Xbox 360 -topiikki

187 posts, 10 pages, 52,512 views

Auacusha

Posts: 1,097

#162 • • Auacusha Koneradio

Replying to Xbox 360 -topiikki:

Substanced, 27.10.2009 21:36:
Mulle joku vois suositella Resident Evil 4-5:n ja Devil May Cryn tapasta mättöö? *hymy*



Ootko jo DMC4 hakannu läpi?

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Fakiiri

Posts: 462

#163 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

Replying to Xbox 360 -topiikki:

Lost-Soul, 27.10.2009 21:28:
---
Fakiiri, 27.10.2009 20:52:
Jotain uutta peliä tarvitsisi.

Haussa siis tyyliin Warcraft 3, NWN ylhäältä/yläviistosta kuvattu seikkailu/roolipeli.

Ehdotuksia?

---

forza3 sopivalla kamerakulmalla ;)


Ynggghhh GTA:ssa mulle tarpeeksi autoilua *hymy*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

tomii

Posts: 3,594

#165 • • tomii kallion herttua

Replying to Xbox 360 -topiikki:

Fakiiri, 27.10.2009 20:52:
Jotain uutta peliä tarvitsisi.

Haussa siis tyyliin Warcraft 3, NWN ylhäältä/yläviistosta kuvattu seikkailu/roolipeli.

Ehdotuksia?



Toi kuvakulma ei taida konsoleilla olla ihan se käytetyin rpg-genressä, mut kyl pari tollasta rpg-action vääntöä tulee äkkiseltään mieleen: Sacred 2 ja Marvel Ultimate Alliance 1 & 2. Mut lue ja/tai katso noista ensin arvostelut, koska itse en ole noita pelannut. Kuullut vain juttua kavereilta. On noita varmaan muitakin, mutta veikkaan, että vähänlaisesti. Jostaan syystä toi kuvakulma on vähän jäänyt ajan saatossa. :(

Sit esim. Mass Effect, Risen ja Fable 2 on hahmon takaapäin kuvattuja ja samoin toi Dragon Age Origins, joka tulee tossa reilun viikon päästä (tätä odotan itse kuin kuuta nousevaa). Mass Effect ja Fable 2 onkin varmaan jo tuttuja, jos olet ks. genren ystävä ja omistat 360:sen. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Fakiiri

Posts: 462

#166 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

Replying to Xbox 360 -topiikki:

tomii, 27.10.2009 21:54:
---
Fakiiri, 27.10.2009 20:52:
Jotain uutta peliä tarvitsisi.

Haussa siis tyyliin Warcraft 3, NWN ylhäältä/yläviistosta kuvattu seikkailu/roolipeli.

Ehdotuksia?

---


Toi kuvakulma ei taida konsoleilla olla ihan se käytetyin rpg-genressä, mut kyl pari tollasta rpg-action vääntöä tulee äkkiseltään mieleen: Sacred 2 ja Marvel Ultimate Alliance 1 & 2. Mut lue ja/tai katso noista ensin arvostelut, koska itse en ole noita pelannut. Kuullut vain juttua kavereilta. On noita varmaan muitakin, mutta veikkaan, että vähänlaisesti. Jostaan syystä toi kuvakulma on vähän jäänyt ajan saatossa. :(

Sit esim. Mass Effect, Risen ja Fable 2 on hahmon takaapäin kuvattuja ja samoin toi Dragon Age Origins, joka tulee tossa reilun viikon päästä (tätä odotan itse kuin kuuta nousevaa). Mass Effect ja Fable 2 onkin varmaan jo tuttuja, jos olet ks. genren ystävä ja omistat 360:sen. :)



Kiitoksia kiitoksia.

Hyllyyn päätyneen näillä näkymin Sacred 2 ja Overlord 2 kuin myös Fable 2.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Slim_Jim

Posts: 573

#167 • • Slim_Jim

Replying to Xbox 360 -topiikki:

tomii, 27.10.2009 20:49:
---
Slim_Jim, 24.4.2009 11:56:

Fallout 3 pahasti vaiheessa vieläkin, en ole moneen kuukauteen edennyt juonessa mihinkään vaikka tasokatto tullut vastaan aikapäiviä sitten; sitä vain pitää koluta kaikki paikat läpi mitä kartalla on (Explorer-perkki käytössä) ja rakennella kaikkia aseet ja tehdä kaikki sivutehtävät läpi.

---


Mulla loppui (onneksi :D ) kiinnostus, kun tuli 30 level cap vastaan ja sain juuri samalla kanssa tuon Broken Steelin vetäistyä läpi. Mutta eiköhän tohon taas joskun palaa. Jonninverran jäi koluttavia paikkoja. Tai sitten säästän ne suosiolla siihen tokaan pelikertaan, joka on jossaan tulevaisuudessa.



Joo noh nyt on tullut pelattua se läpi, vähän antikliimaksi oli kyllä.
Ja perjantaista lähtien ollut Borderlands tahkottavana, älyttömän hyvä peli Co-oppina.
tomii

Posts: 3,594

#168 • • tomii kallion herttua

Replying to Xbox 360 -topiikki:

Slim_Jim, 28.10.2009 12:34:
---

Joo noh nyt on tullut pelattua se läpi, vähän antikliimaksi oli kyllä.
Ja perjantaista lähtien ollut Borderlands tahkottavana, älyttömän hyvä peli Co-oppina.



Ton kolmosen parasta antia oli omasta mielestä just se tutkiminen ja sivu-tehtävien määrä ja niiden laatu. Paloi aikaa aivan käsittämätön määrä ton pelin parissa. Pääjuoni joo tosiaan hiukan lässähti, mutta silti varmaan viimevuoden paras peli mun kirjoissa (NHL 09:n kanssa tietty ;).

