865 posts, 44 pages, 458,057 views
Niin ja sit vaan tuli mieleen, et mitä pahaa siin on jos arvostelee oman sukupuolen edustajaa. Kuitenki melkeen kaikki tekee sitä ja on ehkä hiukan kateellisiakin joskus, jos toinen on "paremman" näkönen...
Kyllä mä katon useastikkin miestä ja ajattelen et on hyvännäkönen... Vaatteet, siisteys yms. yleisolemus tekee miehestä komean tai hyvännäkösen. Mutta useasti mies ei miehelle sano et kato onpas komea mies, vaan et toi saa varmaan vähän phusiii....!!Stereotyyppinen komea mies (jonkun ihme tutkimuksen mukaan, jonka satuin joku aika sit lukasee) on sellanen, et pituutta yli 180cm, lihaksikas, mutta silti söpö kasvoiltaan ja pukeutuu siististi ja osaa käyttäytyä hyvin...
Tosin näin miehenä on pirun vaikee sit sanoo kuinka hyvin toiki pitää paikkansa, eiköhän se oo sama kuin toisinki päin, eli jokaisella on oma makunsa..
Niin ja sit vaan tuli mieleen, et mitä pahaa siin on jos arvostelee oman sukupuolen edustajaa. Kuitenki melkeen kaikki tekee sitä ja on ehkä hiukan kateellisiakin joskus, jos toinen on "paremman" näkönen.. Toinen juttu on sit kuka uskaltaa tämän myöntää ääneen. Noh, itse ainakin voin asian myöntää näin olevan... Ja tämä lausahdus jo itsessään aiheuttaa osalle lukijoista jotain mielikuvaa allekirjottaneesta...
...koska sillä ulkonäöllä nimenomaan on ehkä MAX 5% vaikutus siihen kiinnostuuko nainen vaiko ei, mietin miksi te siihen niin keskitytte.
Avernian:
...koska sillä ulkonäöllä nimenomaan on ehkä MAX 5% vaikutus siihen kiinnostuuko nainen vaiko ei, mietin miksi te siihen niin keskitytte.
Pitäkää mua pinnallisena paskiaisena, mutta mulle kyllä ulkonäöllä on aika iso merkitys. En voisi kuvitellakaan seurustelevani [tms...] ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö ei edes jossain määrin hivele mun silmää.
Kyllähän luonteellakin oma suuri merkityksensä on, ei sitä tyhjäpäistä söpöliiniäkään kauaa jaksaisi katella...kokonaisuus ratkaisee, niinhän se on.
[...asiaa ei kyllä tullu nimeksikään, mutta väliäkö hällä... ]
Mutta useasti mies ei miehelle sano et kato onpas komea mies, vaan et toi saa varmaan vähän phusiii....!!