.LABYRINTH // LASERPOINT 18.4.2009 @ Helsinki

947 posts, 48 pages, 252,147 views

Avatar
#685 • • Edited Elwira Guest
Oli todella mieleinen ilta <3 Musa oli NIIIIN hyvää kaikilta Dj:ltä että huhhuh. Tuli tanssahdeltua ja nähtyä paljon vanoja kavereita eri vuosien varsilta. Kiitoksia oli niin kivaa!!! Tosin ihmisiä oli aika lailla mutta aina jonku kolon löysi ettei tarvinnut tanssia liki muita. *sydän*
Ainii ja BT oli aika HOT! *vink*
antti83

Posts: 206

#686 • • antti83
Sellaiset bileet tällä kertaa. Kaikista Laserpointin tapahtumista missä on tullut käytyä nämä oli kyllä suurin pettymys tasonsa puolesta. Pääareenalla musiikki oli koko illan sitä samaa tylsää, mitäänsanomatonta ja itseääntoistavaa nenänkaivuusaundia jota en olisi kyllä toivonut enää kuulevani laadukkaasta musiikistaan aikaisempina vuosina tutuksi tulleessa Laserpointissa.

Valot ja laserit oli jälleen tyylikkäät ja äänentoistokin oikein muhkea. Olisin kyllä toivonut visuaaliselle puolelle ja lavarakenteisiin vähän enemmän panostusta, aikaisempina vuosina on aina ollut tyylikkäät trussirakennelmat ja esteettisesti viimeisen päälle rakennetut lavat. Nyt noista köyhän ja keskeneräisen näköisistä rakennustelineviritelmistä tuli lähinnä mieleeni termi "taloudellisen taantuman Laserpoint". Myöskin se sotku sekä roskien ja pullojen määrä pitkin lattioita toi mieleeni ihan Colors Festivalin, aikaisempina vuosina nää bileet on olleet huomattavan siistejä ja puhtaita, eli huonompaan päin mentiin myös niiltä osin.

Mikään alkuillan seteistä ei jäänyt erityisesti mieleen. BT:stä oli kovat ennakko-odotukset mutta pettymys suuri, pari hyvää biisiä, hittiparaatia ja aika vaisua menoa tanssilattialla. Onneksi Orkidea pelasti illan ihan ookoo setillään, vaikka paljon parempiakin settejä on mieheltä kuultu kyllä monestikin. Äänenpaine oli sopivalla tasolla kunnes Orkidea päätti kääntää volyymit vähän turhan kovalle lopussa. Se pikkuhuone oli tukala ja kuuma ettei siellä tullut viihdyttyä. Vähän olisin kyllä toivonut pääareenan kokeneilta dj:ltä pikkaisen parempaa tanssilattianlukutaitoa, menopuoli oli kyllä selkeästi vaisuinta mitä olen Kaapelin bileissä nähnyt. Mutta kaiken kaikkiaan hyvin järjestetty ja organisoitu tapahtuma, taattua Laserpoint-laatua. En edes harkitse jääväni ensi vuoden bileistä pois. Ensi vuonna sitten taas :)
ValaX

Posts: 3,891

#687 • • ValaX
En ollut itse paikalla, mutta mulla taitaa olla hieman erilainen käsitys tosta "nenänkaivuusta" *nauru* Mä en oikein jaksa uskoa että sielä tuli sitä itseään*piis*
Sampson

Posts: 634

#688 • • Sampson Bujashaka

vala, 19.4.2009 21:56:
En ollut itse paikalla, mutta mulla taitaa olla hieman erilainen käsitys tosta "nenänkaivuusta" *nauru* Mä en oikein jaksa uskoa että sielä tuli sitä itseään*piis*

No tsekkaa vaikka toi Flightin ja Orionin setin tracklisti, joo tosi nenänkaivuuta. Meiksi on ollu ihan eri tapahtumassa ku nää jotka valittaa tylsästä musasta!

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Avatar
#689 • • djmg Guest
Päätä särki alku illan :( siitä iso kiitos Sapsulle joka pelasti iltani*hali*,
Muuten oli mukavat kemut taas :) kiitos näistä! *hymy*
+ musiikki oli hyvää ja uppos*sydän*
+ oli kiva nähdä kaikkia kavereita taas pitkästä aikaa*sydän*
Ei kyllä vetäny vertoja viime vuodelle, mut kivaa oli sehän se pääasia :)
mg kiittää ja kuittaa.
ValaX

Posts: 3,891

#690 • • Edited ValaX

Sampson, 19.4.2009 22:00:
---


---
No tsekkaa vaikka toi Flightin ja Orionin setin tracklisti, joo tosi nenänkaivuuta. Meiksi on ollu ihan eri tapahtumassa ku nää jotka valittaa tylsästä musasta!



