947 posts, 48 pages, 253,860 views
mikke, 24.3.2009 20:18:
---
Mark, 24.3.2009 15:17:
Siis wtf oikeesti,
onks jengi tosissaan noiden sipsien ja safkojen kanssa? Ei kai nyt helvetti normi klubi-iltanakaan baaritiskiltä mitään kebabia saa?! Bileet bileinä IMO, syödä voi muuallakin.
-M
---
Tosissaan ? Saa kai sitä kysyä ? Jos meinaa kaheksan tuntia reivata ni saattaapi siinä nälkä yllättää jossain vaiheessa. En mä sanonu et toi on joku pakollinen juttu ja mun bileiden onnistuminen olis siitä kiinni. Se nyt vaan on ihan kiva ekstra jos jotain sapuskan tapaista on tarjolla nälkäisille reivaajille. Etenkään kun tuolta ei kai kesken bileiden voi mihinkään häippästä sapuskoimaan jos nälkä yllättää.
edit: siinä oot oikeessa et harvoinpa bileissä sapuskaa on tarjolla, ainakaan jos ei ole mistään festarityyppisestä häppeningistä kyse. Eikä mua oikeastaan haittaa vaikkei sapuskaa oiskaan. Kunhan nyt vaan kysyin.
JasoX, 27.3.2009 20:38:
Auttaisi todella jaksamaan jos olisi jotain apetta tarjolla, vai pääseekö tuolta käväsemään ulkona niin että pääsee vielä takaisin ? (ruohiksen mäkkiä ajattelin)
liila, 30.3.2009 14:42:
Mä en jaksa ymmärtää tätä Laserpointin ja joidenkin muiden bileiden lipunmyyntiä. Haluaako järjestäjät niistä bileistä niin sisäsiittoiset ettei lippuja voi laittaa myyntiin Helsingin ulkopuolelle? Tämä tekee vain muille bileisiin osallistumisen todella vaikeaksi, vaikka intoa kyllä riittäisi hyppiä koko yö!
liila, 30.3.2009 14:42:
Mä en jaksa ymmärtää tätä Laserpointin ja joidenkin muiden bileiden lipunmyyntiä. Haluaako järjestäjät niistä bileistä niin sisäsiittoiset ettei lippuja voi laittaa myyntiin Helsingin ulkopuolelle? Tämä tekee vain muille bileisiin osallistumisen todella vaikeaksi, vaikka intoa kyllä riittäisi hyppiä koko yö!
Mark, 24.3.2009 15:17:
Siis wtf oikeesti,
onks jengi tosissaan noiden sipsien ja safkojen kanssa? Ei kai nyt helvetti normi klubi-iltanakaan baaritiskiltä mitään kebabia saa?! Bileet bileinä IMO, syödä voi muuallakin.
dj upi, 31.3.2009 19:29:
Onks Leo Laker peruuttanu ku ei miehen nimee nää enää missää? Ainoot teknot tais just kadota.
dj upi, 31.3.2009 19:29:
Onks Leo Laker peruuttanu ku ei miehen nimee nää enää missää? Ainoot teknot tais just kadota. PLaah vaik lipunki ehin ostaa. Ehkä siel pari muutaki hyvää juttuu sit löytyy..
mikke, 31.3.2009 21:44:
voi helvetti täst tulee niin siistii