Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 448,140 views

Avatar
#21 • • -Loyal- Guest
Tehän puhutte minusta.....*blush*
Pan

Posts: 140

#22 • • Pan
Hexa:



Niin ja sit vaan tuli mieleen, et mitä pahaa siin on jos arvostelee oman sukupuolen edustajaa. Kuitenki melkeen kaikki tekee sitä ja on ehkä hiukan kateellisiakin joskus, jos toinen on "paremman" näkönen...



tulipahan tuosta vain mieleen

Kyllähän toi joskus pistää silmään, kun liikkuu kaupungilla ns komean/hyvännäköisen kaverin kanssa ja "kaikki" naaraiden silmäparit kohdistuvat vain häneen.

En minä tästä kuitenkaan hernettä nenään ota, mutta ymmärrän miten tälläinen voi vaikuttaa tyttöjen/naisten itsetuntoon, koska heidän peräänsä kuolataan paljon enemmän(ja näkyvämmin) ja ylensäkkin ulkonäöllä näyttää olevan kauniimalle sukupuolelle paljon isompi asia.

--
Positiivinen pakana

Avatar
#23 • • -Loyal- Guest
Hexa:

Stereotyyppinen komea mies (jonkun ihme tutkimuksen mukaan, jonka satuin joku aika sit lukasee) on sellanen, et pituutta yli 180cm, lihaksikas, mutta silti söpö kasvoiltaan ja pukeutuu siististi ja osaa käyttäytyä hyvin...

Tosin näin miehenä on pirun vaikee sit sanoo kuinka hyvin toiki pitää paikkansa, eiköhän se oo sama kuin toisinki päin, eli jokaisella on oma makunsa.. *hymy*

Niin ja sit vaan tuli mieleen, et mitä pahaa siin on jos arvostelee oman sukupuolen edustajaa. Kuitenki melkeen kaikki tekee sitä ja on ehkä hiukan kateellisiakin joskus, jos toinen on "paremman" näkönen.. Toinen juttu on sit kuka uskaltaa tämän myöntää ääneen. Noh, itse ainakin voin asian myöntää näin olevan... Ja tämä lausahdus jo itsessään aiheuttaa osalle lukijoista jotain mielikuvaa allekirjottaneesta... *justjoo*

Kyllä mä katon useastikkin miestä ja ajattelen et on hyvännäkönen... Vaatteet, siisteys yms. yleisolemus tekee miehestä komean tai hyvännäkösen. Mutta useasti mies ei miehelle sano et kato onpas komea mies, vaan et toi saa varmaan vähän phusiii....!!
tuitui

Posts: 1,258

#24 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
milla:

Jenni:Mä tykkään enemmän söpöistä pojista kuin komeista miehistä.. .

jes:)



jep! (:

- hulivili hupakko -

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Panfobia

Posts: 521

#25 • • Panfobia
Avernian:


...koska sillä ulkonäöllä nimenomaan on ehkä MAX 5% vaikutus siihen kiinnostuuko nainen vaiko ei, mietin miksi te siihen niin keskitytte.



Pitäkää mua pinnallisena paskiaisena, mutta mulle kyllä ulkonäöllä on aika iso merkitys. En voisi kuvitellakaan seurustelevani [tms...] ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö ei edes jossain määrin hivele mun silmää.

Kyllähän luonteellakin oma suuri merkityksensä on, ei sitä tyhjäpäistä söpöliiniäkään kauaa jaksaisi katella...kokonaisuus ratkaisee, niinhän se on. *joo*

[...asiaa ei kyllä tullu nimeksikään, mutta väliäkö hällä... *pelle*]

--
*sydän*

Defiz

Posts: 717

#26 • • Defiz
..Komea mies on hyvin karvainen..

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

cosmikki

Posts: 1,261

#27 • • cosmikki
Panfobia:

Avernian:
...koska sillä ulkonäöllä nimenomaan on ehkä MAX 5% vaikutus siihen kiinnostuuko nainen vaiko ei, mietin miksi te siihen niin keskitytte.

Pitäkää mua pinnallisena paskiaisena, mutta mulle kyllä ulkonäöllä on aika iso merkitys. En voisi kuvitellakaan seurustelevani [tms...] ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö ei edes jossain määrin hivele mun silmää.

Kyllähän luonteellakin oma suuri merkityksensä on, ei sitä tyhjäpäistä söpöliiniäkään kauaa jaksaisi katella...kokonaisuus ratkaisee, niinhän se on. *joo*

[...asiaa ei kyllä tullu nimeksikään, mutta väliäkö hällä... *pelle*]



mä en ainakaan pidä sua kovinkaan pinnallisena ihmisenä ton takia. harva ihminen kehtaa ääneen vaan myöntää kuinka paljon ulkonäkö todellisuudessa merkitsee.
itse voin myöskin myöntää että ulkonäkö merkitsee mulle yllättävän paljon. en asim. koskaan voisi kuvitella seurustelevani "ruman" pojan kanssa.
miehen/ pojan ulkonäönn täytyy kuitenkin olla sellainen että sitä jaksaa katella pidemmänkin aikaa, jos ihan tosissaan suhteeseen ryhtyy.