Mulle nenänkaivuu on sitä vanhaa kunnon synkkää proge-housea. Ehkä sitten ajat muuttuu, en tiedä...? Mä en pysty uskomaan, että tuola oltais oltu kädet sieraimissa sillai...
Angel-Of-Ice

Posts: 41

#691 • • Angel-Of-Ice
Olihan ne ihan kivat bileet sit.. vähän vaan jäi liikaa negatiivisia asioita hampaankoloon.
miinukset
- vähäinen kasviruoka (ei riittäny mulle enää illemmalla)
- ei ylipäätään mitään muuta tarjolla kun riisiä ja kanaa (murinaa)
- missä oli kaikki penkit? edes yksi!! olis ollu kiva istua välillä
- ylitse kävelijät (murinaa) oli sit pakko vaan talloa mua jalkoihin
- liian pienet tilat noin paljolle ihmismäärälle
- kassini kastui kaksi kertaa lonkeroon kun joku potkas mukin nurin
- ja vesipulloon en saanu korkkii niin oli vähän hankalaa senkin kanssa tehä yhtää mitään.

plussii
+ kivat valot. Laaserit ja UV valot <3 ja muut nää tehostejutut..
+ hauskat esitanssijat (käärittynä ties mihin: folioo, kelmuu, ilmastointiteippii..)
+ musiikki oli ihan okei
+ Tilaa tanssia päähallin takaosassa ja musakin kuului viel kivaste sinne

Juuh.. en tie meenkö enää seuraaviin pointteihin. Mut ei ne kyl ihan kamalatkaan ollu, vaikka siinnä kohtaa kun ois nälkä, janoinen ja väsynyt eikä pääse istumaan, ei saa ruokaa, eikä vettä (sekin loppu) niin vähemmästäkin alkaa suututtaan.
MRC

Posts: 1,346

#692 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

ezzy, 19.4.2009 21:11:
---
ville, 19.4.2009 19:48:
---
mikke, 19.4.2009 19:30:
Siis mitä vittua, Orkideahan soitti varmaan reippainta ja menevintä trancesaundia mitä mä oon ikinä siltä kuullu... Ei tosin niin kauhean juustoista ihqkiksua vaan hieman tummempaa saundia (loppua kohden toki hieman vaalentuen) mut yhtä kaikki, kuitenkin paukuttavaa trancea, niinku tolla slotilla pitää soittaakin. En kyl oikeesti tajuu mitä helvettii sen ois sit pitäny soittaa.

---





---
Pauli Huhtiniemi, 19.4.2009 21:10:
---


Ja ens vuonna sitten johonkin väliin päälavalle nostattajaks vaikka jotain melodista Nu-Hardstyleä tyyliin Project One :)




Ois aika unelma ;) mut ei tuu toteutuu :(

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

nuance

Posts: 1,963

#693 • • nuance cov ops, combat, sunrise
no. jos sitä nyt sitten jotain sanois. kivaa oli ku ryssällä kivassa paikassa. konstan kanssa homma skulas taas ja jengi näytti viihtyvän. laukoista pahoittelut, oli vähän propleemeja monitoroinnin ja pomppivien neulojen kanssa.

+ gigantic lazorz
+ rakennustelineet
+ parkerin valotyöskentely
+ lauri, terzi, joonas ja muut syylliset
+ junkkasauna
+ infekto ja shock one - adachigaharas theme
+ konsta
+ ana
+ vodkajatkot
+ uudet tuttavuudet ja vanhat runkkarit & vätykset
+ efo ja painimatsi
+ keskiolut
+ pienet pinkeät kiksukissat
+ lavalle lentäneet kiimalle haisevat stringit
+ yleinen irstailu
- junkkasaunan rajallinen kapasiteeetti
- lyhyt soittoaika
- henkilökohtaiset tekniset harmit
- junkkasaunan vähän jämä visuaalinen toteutus

en tiedä olenko ensi vuonna läsnä, suunnitelmissa olevan maisemanvaihdoksen johdosta. joka tapauksessa pyrimme järjestämään vielä tuollaisen neljän dekit tohelluksen konstan kanssa ennen kun katoan.

kiitos ja anteeksi.
Raver71

Posts: 3,605

#694 • • Edited Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Oli laadukkaat kekkerit. Omalla kohdalla ei ole valittamista mistään. Kympin reissu kaikkineen. Ensi vuonna sitten uusiksi.

