Xbox 360 -topiikki

187 posts, 10 pages, 52,518 views

Stonewoman

Posts: 204

#101 • • Stonewoman

Ozma, 28.1.2009 23:15:
---
Slusse, 28.1.2009 09:34:
Mites toi Lips on verrattuna pleikkarin SingStariin? Oon kelannu hommaa kotiin sen Lips:in, mutta joku tokas että se ei oo läheskään yhtä hauska/hyvä kun SingStar + että siihen ei saa läheskään yhtä paljon/hyviä biisejä. Kokemuksia?

--
s

---

En oo ainakaan arvosteluista huomannu mitään negatiivista. ainut tietty toi biisien uupuminen, mutta tuskimpa MS lepää laakereillaan vaan takoo koko ajan uusia biisejä ladattavaksi Live:stä.... maksullisena tietenkin :)



Melkein ostin jo pleikka kakkosen ihan sing starin takia, mut oon mä kyllä tosta lipsistä tykänny hirveesti. Biisejä tulee joka viikko lisää ja on ne valmiina olevat biisit ihan jees. Ei siel tietenkään viel oo yhtä paljon biisejä kun sing starissa ja eikä tietenkään samoja.. Itse en ainakaan kadu pätkääkään et ostin ton *hihu*
Stonewoman

Posts: 204

#102 • • Stonewoman

Ozma, 28.1.2009 23:13:
---
Stonewoman, 28.1.2009 09:08:
---
Ozma, 28.1.2009 08:53:
vittu kun jostain sais revittyä aikaa pelata :(

---


Sun pitää optimoida sun ajankäyttö *vink* kato asiat tärkeysjärjestykseen ja nainenkin mukaan pelaamaan.. sit voidaan hoilata nelistään liven välityksellä *tirsk**tanssittel*

---

JA MINÄHÄN EN LAULA! paitsi kun promilet nousee ... kallis vaan tuo lips ... mut on se kyl melkeen pakkohankinta :)



Pah!! Minä oon hei SELVINPÄIN laulanu R&B:tä!! Et revi siitä *tirsk* ja oon mä jopa ton mun miekkosenkin saanu laulamaan *vink*
RiD

Posts: 2,817

#103 • • Edited RiD Nukemi

Slusse, 28.1.2009 09:34:
Mites toi Lips on verrattuna pleikkarin SingStariin? Oon kelannu hommaa kotiin sen Lips:in, mutta joku tokas että se ei oo läheskään yhtä hauska/hyvä kun SingStar + että siihen ei saa läheskään yhtä paljon/hyviä biisejä. Kokemuksia?

--
s



Lips on varsin rules 3promillen humalapeli! Diggailin siitä spedeilyn määrästä mitä sen pelin kanssa saa aikaseksi, mikkiä heiluttamalla saa aikaan hulvattomia naurunpuuskia ja ihan hyviä biisejäki siitä löytyy!

Harvoin sitä tulee ite lauleskeltua mutta muutaman rohkasun jälkeen uskallettiin esittää duettona isolle kaveriporukalla miehekkäällä bassoäänellä mm. rihanna - umbrella ja Garbage - Erase and Rewind.

Diggailin omalla tavalla lipsistä enemmän kun singstarista (singstaria tosin pelasin viimeks toissa pikkujouluissa vielä väkevämmässä humalatilassa, joten muisti voi pettää)

Suosittelen!

edit: Under my umbrella, EHH EHH EHH EHH EHH

--
*super* *possu*

Slusse

Posts: 115

#104 • • Slusse mukamasmuusikko
Kiitos infosta ihmiset! Pitänee sit käydä noukkaamassa se matkaan tänään. :) Itse en siis laula (pätkääkään, edes humalassa), mutta perheen kauniimpi osapuoli saattais jopa innostua parin skumppalasin jälkeen. Sitä odotellessa.. (ja kamera valmiudessa). ;)

--
s
T3k

Posts: 1,221

#108 • • T3k semmonen
Forza 2:n pelaajat vois laittaa gamertagii jakoon että voitais aloittaa kyhäilee jonkin sortin ajeluita joku ehtoo :) Tossa Ozma:n kanssa jo suunniteltiin alustavasti jotain - ainoastaan pelaajat uupuu :)
a98