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#169 • • Edited tomii kallion herttua

Replying to Xbox 360 -topiikki:

Fakiiri, 27.10.2009 22:13:
---

Kiitoksia kiitoksia.

Hyllyyn päätyneen näillä näkymin Sacred 2 ja Overlord 2 kuin myös Fable 2.



No problemo. :) Itseä alkanut kiinnostamaan tuo Marvel Ultimate Alliance 2. Näyttää sopivan hauskalta ja aivottomalta action-rpg-pläjäykseltä. Pitää vaan ootella, josko tota patchattaisiin urakalla. Kuulema tosi buginen peli. :/ Vähän kyl tuo Overlord 2 alkoi myös kiinnostamaan, kun katselin arvostelun Gametrailersista. Vaikuttaisi vähän saman osaston setiltä kuin toi MUA 2.

Fable 2 kanssa jäänyt väliin, ja se pitäisikin jossaan vaiheessa hommata. Nyt vain sen verta kiinnostavampia pelejä ilmestynyt, että voinen hyvällä omatunnolla odotella, että tuosta putoisi hinta.

--
reivaan kunnes kuolen

rec

Posts: 2,923

#170 • • rec
Onks Borderlands sellanen peli et sitä jaksais hiirimies pelata boxin ohjaimella? En oo nirso, mutta ku 3gt PC ei oikeen pyöritä noita grafiikkahirviöitä. :|
W

Posts: 1,049

#171 • • Edited W
Toi Fable 2 on imo todella hyvä peli, mielestäni top 5 mitä olen xboxilla pelannut.

Tuo Risen näyttää boksilla erittäin suttuiselta, joka pilaa kyllä tunnelmaa reilusti. Olen pelin omistanut viikon, mutta jaksanut pelata vain about tunnin tuon vuoksi.

Sitten kun aikaisemmin valittelin tosta äänekkäästä DVD-asemasta, niin huomasin vasta sen jälkeen että kaikki pelit voi asentaa kiintolevylle, eli eipä häiritse enää moinen. *vink*
Claquesous

Posts: 3,206

#172 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Replying to Xbox 360 -topiikki:

W, 11.12.2009 00:43:
Toi Fable 2 on imo todella hyvä peli, mielestäni top 5 mitä olen xboxilla pelannut.



Siin kyl oli paskin loppu minkä oon kohdannut. Todellinen antikliimaksi. Se oli nii vitusta, etten jaksanu enää ruveta hakee enempää niitä gargoileja ja yrittää saada sitä aarretta sielt.

Mulle ne parhaat pelit kyl on ollu tähä mennes GOW:it ja Ressari 5. Bioshockin kanssa mul on eräänlainen viha-rakkaussuhde. Siin on törkeen hyvä juoni ja maailma imee mukaansa melkein huomaamattaan, mutta vittu ku siin on helppo kuolla. Tai sit en vaan osaa.

Left4Dead 2 mitä täs on nyt snadisti hakannu joka muutaman vkon ajan on kans hyvä, tunnelma ja hahmot on hyvii.

--
32. of December

MRC

Posts: 1,346

#173 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Eilen kävin ostamassa :) Xbox 360 Modern Warfare 2 Limited Edition Console

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Substanced

Posts: 548

#174 • • Substanced FINRG Recordings
Kymysys: Miten saan Xboxista teräväpiirtokuvaa, jos telkkarissa ei ole HDMI-johdolle paikkaa? Katoin tollasta HDMI to DVI-johtoo, mutta en tie hyödyttääkö mitään kun DVI ei kuljeta ääntä.
Takyon

Posts: 2,945

#175 • • Takyon Möwkö

Replying to Xbox 360 -topiikki:

Substanced, 12.12.2009 15:43:
Kymysys: Miten saan Xboxista teräväpiirtokuvaa, jos telkkarissa ei ole HDMI-johdolle paikkaa? Katoin tollasta HDMI to DVI-johtoo, mutta en tie hyödyttääkö mitään kun DVI ei kuljeta ääntä.



Saahan nyt äänen vietyä eri johdossa

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Takyon

Posts: 2,945

#177 • • Takyon Möwkö

Replying to Xbox 360 -topiikki:

Substanced, 12.12.2009 15:47:
---


Saahan nyt äänen vietyä eri johdossa

---

Mitenkäs kun jos HDMI-johto on Xboxissa kiinni, niin se toinen ei mahdu siihen?



Mul ei itsellä ole xboxia mut kaverilla on kyl kytketty niin että kuva hdmi:llä ja ääni rca:lla.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Substanced

Posts: 548

#178 • • Substanced FINRG Recordings

Replying to Xbox 360 -topiikki:

Takyon, 12.12.2009 15:51:
---
Substanced, 12.12.2009 15:47:
---


Saahan nyt äänen vietyä eri johdossa

---

Mitenkäs kun jos HDMI-johto on Xboxissa kiinni, niin se toinen ei mahdu siihen?

---


Mul ei itsellä ole xboxia mut kaverilla on kyl kytketty niin että kuva hdmi:llä ja ääni rca:lla.


Olis mielenkiintosta tietää, että miten. *ding* Kun ei tuol boxin takana oo mitään paikkaa RCA:lle tai miniplugille.
$

Posts: 1,802

#180 • • $ Destination weekend!
Olipas Bioshock 2 odotuksen arvoinen!

Suosittelen.

Myös GTA4: The Ballad of Gay Tony on mielestäni paras GTA tähän mennessä. Loisto soundtrack, pyssyt, tarina etc. Tosin se ylenpalttinen helikopterilla pärrääminen kyllä kyrsii ja tehtävät ovat usein epämielyttävän vaikeita.