Rave blogissa fiilikset tarkemmin. http://www.isolehti.fi/lehti/blogit/raver71/labyrinth-laserpoint-kaapelitehdas-helsinki-18042009
HappyHC

Posts: 51

#695 • • HappyHC

Myrkkyapina, 19.4.2009 04:29:
ja sali siat vois kyllä pitää ne paidat päällä, kyllä ne tytöt/naiset näkee että onko siellä puntilla käyty vai ei vaikka se paita on päällä <3



Sun kannattaa ehkä mennä punttisalille pumppaamaan omia lihaksia niin ei tarvis olla kateellinen "sali sioille" ja saisit tyttöjen katseita osaksi :-p

--
Muistan Bottan Berliini-illat hyvin...

golem

Posts: 1,395

#696 • • golem Golem
Mäkin tänne sit tulin eksyneeksi alkuillasta.

Ehkä positiivisin ylläri oli käytännön järjestelyjen sujuvuus, et ihmismäärästä huolimatta en joutunut jonottaa ollenkaan sisälle, ja juomiakaan ei joutunut jonottaa. Niin monta kertaa noi kaks asiaa (sisääntulojono ja juomajono) vaan kusee, et on hienoo että joku osaa järkätä bileet niin, et jonoja ei oo. Ja vessapaperiakin oli WC:ssä, vaik yleensä loppuu alta aikayksikön, et kai niitä? joku kävi täyttelemässä.

Musiikki ei kyl oikeen napannu, mut se ei ollu mikään ylläri. Flight ja Orion soitti muutaman aika tiukan rallin, positiivinen yllätys kuulla teknohtavaa matskua merikaapelihallissa. Kunnarin alku oli hieno, mut saman tien ku alko ne naisvokaalit, nii mä päätin lähtee seuraaviin bileisiin =D

rakennustyömaatelineet ei tosiaan kyl istunu yhtään tunnelmaan niinku moni muukin jo totesi, mut ken tietää vaikka tapahtui jotain odottamattomia ylläreitä (tiukemmat turvallisuusmääräykset tms..), joiden seurauksena joutu tekee tollasen viime hetken virityksen.

Laserit oli makeita luonnollisesti, mut mun makuun paljon siistimpiä on ne viuhkat kuin sellanen lasereiden vilkuttaminen (jota voi tehdä normivaloillakin).

Illun aamubileet oli aivan tukossa, en oo kertaakaan nähny pleikkarin aamuissa niin paljon ihmisiä.

Siistit bileet, mut ei kyl vedä ollenkaan vertoja LP 2007:lle, jotka oli kyl makeimmat kaapelibileet vuoskausiin missä on tullu käytyä :)

Kiitos kaverille lipusta (you know who you are =).
Teboil

Posts: 53

#697 • • Teboil
Kivaa oli*jiihaa*
Noxu

Posts: 51

#698 • • Noxu

Jake, 19.4.2009 10:18:


Kiitos Turkubussille ja Choonin posselle sen järkkäämisestä.+ kiitos sille pojalle joka haki mun takin narikasta, ei ollu mitään muistikuvaa et oisin sen noxulle antanut lainaan :D
joten tää kertoo omasta olotilastani. Anteeksi kaikille ketä joutu kestämään ja katselemaan sekoiluani :)
Humala on kivaa :)



Yo!

Eipä tuo mitään, menipä mun osalta enemmän huvin puolelle ;)


Pakko oli tänäkin vuonna lähteä Laserpointiin ja onhan se joka vuosi yhtä hymyilyttävä reissu ja aina sitä jää odottamaan seuraavan vuoden pippaloita, vaikka välillä onkin vähän pakko antaa palautetta. Ihmettelen vähän, et näin isoihin bileisiin oli hommattu uskomattoman p*skat scriinit. Aikaisempina vuosina on löytynyt kyllä kokoa ja kuvanlaatua taattua enemmän. Ja hei oikeesti, tulinko rakennusmaalle vai bileisiin? Mitkä ne kaikki rakennustelineet oikeen oli? Eikö niitä olis voitu edes yrittää peittää tai koristella? Pakko kyl myöntää et visuaaliseen toteutukseen olin vähän pettynyt. Kyllä sitä jotenkin kuitenkin aina joka vuosi tulee innolla odottaen isompiin bileisiin, et mitä ne nyt on keksiny tänä vuonna.

Juomapullojen korkkien poistaminen oli kyllä naurettavinta mitä vähän aikaan on keksitty. Ensin maksetaan 2€ juomapullosta, eikä sitäkään saa kokonaan. Ihme touhua. Ulospoistumispaikkoja olisi voinut olla myös toinen, älytön ruuhka että pääsee ulos haukkaamaan raitista ilmaa ja sekin tapahtuu tupakointialueella??

