Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 450,592 views

Avatar
#101 • • Kirsikka Guest
No ei silmälaseista ainakaan mitään miinuksia tule. Itselläni on ollut lasit iäisyydet joten ei niihin muillakaan pahemmin edes kiinnitä huomiota...
Syder

Posts: 2,255

#102 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Jaha, no onneks on rillit vaikkei ne tähän mennes viel oo päässä ollukkaa *pahis*.

--
Divida et impera.

Howdy

Posts: 7,955

#103 • • Howdy Oldie
Minä *plur*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#104 • • Dun Guest
*justjoo* Minulla on suklaan ruskeat silmät, lyhyet tummat (siistit) hiukset, atleettinen kroppa, hymykuopat, jatkuva pieni flirtti päällä ja yllätys yllätys olen sinkku*ding* Ei sillä ulkonäöllä ole merkitystä kun sen 1 sekunnin verran kiinnittääkö huomiota vai ei.
dexine

Posts: 64

#105 • • dexine
moni kakku päältä kaunis jne..

*vink*

--
\"Computer games don\'t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as
kids, we\'d all be running around in darkened rooms, munching magic
pills and listening to repetitive electronic music.\"
-

Tapi

Posts: 1,437

#106 • • Tapi Dreamstate
---> *uros*
Dun

Posts: 17

#107 • • Dun Uninen halinalle.
Tapi T:

---> *uros*



HRm *eiei* Tuo onkin se tyypillisin olettamus minkä ihmiset sitten seuraavaksi laukoo*nauraa*

--
Grrr... Ja letti pystyyn!

Yanna

Posts: 311

#108 • • Yanna really?
howdy:

Minä *plur*

todista
*plur*

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää

kissi

Posts: 2,436

#109 • • kissi niihä?
Oikeasti komea mies on eräs kuparinruskea *hih*, vaaleahiuksinen atleetti *vink*, joka palaa luokseni ensi viikolla... *pihkassa*
terrae

Posts: 454

#110 • • terrae
Avernian:

Mukava tietää että tuoreessakin sanakirjassa naisen tehtävä on ainostaan olla miehen vastakohta *nauraa*



Hirveä sovinistiopus. Polta se.
Galore

Posts: 131

#111 • • Galore
Komea mies on tumma, pitkä, sillä on sänki ja leukaperät... Komeuteen vaikuttaa myös yleinen olemus, komea mies ei ole olemassa kaikille, vain juuri sinulle*sydän*

--
¨kotahi¨

Alex

Posts: 244

#112 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
Täl mä oon!! *joo*

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

Lounge_Lizard

Posts: 901

#113 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
Meitsi*hih**nauraa*

(ököt laulaa: lai-lo-la-lai-lo-lai-laa-lai)
*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*

[muokattu 19.1.2003 15:07]

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

alphamagic

Posts: 3,628

#114 • • alphamagic
Alex:

Täl mä oon!! *joo*


...aika lähellä täydellistä...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Howdy

Posts: 7,955

#115 • • Howdy Oldie
Yanna:

howdy:Minä *plur* todista
*plur*



Mitenkäs se pitäis todistaa .... *pahis*
Tullakko näytille *plur*
Katotaan kiiltääkö hampaat tai jotain .... *nauraa*

--
Käpy vailla vertaa

HzO

Posts: 266

#116 • • HzO 9mm burana auttaa
Galore:

Komea mies on tumma, pitkä, sillä on sänki ja leukaperät... Komeuteen vaikuttaa myös yleinen olemus, komea mies ei ole olemassa kaikille, vain juuri sinulle*sydän*





Ei varmaankaan ole pahasti takamännikös jos arvaan et ihanne miehes on george clooney, ainakin ulkoisilta ominaisuuksiltaan. No ainakin sillä on sänki melkein joka lehvas.

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Avatar
#117 • • minäminä Guest
Oikeasti komea mies on 130cm max .. .vihreä sillä on suuret silmät ja surkastuneet raajat ... ja pää näyttää siltä että se on täynnä vettä ja saattaa räjähtää millon tahansa .... *ding*
Avatar
#118 • • joy Guest
komealla miehellä tai naisella pitää olla itseluottamusta...elämän kokemusta...
mun mielestä tää on vähän ihmeellinen aihe.. jokaisella on
oma maku. karismaattiset ihmiset ovat mielestäni usein kauniita..
mut miehen pitää kuitenkin olla miehekäs. ..ei mitään pikku poikia.... :)pojat ovat söpöjä, miehet seksikkäitä.
Galore

Posts: 131

#119 • • Galore
HzO:

Galore:Komea mies on tumma, pitkä, sillä on sänki ja leukaperät... Komeuteen vaikuttaa myös yleinen olemus, komea mies ei ole olemassa kaikille, vain juuri sinulle*sydän*



Ei varmaankaan ole pahasti takamännikös jos arvaan et ihanne miehes on george clooney, ainakin ulkoisilta ominaisuuksiltaan. No ainakin sillä on sänki melkein joka lehvas.



Joo... George Clooney vähän nuorempana... Mut sil on kyl oikeastaan aika ällö hymy (liian itsetietoinen...) hmph. Ehkä tohon mun listaan täytyis lisätä jonkinlainen "alku-ujous". *ding*Toisaalta mäkin oon yhteydenottotilanteessa aika "alku-ujo", et ehkä mahdollisuus mun "löytää" jostain sopiva miäs on about 3,14...(ei muista piin desimaaleja*hmph*)

--
¨kotahi¨

päivänsäde

Posts: 1,049

#120 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
kyl mä luulen et sellanen pitkä ja tumma säväyttää.. mutta jos mies on itse "liian tietoinen" omasta ulkonäystään ja käyttäytyy sen mukaan, niin se karsii puolet ulkonäöstä.. liian itserakas mies on oikeestaan yllättävän ruma.. *joo*
Tietenkin pitää jonkin verran myös ajatella itseään, mutta liika on liikaa.. itse viihdyn ihmisten seurassa, joidenka kanssa voi jutella ilman, että ne katsoo peiliin minuutin välein tai että ne luulee isku yritykseksi.. *piis**piis*
vaikka jotku sanoo, että sisäinen kauneus on humpuukia ni mun mielestä se on todella suuri osa ulkonäköä.. *plur**plur*

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.