Avangion, 20.4.2009 12:33:
Pienenä minuksena voisin mainita...
Jes, pääsee kiistelemään makuasioista.
Tunnustan että henkilökohtaiset preferenssit painavat vaakakupissa paljon, mutta mulle tippui Flightin & Orionin setti, eritoten sen loppupuoli kyllä kympillä. Hyvin se housempikin soundi tuntuu uppoavaan täyteen Merikaapelihalliin.
ezzy, 20.4.2009 12:47:
---
Avangion, 20.4.2009 12:33:
BT:n setti alkoi kesysti, muttei täysin huonosti. Silloinkin tuli pidettyä taukoa. Missasinkin siitä syystä tauon. Kuulin vasta jälkikäteen että bileet oli ollut 6 minuuttia ilman musiikkia. Minkä sille voi jos soittajan mäkki ei olekaan niin hyvä kuin mäkki ihmiset antaa ymmärtää. ;P
---
Ei se katkos kyllä ihan noin pitkä ollut, alta minsan tais Abletonin uudelleenkäynnistys kestää. Tosin tuntu kyllä ikuisuudelta :D
Nii, tietysti en osaa varmaksi sanoa kun tanssilattialta ei BT:n läppärin näyttöä nähnyt, mutta Abletonin kaatumiseksi tuon laittaisin - eikä soundin takaisin saamiseksi mennyt kuin rontti 30 sekuntia.
Mut niin, omat preferenssit ovat tietysti omia, mutta mulle tämän vuotinen Laserpoint tippui kyllä kympillä. Onko sitten syynä se, että olin selvinpäin, en käynyt ollenkaan kakkosstagella, ruokapisteessä, ostamassa juomista saatika VIP-alueella, mutta mä en yksinkertaisesti keksi mitään valitettavaa.
Jotenkin kaikki oli vaan niin kovasti plur.
Näistä bileistä voisi kirjoittaa pitkänkin kuvauksen ja kertoa epäolennaisia pikkupiirteitä jotka eivät oikeastaan haittaa bilekokemusta millään tavalla. Sen sijaan kerron näin jälkikäteenkin terkut kaikille tutuille joiden kanssa tuli nähtyä ja juteltua - tiette ketä ootte. Tampereen visuporukka näytti kyl parasta osaamistaan - Eikä Parkerinkaan tarvi olla naama rutussa kun ei päässyt vieläkään laserin rattiin, yhteistyö näytti toimivan muutenkin hyvin yhteen.
Loppukaneetin tuuttaan seuraavasti:
17.4.2010. Nähdään silloin.