Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 450,007 views

terrae

Posts: 454

#41 • • terrae
Phobos:

tän keskustelun perusteella vois päätellä että naiset tykkää "hintahtavista" miehistä noin ulkonäön perusteella..en enää ihmettele että mikä mussa sitten nappaa

¨

No niinhän se on. Niinku jo johonki toiseen keskusteluun kirjotin, niin meikäki tykkää eniten just semmosista
-suht lyhyistä
-joilla on kivat hiukset (ehkä pystyssä, ehkä 70-luvun tyyliin)
-olkalaukku on aika kova sana
-samoin hiattomat
-uskaltaa pitää hametta
-hatut/pipot tekee persoonallisen ilmeen
-ei mikään juntti-Einari, joka vihaa homoja, ulkomaalaisia, erilaisia ihmisiä kuin hän ja joka ei ikimaailmassa uskaltais tehä mitään niin "kamalaa" kuin peittää finnistä naamaansa peitepuikolla. Tai jos miesten meikkaaminen tulis muotiin, ei uskaltais meikata.
-muuten vain söötti. Tykkään enemmän söpöistä ku komeista.*sydän* *sydän* *sydän*
-ei ylipainoinen, kaljamahainen, karvainen, hikinen, pitkäpartainen, kalju, vanha, irstas äijä
Sirutus

Posts: 38

#42 • • Sirutus
Komea mies..
No,sanotaan näin,et miehen ei tarvitse olla kummosenkaan näköinen mutta jos on sitä..särmää,se voi tehä,tai siis tekee
miehestä Miehen*plur*..

Eli pilke silmissä,ns. elämän jano,tietoinen omasta paikastaan
maailmassa,tai ainakin elämässä jah..se että mies itse
tietää olevansa Mies*vink*.

(piste i:n päällehän on tietenkin se loisto ruoto,mahtavat kädet,sielukkaat silmät etc.etc.)
Howdy

Posts: 7,955

#43 • • Howdy Oldie
Jaa a eipä ole hajuakaan....itse en itseäni luokittele komeaks....ja ei siihen ole mitään stereotyyppiä.
Jokaisella kun on oma makunsa..
Yhen mielestä komee toisen mielestä ruma....
Näin ajatellen aika turha keskustella asiasta...
Mut silleen......

--
Käpy vailla vertaa

Roger Roger

Posts: 3,372

#44 • • Roger Roger Kentti
Sellainen aivan toisenlainen, kuin minä. Tai mistä hitosta minä sen tiedän. En katso miehiä sillätavalla (ainakaan tietoisesti tai ainakaan en sitä myönnä). Pitäs varmaan jaksaa lukea kaikki kuvaukset ja muuttua sellaiseksi. Tai toisaalta en jaksa, olen tälläinen kun olen. Se siitä. Hitto että tulee taas kerran vammaista tekstiä

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Jone

Posts: 8,258

#45 • • Jone Archibald Haddock

Tällanen:
pieni_31.jpg


Älkää tyytykö vähempään. *vink*

[muokattu 7.11.2002 12:55]
Avatar
#46 • • yana Guest
*nauraa**nauraa**nauraa*

kammo

PA280052.JPG
toi ois sentää siedettävä

[muokattu 7.11.2002 13:02]
Roger Roger

Posts: 3,372

#47 • • Roger Roger Kentti
Kaikilla on oma maku. *nauraa**nauraa**nauraa*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Roger Roger

Posts: 3,372

#48 • • Roger Roger Kentti
Avernian:


Ootko maistanu?



En. Oletko sinä?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Caro_79

Posts: 237

#49 • • Caro_79
Tietenkin mun mielestä komein mies, jota mä tunnen on mun oma rakas. Mun mielestä jokainen on komea omalla tavallaan. Joillakin se näkyy ulkoisena komeutena ja joillakin miehillä taas sisäisenä kauneutena.

Pukeutuminen on mun mielestä kuitenkin yx bointti, jolla voi vaikuttaa omaan ulkonäköönsä. Jos pukeutuu tylikkäästi ja trendikkäästi niin silläkin voi jo paljon vaikuttaa omaan ulkokuoreensa. *hymy*
HzO

Posts: 266

#50 • • HzO 9mm burana auttaa
trendikkäästi. *nauru*


jos on purkkarit ni get lost vai*voiei*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Avatar
#51 • • Pirpeli Guest
körrit on kivoja
terrae

Posts: 454

#52 • • terrae
Ei, vaan ihania. *pihkassa**sydän*
Roger Roger

Posts: 3,372

#53 • • Roger Roger Kentti
Mitä ihmeitä on KÖRRIT? Selittäkää...

*wannabe körri*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

cosmikki

Posts: 1,261

#54 • • cosmikki
hei! mäkään en tiedä mikä on "körri" vaikka olenkin naissukupuolen edustaja *nyyh**hellokitty*

kertokaa :)

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

HzO

Posts: 266

#55 • • HzO 9mm burana auttaa
körri= köriläs?

iso, lihaksikas ja paljon paljon selkä karvoja. *voiei*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Riku

Posts: 3,187

#56 • • Riku The Little Prince
HzO:

trendikkäästi. *nauru*


Joo, eiks trendit ollu alle 16-vuotiaille ja niille joilla ei ole omaa makua.. ;)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#57 • • ziin Guest
hauska ja rento tyyppi tekis minuun ainaki vaikutuksen! mut miehen pitäis kans olla vähä lihaksikas ettei näytä ihan anorektikolta!





*joo*
kap-pu

Posts: 1,167

#58 • • kap-pu the amazing suction cup boy
ziin:

hauska ja rento tyyppi tekis minuun ainaki vaikutuksen! mut miehen pitäis kans olla vähä lihaksikas ettei näytä ihan anorektikolta!



Noniin, arvaapa miltä meistä anorektikon näköisistä nyt tuntuu! *juoksee nurkkaan itkemään* *nyyh*



*plur*

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

alphamagic

Posts: 3,628

#59 • • alphamagic
Imukuppilapsi:

ziin:hauska ja rento tyyppi tekis minuun ainaki vaikutuksen! mut miehen pitäis kans olla vähä lihaksikas ettei näytä ihan anorektikolta!


Noniin, arvaapa miltä meistä anorektikon näköisistä nyt tuntuu! *juoksee nurkkaan itkemään* *nyyh*



*plur*


...aivan... ei ole kivaa olla alipainoinen... *uuh* etenki kun ei liho vaikka mitä tekis. mut mielummin oon laiha kun pullee tai jotain.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#60 • • Kirsikka Guest
Muhun ei ainakaan (liika) lihaksikkuus tee mitään vaikutusta, tykkään enemmän hoikemmista tapauksista :) Tai sellaisista sopivista *hymy*