuva on että jossain vaiheessa ne tytötki katto ihan paniikissa että mitä tässä oikein tapahtuu, korjatkaa jos muistan väärin tai sen oli tarkoitus tehdä semmoista häröilyliikettä.



näin se tais tehdä, ilmanottoaukon eteen oli mennyt verhokangas joten se rupesi tyhjenemään.
MiksuK

Posts: 74

#733 • • MiksuK hmm
En jaksa eritellä plussia ja miinuksia mutta kyllä itselle viime vuoden laserpoint maistu paremmalta.
Ei silti mitään varsinaista moitittavaa, seura oli todella mukavaa ja positiiviset fiilikset jäi muutenkin reissusta. Ens vuonna uudestaan. *plur*

--
There are two ways of being creative. One can sing and dance. Or one can create an environment in which singers and dancers flourish.

sapeli

Posts: 11,768

#734 • • sapeli jokukukamikä?
Kiitokset upeista bileistä - tänne taas ensi vuonna! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Riku

Posts: 3,187

#735 • • Edited Riku The Little Prince

Displacer, 20.4.2009 09:54:
Jokaisella on toki oikeus omaan mielipiteeseensä, myös Rikulla vaikka se väärä onkin ;)

Kerta se ois ensimmäinenkin :) Mun mielestä kaapelitehdas on vaan ympäristönä jo melkoisen rugged ellei sinne ruveta vetämään kukkatapetteja pitkin seiniä, joten ei ne telineet sinänsä hirveesti eronnu siitä muusta linjasta. Kai se sit oon vaan mä, mutta mä kyllä viihdyn betoniseinien ja tietyn askeettisuuden keskellä bileissä paremmin kun pintaliitomuotisedulamestoissa, oli musiikki mitä tahansa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Amnesia

Posts: 888

#736 • • Amnesia

Riku, 20.4.2009 11:58:
---
Displacer, 20.4.2009 09:54:
Jokaisella on toki oikeus omaan mielipiteeseensä, myös Rikulla vaikka se väärä onkin ;)
---
Kerta se ois ensimmäinenkin :) Mun mielestä kaapelitehdas on vaan ympäristönä jo melkoisen rugged ellei sinne ruveta vetämään kukkatapetteja pitkin seiniä, joten ei ne telineet sinänsä hirveesti eronnu siitä muusta linjasta. Kai se sit oon vaan mä, mutta mä kyllä viihdyn betoniseinien ja tietyn askeettisuuden keskellä bileissä paremmin kun pintaliitomuotisedulamestoissa, oli musiikki mitä tahansa.



Siis kysehän ei ole siitä etteikö rakennustelineet sopisi Kaapelille tai konemusiikkibileisiin, vaan siitä että ei niiden tanssijoiden puvustus+maskeeraus+tanssityyli sovi niihin telineisiin ainakaan useimpien ihmisten tyylitajulla.
Enkä minäkään mikään kermaperse ole, ideaali olisi jos mitään bileitä ei olisi Gloriaa lähempänä Helsingin keskustaa, mutta "warehouse-tyyli" on vähän eri asia...
Displacer

Posts: 1,828

#737 • • Edited Displacer

Amnesia, 20.4.2009 12:08:
---

Siis kysehän ei ole siitä etteikö rakennustelineet sopisi Kaapelille tai konemusiikkibileisiin, vaan siitä että ei niiden tanssijoiden puvustus+maskeeraus+tanssityyli sovi niihin telineisiin ainakaan useimpien ihmisten tyylitajulla.



No niin no, ei se pelkästään niistä tanssijoista jäänyt kiinni mulla ainakaan vaan kokonaisuutena ne ei sinne sopineet. Se hallin takaosassa ollut rakennelmakin oli yksinkertaisesti ruma mun mielestä vaikka siellä ei tanssijoita ollutkaan antamassa kontrastia.

Mutta tämä oli nyt vika posti tästä asiasta. Hyvät bileet oli ja hintansa väärti, vaikka hieman avautumisen aihetta löytyykin. Avautumisen aihetta löytyy kyl aina jos haluaa ja vaikea sitä on parantaa bileitä jos kaikki vaan hehkuttaa.

Ens vuonna uudestaan taas :)
Avangion

Posts: 2,529

#738 • • Avangion Punakardinaali
*plur**slurps**sydän*
KIITOS!

Oli loistavat bileet!
Laserit oli todella nättejä! Muutkin visualisoinnit, kuten pyrot, oli upeita.
Mutta se tärkein: musiikki! *plur*

Jo alusta lähtien setti oli hyvää.
Pienenä minuksena voisin mainita, että Orionin ja Flightin setti ei ollut ihan mun makuun. Aloittivat hyvillä biiseillä, mutta melko pian melodiat kävi köyhiksi. Energiaahan niissäkin oli. Valitettavasti en voi sano mitään koko heidän setistään. Pidin tauon kun setien soiton alku ei onnistunut pitämään kiinni.

BT:n setti alkoi kesysti, muttei täysin huonosti. Silloinkin tuli pidettyä taukoa. Missasinkin siitä syystä tauon. Kuulin vasta jälkikäteen että bileet oli ollut 6 minuuttia ilman musiikkia. Minkä sille voi jos soittajan mäkki ei olekaan niin hyvä kuin mäkki ihmiset antaa ymmärtää. ;P
Miehen setin loppupuoli oli herkkua. Siitä Orkidea jatkoikin loppuun asti sellaisella herkulla, että mua vietiin! *hihu*

Kiitos!


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

ValaX

Posts: 3,891

#739 • • ValaX

Riku, 20.4.2009 01:22:


1) Progressiivisyys ja hypnoottisuus ovat hyvin monen konemusagenren kantava voima, ei mikään kirosana. Olkoonkin että kaikki musiikki ei ollut radiohittikädetilmaanjumalarakastaasuagospelia, niin ei se siitä vielä progea tee.



Oli muuten aika hyvin sanottu!
noena

Posts: 3,138

#740 • • noena first breath after coma
Aaaahh, oli kyllä railakas ilta, menoa eikä hyvää fiilistä voinut mikään estää kun oli oikeat ihmiset ympärillä, mun pojille taas isokiitos illasta *sydän*
+ kiitos ja anteeks uusille tutuille *nauru*

Sasha F & Sergei Shkuroff *sydän* Viddu mitä menoa, täydellistä tesnoa, just sitä itseään *kuolaa*
.. ja entäs Muffler ja Nuance, meinas taju lähtee *pökr* *plur* *sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park