Posts: 871

#109 • • Edited a98
fight night round 3 + saints row 2 lähti tilaukseen thehut:sta, 37euroa postikuluineen aika jees diili!

edit: niin unohtu mainita tuossa aikaisemmin, että thehut.com kuuluu osittain samaan osastoon play.com:n kanssa eli tavara lähtee eu:n veroalueen ulkopuoleliselta saarelta, eli yli 45euron tilauksia ei kannata tilata ettei tule lisämaksuja (en tiedä oliko thehut:ssa play.comin tapaan myös tulliin jäämis vaara, koskee vain yli 45euron tuotteita)
C-Hill

Posts: 1,141

#110 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

RiD, 29.1.2009 09:10:
---
Garbage - Erase and Rewind.


Aaahh kiitti kun annoit tilaisuuden nussia pilkkua pitkästä aikaa.
THE CARDIGANS!

Lips on mukavaa ajanvietettä porukalla kännissä. Ainut mikä vähän ottaa päähän on se, että huitomalla pelin osoittamalla tavalla saa enemmän pisteitä ku laulamalla (lähes) oikein! *känni*
Slusse

Posts: 115

#111 • • Slusse mukamasmuusikko

tomii, 29.1.2009 19:56:
---
Ozma, 29.1.2009 19:34:
En tiedä tarkalleen mitä suomessa maksaa mutta tuolta kotiinkuljetettuna 52eur

http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/6059776/Lips/Product.html?cur=258

---


Tukekaa kotimaista yrittäjyyttä, eli ei paha Suomen hinnoillakaan: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=19121


Voi olla että muistan väärin, mutta Verkkis taitaa tilaa suoraan ohi maahantuojan (siis pelit & vehkeet), eli niiden kautta kyl tuetaan kotimaista jälleenmyyjää, muttei maahantuojaa. :) Stocka & co. ois ehkä sellanen 100% kotimaista.. ehkä. Ja toisaalt, mitä välii jos kyse on parista eurosta. Se ei maailmaa, tai omaa kassaa, kaada.

--
s
tomii

Posts: 3,594

#112 • • tomii kallion herttua

Slusse, 2.2.2009 16:21:
---

Voi olla että muistan väärin, mutta Verkkis taitaa tilaa suoraan ohi maahantuojan (siis pelit & vehkeet), eli niiden kautta kyl tuetaan kotimaista jälleenmyyjää, muttei maahantuojaa. :) Stocka & co. ois ehkä sellanen 100% kotimaista.. ehkä. Ja toisaalt, mitä välii jos kyse on parista eurosta. Se ei maailmaa, tai omaa kassaa, kaada.

--
s



Joo ei siinä, että kyl mä itekin tilaan ulkomailta, jos siinä oikeasti säästää, mut just parin kolmen euron erotuksessa tulee koitettua kotiuttaa Suomeen edes jotaan massia hankinnoista. :) Mut tota en oo kyl tiennytkään, että Verkkokauppa vetäis maahantuojan ohi *ding*

--
reivaan kunnes kuolen

akir0

Posts: 2,554

#113 • • akir0 idleRPG champion 2009

tomii, 2.2.2009 17:10:Mut tota en oo kyl tiennytkään, että Verkkokauppa vetäis maahantuojan ohi *ding*



Vähän tuotteesta riippuen, mutta verkkokauppa tuo tosiaan itse maahan aika suuren osan tuotteistaan. Tämän johdosta esim. suomenkielisiä manuaaleja ei välttämättä kaikissa tuotteissa ole.

Henk. koht. en näe tässä mitään ongelmaa, pikemminkin pidän tollasta maahantuontimonopolia aikansa eläneenä mallina.

Ite tulee tilattua kamat ulkomailta jos ne on merkittävästi halvempia, mutta jos hinnat on suomessa muutaman euron kalliimpia niin sitten täältä. Globalisaatio on jo täällä enkä nää, että miksei sitä pitäis hyödyntää myös omiin etuihin.

