Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 450,134 views

caprico

Posts: 164

#61 • • caprico
alphamagic:


...aivan... ei ole kivaa olla alipainoinen... *uuh* etenki kun ei liho vaikka mitä tekis. mut mielummin oon laiha kun pullee tai jotain.




Jes! Enpä oo ainut. Oisko kellään mitään ideoita miten sais vähän enemmän tota massaa *justjoo*

--
Heimoihei!

ariel

Posts: 308

#62 • • ariel ananas
Ääh, ei nyt mitään tollasia massaa-höpöpuheita... Kaita poika on kaunis. sit vaan sopivat hynttyyt niskaan, ei siis missään nimessä liian suuret (saavat aikaan harava säkissä-ilmiön..), tukka kuosiin ja that's it. *plur* Isot lihasmuodostumat on usein paljon vähemmän hyvä vaihtoehto kuin hoikka ja pinkeä, laihakin rakenne. uskokaa pois.*joo*

--
Vous allez faire des merveilles!

r0n

Posts: 2,258

#63 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
up-men-00309.jpg


jepjep *uros*

--
6er reihe

Avatar
#64 • • Kirsikka Guest
No, toi yllä oleva ei ainakaan ole siitä komeimmasta päästä *nauraa*
Katrina

Posts: 605

#65 • • Katrina
Komeuskin on kiinni katsojan silmistä ja katsomistilanteesta!
Jone

Posts: 8,258

#66 • • Jone Archibald Haddock
Tai siitä, miten kuvan objekti haluaa esittää itsensä kuvassa / valokuvaaja haluaa hänet esittää. Kyllä mustakin saa helposti otettua tollasen kuvan ja pidän sentään itseäni ulkonäöllisestikin melko korkeassa arvossa. *vink*
Roger Roger

Posts: 3,372

#67 • • Roger Roger Kentti
Jokaisella on edelleenkin oma maku. Esim minä (huono ottaa itsensä esimerkiksi, mutta en nyt muutakaan keksi, vai onkos mulla jokin pätemisen tarve?*häh*) olen muutaman mielestä jopa komea, muutama sanoo söötiksi. Sitten on näitä ystävällisiä ihmisiä, joiden mielestä olen kuin petolinnun perse tai siihen suuntaan (sori, mutta en jaksa kirjoitella haukkuma sanoja enempää, ei se kuitenkaan niin hauskaa ole. Tyytykää siis yhteen *heiii*). Osaan onneksi ottaa kritiikkiä vastaan (omasta mielestä), enkä suutu moisesta (kummastakaan: kehuista enkä haukuista). Joten yhteenvetona (ei käteen): Jokainen näkee miehen, mutta miksei myös naisenkin (no, siksi kun tää on komeista miehistä kertova topic. Hups sori...) erillaisena: Se voi olla mitä tahansa...

Kysymys muille (oikeastaan nopeimmalle): Voiko joku (eli se nopein) selittää tai ottaa sivistyssanakirjasta selvää mikä on "komean" virallinen määritelmä. Ai miksi? Tuli vaan mieleen, kun en taida itse sitä tietää... Ja mikähän sen miehen määritelmä sitten onkaan??? En tiedä siihenkään vastausta, mutta en ota siitä hernettä nenään, ku pidän itseni vielä poikasena...

**super*Sekopoltsina olo on hauskaa*

[muokattu 16.12.2002 08:09]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Roger Roger

Posts: 3,372

#68 • • Roger Roger Kentti
Huomasin, että on ollut puhetta lihaksista (liian isoista yms). Tämä taitaa mennä vähän aiheen vierestä, mutta anyway... Silloin kun itse tykkäsin (ehkä jopa rakastin*sydän*)/ jaksoin (olenhan ilmaissut monessa paikkaa olevani laiska. Tässä siitä oiva esimerkki) käydä salilla, oli minullakin haavena tulla isoksi ja lihaksikkaaksi (varmaankin sikis, kun olen niin lyhyt, niin halusin olla ainakin leveä)(En kuitenkaan siinä onnistunut *suru*). En kuitenkaantehnyt sitä rääkkiä muiden takia, vaan ihan itseni takia. Uskallan väittää, että ei ne kaikki bodarit/ voimannostajat (heille respektii, nostavat käsittääkseni voiman hannkimisen, ei lihasten koon takia) yms itseään rääkkää sen takia, että se olis jonku mielestä just hienoa, vaan ne tekevät sitä omaksi iloksi. Se on aivan mahtava olo, kun on suhtkoht timmissä kunnossa (en voi tästä kuitenkaan puhua kaikkien puolesta, koska luokittelin silloinkin, kun olin "timmissä kunnossa", itseni kukkakepiksi*pelle*) ja sitä vaan haluaa isommaksi. Se on vaan se, ei sitä oikein osaa selittää, vaikka yritänkin kokoajan sitä tehdä. Ja mikäs sen parempi paikka purkaa paineita, kuin punttisali? Nämä oli taas IMO (haa, sain viimeöynä selityksen mitä toi tarkoittaa ja heti on pakko käyttää sitä*nauru*). En myöskään väitä, että jotkut ukkelit/ akkelit (anteeksi huono ilmaus, mutta noi tuli ekana mieleen) käyvät salilla muiden iloksi. Se on taas heidän valinta. Elämä on täynnä valintoja, olen tehnyt omani. Entä sinä?
Ja enhän toki väitä, että kaikkien pitäisi mennä salille (ettehän? mä jään ilman...), vaan pitää itsestään sellaisena ku on. Jos ei pidä omasta kehosta, niin sitä voi yrittää muokata. Varmaan sitä pitäisi jaksaa taas aloittaa treenaaminen, että olisi taas hyvä olo (uaaak, ku kirjoitin tota saarnaa, niin isku kauhee morkkis, kun olen ollut taas laiska).