Pienempi sali oli tosiaan aivan liian pieni. Muistan kyllä, että aikaisempina vuosina, kun sivusaleja käytettiin, isoa miinusta sai taas salien erittäin huono ilmanvaihto. Joten ymmärrän, miksi salit oli jätetty tänä vuonna käyttämättä.

Näiden huomautuksien siivellä bileet olivat jälleen kerran hyvät. Ei mahtavat, eikä ehkä omista Laserpointeista mieleenpainuvin kerta, mutta kuitenkin Laserpointit :) Iso kiitos tietenkin järjestäjille ja artisteille. (Kiitos myös turun suunnalta yhteisen bussikyydin järjestäjille.) Ja ihmiset hei, meillä on kaikilla se kätsy värkki tossa leuan yläpuolella.. sitä kutsutaan suuksi. Opetelkaa kulkemaan isoissa joukoissa, tönimättä ja hakkaamatta toisia mustelmille. Ei se kuulu tähän henkeen. Menkää Tuskaan riehumaan tai aloittakaa jokin kamppailu/taistelulaji jos v*tuttaa. :D


Piis änd lööv! o/

Ensi vuonna todennäköisesti taas.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#699 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Angel-Of-Ice, 19.4.2009 22:15:


Juuh.. en tie meenkö enää seuraaviin pointteihin. Mut ei ne kyl ihan kamalatkaan ollu, vaikka siinnä kohtaa kun ois nälkä, janoinen ja väsynyt eikä pääse istumaan, ei saa ruokaa, eikä vettä (sekin loppu) niin vähemmästäkin alkaa suututtaan.



...sitä vettä sieltä wc:n hanoista! pirun kylmää oli, tosin stadilaisittain kloori-aromilla höystettynä.
itselläni oli myslipatukoita pari mukana, niin ei nälkä iskenyt niin pahasti *hymy*
kotiin ku pääs viiden aikaan ni kyllä ruoka sitten jo maistuikin.

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

Caro²

Posts: 5,301

#700 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
[varoitus, viesti saattaa sisältää sarkasmia]

jepsis! Bileet oli ihan vallan kivat. Miulle BT ei koskaan ole ollut sen suurempi stara kuin monet muutkaan (hey, house oli kuitenkin ensin) - mutta vaikken palvokkaan BT:tä alttarilla illalla nukkumaan mennessä, diggailin setistä kuitenkin ja musa toi hymyn naamalle (sen mitä ehdin kuuntelemaan / keskittymään) :)

Harvemmin Merikaapelihalli on niin täyteen ammuttu, ettei meinaa mahtua liikkumaan - tähän kun lisätään vatsan toimintaongelmat, niin mukavuuskynnys oli hieman tavallista korkeammalla.

Sen lisäksi, ettei tarjolla ollut riittävästi kasvisruokaa ja progea soitettiin joka areenalla monen dj:n toimesta samanaikaisesti, eikä taksitolppaakaan ollut tuotu sisälle narikkaan - haluaisin huomauttaa, että olisin kovasti kaivannut kaapelitelevisioskreenejä ulos viihdyttämään jonossa seisovia. Tupakkakoppeihin pitäisi saada myös nahkaisia lepotuoleja ja sohvia, jotta siellä viihtyisi pitempäänkin. Pyrot oli muuten kivoja, mutta eturivissä tanssiessa tuli liian iso hiki kun liekit putkahti putkiloista ulos, voisiko ne seuraavalla kerralla asentaa 10metriä korkeammalle tai käyttää kylmempää polttoainetta. Laaserit oli viihdyttäviä, kuten viimevuonna - mutta miksei niitä asenneta lattiatasoon. Ois vänkää kun laaserit heiluis jaloissa.

Ensivuodelle toivoisin, että kaikki dj:t olisivat ulko-oven vieressä jonossa jakamassa nimikirjoituksia kaikille jotka pyrkivät ulos Kaapelilta. Se helpottaisi kovasti henkisesti epäkypsien, käsittämättömästä syystä eri julkisuuden henkilöihin takertuvien elämäntapafanien elämää kun ei tarvitse värjötellä kylmään mellakka-aitaan nojaten, tuhman portsari-sedän vieressä, että näkisi edes vilaukselta omasta idolista.

Ps. Ilta oli haasteita täynnä ja kuvat tullee jossain kohtaa jakoon kunhan saadaan homma pakettiin :)