..että näin..
*vink*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Hexa

Posts: 98

#28 • • Hexa Toimittaja
Morpheus:

Mutta useasti mies ei miehelle sano et kato onpas komea mies, vaan et toi saa varmaan vähän phusiii....!!



Harvinaisen totta myös toi.. Tosin oon ite alkanu arvostelee miehiäkin hiukan eri tavalla, kun tutustuin erinäisii vuosii sitte erääseen henkilöön joka on homo ja josta on tullut erittäin hyvä ystävä... Sinänsä on hauska verrata sitä millainen meininki illan aikana on, ku liikkuu täysin "suorassa" porukassa tai sitten vähän toisenlaisissa piireissä. Yhtymäkohtii on nimittäin pirusti.. *joo* Mut joo, kyl se parempi vaan on ite pitää silmänsä naisissa.. *iloinen*

--
24 / 7

SuttiS

Posts: 3,111

#29 • • SuttiS Drama Queen
Hmm, hymykuoppa...voih... Sellainen mies on *pihkassa*...

--
Suoritus tekee mestarin.

cosmikki

Posts: 1,261

#30 • • cosmikki
huh. mä väitän toista. kyllä sillä miehen ulkonäöllä on merkitystä yhden illankin jutuissa. ainakin mun kohdalla.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Panfobia

Posts: 521

#31 • • Panfobia
cosmikki:

huh. mä väitän toista. kyllä sillä miehen ulkonäöllä on merkitystä yhden illankin jutuissa. ainakin mun kohdalla.



Mä yhdyn kyllä myös tähän mielipiteeseen. *joo*

--
*sydän*

Avatar
#32 • • höris Guest
entä, jos on persoonallisen ISOT "dumbo" -korvat niin, kuin mulla?? Mua on kiusattu niistä pienestä asti, eikä loppua näy... *uuh*

Muuten omaan kyllä urheilullisen vartalon ja lihaksiakin on käsissä... Eli mitä mieltä olette pienistä eroavaisuuksista miesten ulkonäössä?
*possu*
Avatar
#33 • • tuntematon Guest
Tuol hallmark-kuvissa ainakin on yks kuva tosi hyvännäkösestä dumbosta.. ;) (oletkohan se mahdollisesti sinä?)
Eli ei tollaset jutut välttämättä miestä pahenna, jos muuten on ok..
cosmikki

Posts: 1,261

#34 • • cosmikki
hörökorvat on jees *joo**piis*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

sune

Posts: 2,096

#35 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Jos tekee ison asian esim. dumbo-korvista, ne on isot. jos vaan antaa olla ni ei ne oo isot. tai jotain. Mua on kiusattu pienenä et mun nenä ois ku inkkarilla tai jollain vastaavalla ja otin hirveet paineet siitä, en nähny naamassani muutaku sen nenän. Nyt ku nenää kattoo ni must se on itseasias hienompi nenä ku mone muun..*vink*


Poikkes vähän aiheesta *ding* *klubitus*

[muokattu 30.9.2002 12:57]

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#36 • • soulsister Guest
juu olen kyllä samaa mieltä että kyllä siihen seksin saamiseen *ding* tarvitsee kohtalaista ulkomuotoa - ainakin minä sitä katsoisin jos sellaisia yhdenyön suhteita harrastaisin*justjoo*
Avatar
#37 • • govinda Guest
...EHDOTTOMASTI TIETOINEN OMASTA VIEHÄTYSVOIMASTAAN!!!...muttei tietty liian tietoinen.kaikella on rajansa.*eiei*
joo,ja itestään saa myös pitää huolta!siis saa käydä parturissa ja käyttää kosmetiikkaa ja PITÄÄ tuoksua AINA hyvältä!!!!!*pihkassa**pihkassa*
Inferno

Posts: 369

#38 • • Inferno [Terrorcraft]
tän keskustelun perusteella vois päätellä että naiset tykkää "hintahtavista" miehistä noin ulkonäön perusteella..en enää ihmettele että mikä mussa sitten nappaa*iloinen**nauraa*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

Syder

Posts: 2,255

#39 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Ai tääl o tällaiki foorumi, no onneks mul ei oo paljoo sanottavaa minkälaine o komee ukko, ainakaan en itse ole sen tiedän *nauraa**nauraa*

--
Divida et impera.

UnityF

Posts: 15,721

#40 • • UnityF joo just se
Syder:

Ai tääl o tällaiki foorumi, no onneks mul ei oo paljoo sanottavaa minkälaine o komee ukko, ainakaan en itse ole sen tiedän *nauraa**nauraa*


paskapuhetta sähän oot komea mies joka osaa tanssii tosi hyvin... kyllä minä tiiän....*plur*