Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 450,133 views

Avatar
#81 • • highrise Guest
Kuka tahansa voi olla :) voin katsoa ensisilmäykseltä että huuuuuhhhuuuuuh onpa tuossa hyvännäköinen mies, jos tutustun tai juttelen tämän kanssa paremmin/enempi ja jos tämä osottautuu inhottavaksi tms. niin samassa se ulkonäöllinen ömm illuusio murenee enkä pian enää voi itseänikään käsittää että miten minä tuota hyvännäköisenä pidin ;) sitten taas joku ihan "tavallisen" näköinen voi lähemmän tutustumisen jälkeen näyttää maailman komeimmalta ja ihanimmalta mieheltä. että juu. sisäinen kauneus vaikuttaa täysin ulkoiseen minun silmissä *plur*
Avatar
#82 • • highrise Guest
aijuu ja tuo PiPo kyllä tekee miehen *plur* haha
Avatar
#83 • • ALIEN Guest
katsokaapa rekisterini!
*possu*
Avatar
#84 • • -Loyal- Guest
highrise:

aijuu ja tuo PiPo kyllä tekee miehen *plur* haha

Samaa just kelasin...
*nauraa* on teillä kriteerit...
Riku

Posts: 3,187

#85 • • Riku The Little Prince
Morpheus:

highrise:aijuu ja tuo PiPo kyllä tekee miehen *plur* hahaSamaa just kelasin...
*nauraa* on teillä kriteerit...


Ei sovi unohtaa Fubun housuja!

--
Kyseenalaista aina kaikki.

1ncarnation

Posts: 542

#86 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
ai pipo ? no huhuh mä ainakin käytän sitä vain silloin kun on vitu*us päällä
*heiii*

[muokattu 25.12.2002 17:04]

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Avatar
#87 • • trisha Guest
Jaa-a se riippuu mun kohdalla ainakin mielialasta,
keneen tunnen vetoa ja ketä näyttää hyvältä.
Tyhmät jutut ja ylimielinen käytös saa hyvänäkösestäkin miehestä ruman.
Yleisesti ottaen itsestään huolehtiva siististi pukeutuva tyyppi kerää yleensä pojot.*hih*
kikira

Posts: 91

#88 • • kikira
Tyylikäs, persoonallinen pukeutuminen, hyvä kroppa (ei ylibodattu eikä luikku), kasvot joita jaksaa katsoa. Pitää näkyä, että mies pitää huolta ulkonäöstään, eikä lähde aamulla himasta mörrimöykyn näkösenä. Jotain persoonallista pitää olla, massailmiömiehet on hirveintä mitä tiedän *eiei*. Tarkkaan määrittelemiseen menis paljon aikaa, oon liian pinnallinen. Forgive me.

--
I can resist everything but temptation

Tyeicha

Posts: 5,807

#89 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
musta komealla miehellä on tummat ,lyhyet hiukset.
se pukeutuu/käyttäytyy hyvin ja käy salilla tai jotenkin muuten huolehtii ulkonäöstään.. vaik mies ois kuinka komea, mut sil olis tosi huono luonne, ei sen ulkonäöstäkään olis kauheesti apua.. *joo*

[muokattu 26.12.2002 00:35]

--
-Tyeicha-

trikSain

Posts: 156

#90 • • trikSain
Kurkatkaa mun korttii--> "katse kaukaisuuteen" *hih*

Ku otettiin noita kuvia kaiffarin kans, niin piti ottaa hiton monta kertaa uusiks, ku ei meinannu pokka pitää *plur*

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

1ncarnation

Posts: 542

#91 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
Tyeicha:

musta komealla miehellä on tummat ,lyhyet hiukset.


*purr* et kai alexist puhu *nauraa* *super*
Trix - hei tarzan Leika SE TUKKA JO!! *possu*
oot joo tarpeex macho noinkin..ei kyl oo vieläkään mitään mahiksia Valtsulle machoudessa mut *hymy*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

2000

Posts: 420

#92 • • 2000 Opetuslapsi
Avernian:

Roger Roger:ottaa sivistyssanakirjasta selvää mikä on "komean" virallinen määritelmä.

Komea : 1) Hyvännäköinen, viehättävän ja mielyttävän näköinen, sopusuhtainen 2) Loistelias, näyttävä
(Timo Nurmi : Uusi Suomen kielen sanakirja)

Mies : 1) Aikuinen miespuolinen ihminen Ole mies äläkä vetistele! 2) Aviomies, avomies 3) Alamainen, sotilas, työntekijä Kuninkaan miehet, työmiehet 4) ihmisestä sukupuoleen katsomatta taistella viimeiseen mieheen





Ei osunut.... mitä naisesta sanotaan?? *nauraa**nauru**nauraa*

--
2 nasty 4 U

Tyeicha

Posts: 5,807

#93 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
Vince_Drache:

*purr* et kai alexist puhu *nauraa* *super*


no ei nyt ihan..!! *hmph*

--
-Tyeicha-

1ncarnation

Posts: 542

#94 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
*iloinen*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

kAiStA

Posts: 229

#95 • • kAiStA
sehän riippuu ihan kokonaisuudesta ja siitä, mikä kyseenomaisen henkilön silmää miellyttää, mutta omalla kultilla on vaaleat hieman teknotukkaa pidemmät hiukset, siniset silmät, hymykuopat ja pirullinen suden hymy.... *pahis* mies ei saa olla liian lihaksikas, mutta sen verran voimaa pitää olla että jaksaa yhtä tyttöä kantaa =) Mutta olen aina ihastunut syvänruskeisiin/haalean sinisiin silmiin ja hymykuoppin... *sydän*

--
Let the music be your only God..

Roger Roger

Posts: 3,372

#96 • • Roger Roger Kentti
Avernian:

kertokaas toki mitä mieltä olette silmälaseista miehellä.


Juu kertokaa heti! Mullakin on silmälasit, mutta ne on ollu hukassa viimeiset 2 vuotta.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Ana*

Posts: 56

#97 • • Ana* räppäkäpälä
Juu, silmälasit tuo miehelle semmosta älykkyyden tuntua (paitsi ehkä jotkut punasankaiset *hymy*) eikä niiden käyttäminen ole mitenkään huono juttu. Itellänikin on rillit, enkä kyllä ajatellu jättää niitä himaan joidenkin bileiden takia, koska sitten jäis näkemättä kaikki hauskasti pukeutuneet immeiset *vink* Enpä sitten tiedä, mitä miehet pitää silmälasipäisistä tytöistä... *täh*

--
Take life the way it comes at you and make the best of it. -Yann Martel-

keisha

Posts: 1,394

#98 • • keisha bullet with butterfly wings
tuli mieleen et eiks amerikan psykossa sillä ollukin alain miklin sarvisankaiset silmälasit...? sori hiukan off topic*justjoo*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Ana*

Posts: 56

#99 • • Ana* räppäkäpälä
Avernian:

Naisten silmälaseista taisi olla ainakin mun mielipiteeni siellä toisessa pukuhuoneessa. (ööh... siis "mimmonen on kaunis nainen"-topikissa)


Sorge vaan tosta meikäläisen letkautuksesta, joka oli siis väärässä paikassa...*blush* Täytyypi piipahtaa tuolla toisessa mestassa...

--
Take life the way it comes at you and make the best of it. -Yann Martel-

Roger Roger

Posts: 3,372

#100 • • Roger Roger Kentti
Eli nyt hommaamaan ne rillit! Näyttää olevan suosiossa *pahis*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät