Ulkonäkö huononee iän myötä, äly taas yleensä kasvaa...
Älykkyys ei ainakaan mihinkään iän myötä muutu, viisaus voi ehkä lisääntyä. Kauneus taas ei katoa, kun siitä osaa huolehtia tarpeeksi
1,334 posts, 67 pages, 789,574 views
Ulkonäkö huononee iän myötä, äly taas yleensä kasvaa...
alizania:
big boobs and great ass..hihhahhhoo*iloinen*..
alizania:
koska kaverille pitää aina uskotella et isot tissit mut tytöille ei..tytöt voi ottaa pahalla..ainakin mä ottasin jos joku sanois mulle et sori mut sun tissit on vähän pienet et adios*ding*
Dima:
Mulla on kalja maha ja oon ylpee siitä!!! Tosi voisin vaihtaa sen packiin minä hetkenä hyvänsä
alizania:
mul on sika karvanen maha..
Dementation:
Jotkut (sekä tytöt että pojat) ovat kyllä maininneet, etteivät halua liian hyvässä kunnossa olevaa partneria, koska sitten tulee itselle alemmuuskompleksi...
Avernian:
---
Dementation:
Jotkut (sekä tytöt että pojat) ovat kyllä maininneet, etteivät halua liian hyvässä kunnossa olevaa partneria, koska sitten tulee itselle alemmuuskompleksi...
---
No jos on huono itsetunto on kusessa muutenkin.
Hyzenthlay:
tollaset alemmuuskompleksit on ihan turhia
alien:
---
Dementation:
---
Siis tämä on niiin totta! Ja se suorastaan ärsyttää pidemmän päälle
Aina pitää alkaa selittelee, et vittu kun pitäis alkaa treenaa ja et kun ei ole tehnyt mitään pitkään aikaa ja perse levii jne ... yms paskaa... aarrgghh! Tekisivät itselleen sitten jotain, jos ei kelpaa helvetti! *hahjust*
[muokattu 22.3.2004 22:09]