* Lähes kaikki ovat olleet pieniä, myös ne isoimmat. Minä olen yhä... *

[muokattu 16.12.2002 09:54]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

tuitui

Posts: 1,258

#69 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
oikeasti komea mies..hmm..

mul ei oo ns. kriteereistä siitä mikä on komeaa mikä ei...joissain ihmisissä on vaan sitä jotain mikä kiinnostaa ja sitä jotain mihin ihastuu.

mä voin tosissaan ihastua päivittäin johonkin uuteen piirteeseen mitä en oo ennen huomannut..*sydän*

komea ihminen on vaan sellainen joka klikkaa!

hitto jopas o vaikeeta...*igor*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#70 • • Taika Guest
Marski:

oikeasti komea mies..hmm..

mul ei oo ns. kriteereistä siitä mikä on komeaa mikä ei...joissain ihmisissä on vaan sitä jotain mikä kiinnostaa ja sitä jotain mihin ihastuu.

mä voin tosissaan ihastua päivittäin johonkin uuteen piirteeseen mitä en oo ennen huomannut..*sydän*

komea ihminen on vaan sellainen joka klikkaa!

hitto jopas o vaikeeta...*igor*



..Veit sanat suustani..*joo*
Karski

Posts: 6,049

#71 • • Karski Pomon kätyri
Marski:

komea ihminen on vaan sellainen joka klikkaa!



Eli esim. zeta ja meitsi ollaan melko karjuja koska klikataan
ihan homona! ks. nappi *piis**uros**piis*

Tai siis *voiei*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

tuitui

Posts: 1,258

#72 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Tres:

Marski:komea ihminen on vaan sellainen joka klikkaa!


Eli esim. zeta ja meitsi ollaan melko karjuja koska klikataan
ihan homona! ks. nappi *piis**uros**piis*

Tai siis *voiei*




esim! *nauru*

hyvä pointti mielestäni! *igor*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

milla

Posts: 3,699

#73 • • milla
täs kaikkii ihania ulkoisia ominaisuuksia:
pitkä
iso tukka
ei lihava, eikä liian lihaksikas
pukeutuu rennosti
pipo! :D
lävistyksiä

ton näkösiin ehkä kiinnitän huomion eka, mut loppupeleis noil ei niin väliä kuitenkaan ole:) jos johonki tuntee vetoa, niin se vetovoima tulee yleensä sisältä.
keisha

Posts: 1,394

#74 • • keisha bullet with butterfly wings
pojjaat rakkaat, topichan oli komeudesta, ei välttämättä siitä mille itse kukin lämpenee. imo brad pitt on komea mutta ihastun silti yleensä laihoihin, poikamaisiin tyyppeihin, välillä tummiin, välillä vaaleisiin. omasta mielialasta ja tilanteesta riippuen jokin vaan sytyttää. tyhmänä vaan aina niihiin vääriin isken silmäni*suru*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Myfinesthour

Posts: 420

#75 • • Myfinesthour
Komealla miehellä pitää olla suora niska, sotilaallinen ryhti ja leikittelevä hymy.*vink*

--
"..."

Jone

Posts: 8,258

#76 • • Jone Archibald Haddock
milla:

täs kaikkii ihania ulkoisia ominaisuuksia:
pitkä
iso tukka
ei lihava, eikä liian lihaksikas
pukeutuu rennosti
pipo! :D
lävistyksiä

ton näkösiin ehkä kiinnitän huomion eka, mut loppupeleis noil ei niin väliä kuitenkaan ole:) jos johonki tuntee vetoa, niin se vetovoima tulee yleensä sisältä.



Lävistyksiä lukuunottamatta kaikki noista sopivat muhun ennen parturissa käyntiä. *pelle*

Nyt kasvatan vaan tukkani takaisin ja otan lävärin niin se on siinä. Tai sit ei. *nauraa*
TanyaK

Posts: 745

#77 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
milla:



pipo! :D




outo juttu mutta miten joku mies voikaan näyttää niin paljon paremmalta pipo päässä ja saada kuumaksi!! jos perehdytään lisää näihin ulkoisiin seikkoihin niin saadaan taas satikutia ircissä..hmm..*nauru*
TanyaK

Posts: 745

#78 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Jone:


Tällanen:
pieni_31.jpg


Älkää tyytykö vähempään. *vink*

[muokattu 7.11.2002 12:55]



kieltämättä aika namu..ahaha*nauru*

yana *pus*

ja ajatellen vielä että jos tuo kaikki hiki olisi syntynyt rankan sekstailun aikana niin oih..kyllä on seksikäs kuva..

[muokattu 19.12.2002 16:34]
tuitui

Posts: 1,258

#79 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Tanya:

milla:

pipo! :D




outo juttu mutta miten joku mies voikaan näyttää niin paljon paremmalta pipo päässä ja saada kuumaksi!! jos perehdytään lisää näihin ulkoisiin seikkoihin niin saadaan taas satikutia ircissä..hmm..*nauru*




tää o kyl niin fakta juttu! *vink*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

tez

Posts: 188

#80 • • tez hottie
mä kiinnitän tukkaan tosi paljon huomiota joku obsessio tyylikkääseen tukkaan...mutta loppuenlopuksi se on monet muut asiat jotka ratkasee...käytös, luonne...

--
...do you fuck as well as you dance?