Lisäks periferiassa asuvana esim. verkkokaupasta tilaaminen on paljon kalliimpaa, koska postikulut on älyttömät. Play.comista saa aina ilman postikuluja pelit kotiin asti..
Ozma

Posts: 867

#114 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

T3k, 30.1.2009 21:54:
Forza 2:n pelaajat vois laittaa gamertagii jakoon että voitais aloittaa kyhäilee jonkin sortin ajeluita joku ehtoo :) Tossa Ozma:n kanssa jo suunniteltiin alustavasti jotain - ainoastaan pelaajat uupuu :)


Ehdottomasti! U3 sarjan autot ja nissan speedwaytä 100 kierrosta oikealla bensa / rengaskulumisella <3 - Nyt sitten kaikki froza 2 omistajat HEREILLE ja kyhätään forza2 peli-iltama :)
Ozma

Posts: 867

#115 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

a98, 30.1.2009 23:17:
fight night round 3 + saints row 2 lähti tilaukseen thehut:sta, 37euroa postikuluineen aika jees diili!

edit: niin unohtu mainita tuossa aikaisemmin, että thehut.com kuuluu osittain samaan osastoon play.com:n kanssa eli tavara lähtee eu:n veroalueen ulkopuoleliselta saarelta, eli yli 45euron tilauksia ei kannata tilata ettei tule lisämaksuja (en tiedä oliko thehut:ssa play.comin tapaan myös tulliin jäämis vaara, koskee vain yli 45euron tuotteita)



Eräs ystäväni osti sieltä 3x70 euron collectors editionia eikä tulli noteerannut mitään. Heidän sanojensa mukaan EUR hinnoissa olisi jo lisättynä kaikki mahdolliset verot ... mustaa valkosella en nähnyt :(
UnityF

Posts: 15,721

#116 • • UnityF joo just se
Tänään tulio hankittua: The Club
Ukko on pelannu koko päivän sitä, et selkeesti maistuu. *nauru*
Avatar
#117 • • trusti Guest

C-Hill, 28.1.2009 08:36:
Kokeilkaapa XBLA:n peliä The Maw.
Melkoisen hauska söpöilytasohyppely Monsters, Inc.in ja muiden Pixar-leffojen hengessä.



suorastaan hävyttömän lyhyt vain
Keskiyon Keisari

Posts: 643

#118 • • Edited Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Täytyy kyllä kehua GTA IV:sta, oon nyt jaksanut pelata sitä tuntikaupalla enkä ole kokenut oikeastaan yhtään kyllästymisen hetkeä vaan homma toimii edelleen kuin häkä! Pelattu on nyt noin 43 % läpi.

Onko muilla kyseisestä pelistä kokemuksia, joku kenties pelannut 100 prosenttisesti läpi?

Ja nyt olis lisäosakin saatavilla. Jossa näkyy jopa PENIS! :D

Kaikkea kanssa, uusia tuulia peleissä.

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

UnityF

Posts: 15,721

#119 • • UnityF joo just se

Keskiyon Keisari, 18.2.2009 14:24:
Täytyy kyllä kehua GTA IV:sta, oon nyt jaksanut pelata sitä tuntikaupalla enkä ole kokenut oikeastaan yhtään kyllästymisen hetkeä vaan homma toimii edelleen kuin häkä! Pelattu on nyt noin 43 % läpi.

Onko muilla kyseisestä pelistä kokemuksia, joku kenties pelannut 100 prosenttisesti läpi?




Meil ukko on pelannu hiljaa nautiskellen, nyt on joku 70% pelattu, tarina on jo läpi.
Sit hankittiin lisäosa josta on nyt pelattu joku 50% läpi. *hymy*
Joo ei tod. kyllästy vaan miekin jaksan seuraa sivusta kun harvemmin yleensä tulee seurattuu mitään pelii. Nyt pitäis itsekkin vaan alkaa pelaa kun olis joskus aikaa & sais boxin omaan käyttöön. *grr* *nauru*
placiq

Posts: 1,260

#120 • • placiq Jorkki
Gridiä on tullu viimepäivinä pelailtua, ihan viihdyttävä autopeli. Battlefield - Bad Company lähti äsken tilaukseen thehut:sta, kun suht edullisesti sai (18e).