865 posts, 44 pages, 525,141 views
haha
Samaa just kelasin...aijuu ja tuo PiPo kyllä tekee miehen
haha
. Tarkkaan määrittelemiseen menis paljon aikaa, oon liian pinnallinen. Forgive me.

musta komealla miehellä on tummat ,lyhyet hiukset.
et kai alexist puhu *nauraa* 

Roger Roger:ottaa sivistyssanakirjasta selvää mikä on "komean" virallinen määritelmä.
Komea : 1) Hyvännäköinen, viehättävän ja mielyttävän näköinen, sopusuhtainen 2) Loistelias, näyttävä
(Timo Nurmi : Uusi Suomen kielen sanakirja)
Mies : 1) Aikuinen miespuolinen ihminen Ole mies äläkä vetistele! 2) Aviomies, avomies 3) Alamainen, sotilas, työntekijä Kuninkaan miehet, työmiehet 4) ihmisestä sukupuoleen katsomatta taistella viimeiseen mieheen
*nauraa*
mies ei saa olla liian lihaksikas, mutta sen verran voimaa pitää olla että jaksaa yhtä tyttöä kantaa =) Mutta olen aina ihastunut syvänruskeisiin/haalean sinisiin silmiin ja hymykuoppin...
kertokaas toki mitä mieltä olette silmälaseista miehellä.
) eikä niiden käyttäminen ole mitenkään huono juttu. Itellänikin on rillit, enkä kyllä ajatellu jättää niitä himaan joidenkin bileiden takia, koska sitten jäis näkemättä kaikki hauskasti pukeutuneet immeiset
Enpä sitten tiedä, mitä miehet pitää silmälasipäisistä tytöistä...
Naisten silmälaseista taisi olla ainakin mun mielipiteeni siellä toisessa pukuhuoneessa. (ööh... siis "mimmonen on kaunis nainen"-topikissa)
Täytyypi piipahtaa tuolla toisessa mestassa...