Sammutin virran taas ja laitoin virran uudestaan masiinaan, niin se lähti kyllä lataamaan peliä mutta heitti taas jumiin.
Onko kellään ollu vastaavaa tautia xboxin kanssa?
187 posts, 10 pages, 55,028 views
AnderS, 23.2.2009 15:36:
Mikähän tauti mun laatikkoon iski ku pelasin nhl 09 ja yhtäkkiä laatikko heitti totaalisesti jumiin?Ei totellu mitään ohjaimen nappeja joten mä sammutin koko paskan. Iskin uudelleen virrat päälle niin kuvaruutuun tuli jotain ihme kirjoitusta mustalla pohjalla ja alla luki isolla CODE ERROR.
Sammutin virran taas ja laitoin virran uudestaan masiinaan, niin se lähti kyllä lataamaan peliä mutta heitti taas jumiin.
Slusse, 23.2.2009 16:02:
---
Mikähän tauti mun laatikkoon iski ku pelasin nhl 09 ja yhtäkkiä laatikko heitti totaalisesti jumiin?Ei totellu mitään ohjaimen nappeja joten mä sammutin koko paskan. Iskin uudelleen virrat päälle niin kuvaruutuun tuli jotain ihme kirjoitusta mustalla pohjalla ja alla luki isolla CODE ERROR.
---
Why do I sense a RROD coming to a Xbox near you? :)
--
s
mange, 23.2.2009 18:13:
---
Mulle kävi melkeinpä noin mutta ilman mitään Code Error tekstejä. Peli meni jumiin, mikään nappula ei auttanut, eli virrat pois ja uudestaan päälle ja RROD. Boxi lähti sitten takuuhuoltoon 16.2. ja huolto kuulema voi kestää kolme viikkoa tai enemmän.
Kimbou, 23.2.2009 19:34:
toimiiko xbox pelit xbox-360:llä suoraan/ollenkaan? jostain sellanen käsitys että jonkinlaisella päivityksellä toimis?
tomii, 23.2.2009 19:02:
---
Onks toi sun boxi muuten kuin vanhaa erää ihan näin asiasta tuhanteen?
Mikähän tauti mun laatikkoon iski ku pelasin nhl 09 ja yhtäkkiä laatikko heitti totaalisesti jumiin?
AnderS, 24.2.2009 09:16:
---
Enpäs osaa sanoa onko vanhaa erää mutta takuukuitista tsekkasin milloin oon tän myllyn hankkinu niin 12.12.2006 luki paprussa. Eli vähän yli pari vuotta toimi moitteettomasti mutta sitten rakkine väsähti. Onko sillä jotain merkitystä onko laite ns. vanhaa erää?
UnityF, 24.2.2009 16:29:
---
Mikähän tauti mun laatikkoon iski ku pelasin nhl 09 ja yhtäkkiä laatikko heitti totaalisesti jumiin?
---
Pelaaja lehdestä: nro 74 marraskuu 2008:
sivu: 11
RESETOI NHL 09:N JA XBOXIN ONGELMAT
Microsoft kertoo, että NHL 09-pelin Xb360-version kanssa on ilmennyt tekninen ongelma. Joillakin pelaajilla konsoli ilmoittaa, että pelilevy olisi likainen tai viallinen ja että se pitäisi puhdistaa. Näin voi tapahtua vaikka levyssä ei olisi lainkaan vikaa tai naarmuja.
Ongelman voi ratkaista tavalla joka on poistanut myös muita Xb360-pelien teknisiä vaikeuksia, eli resetoimalla konsolin välimuistin. Kyseinen ratkaisu on kiertänyt aiemmin esim. Oblivionin ja Battlefield: Bad Companyn bugeja. Nyt näyttää siltä että kannattaa kokeilla muidenkin pelien kanssa.
Näin resetoit xb360 - konsolin:
1. Mene käyttöliittymän System-osioon ja sen Memory-valikkoon.
2. Siirrä osoitin kohtaan "Device Options" ja paina Y-nappia.
3. Paina järjestyksessä seuraavia ohjaimen nappeja:
X, X, vasen bumper, oikea bumper, X, X.
4. Vastaa ilmestyvään kysymykseen "Yes".
5. Nauti pelistä.
Noilla ohjeilla ollaan ratkaistu aina meidän ongelmat jos peli on menny totaali jumiin.
Sit pitkät pelit mitä tulee pelattuu paljon niin ollaan siiretty konsolin kovolle niin on paljon hiljaisempaakin pelata.
UnityF, 26.3.2009 15:09:
Resident Evil 5 Limited Edition
Ihan loisto ostos. <3
Zeratul, 26.3.2009 23:47:
Onko tommosessa limited editissä oikeesti mitään pelillistä lisää, vai onks kyse vaan jostain kumman näkösestä kotelosta?
UnityF, 27.3.2009 00:09:
---
Zeratul, 26.3.2009 23:47:
Onko tommosessa limited editissä oikeesti mitään pelillistä lisää, vai onks kyse vaan jostain kumman näkösestä kotelosta?
---
Ei kyl silleen, enemmän tota keräilyarvoo ukon pelivuoressa*nauru*
Pelin arvo pysyy korkeempana pidempää kuin normi version et ei mitään ihmeellistä.
Pakkaus sisältää bonus DVD:n jossa on behind-the-scenes-sisältöä sekä Resident Evil: Degeneration-traileri Tokyo Game Showsta. Kaikki tämä on sijoitettu tyylikkääseen metallikoteloon.
Toi kotelo on kyl tyylikäs